Τον Μάιο η άλωση του Ring από την Giulia GTA

Είναι γνωστό ότι η Alfa Romeo και η Πράσινη Κόλαση του Nürburgring έχουν μια άριστη σχέση που κρατάει εδώ και σχεδόν 100 χρόνια, από τότε που ο Tazio Nuvolari κέρδισε εντός έδρας τα ανίκητα ασημένια βέλη της Mercedes.

Έκτοτε η Ιταλική φίρμα έχει επιστρέψει πολλές φορές, είτε σε αγώνες είτε σε δοκιμές, για να επιβεβαιώσει τον δεσμό των κόκκινων βολίδων με την απαιτητικότερη διαδρομή του πλανήτη. Μετά την 4C Coupe’, την Giulia Quadrifoglio (2 φορές) και την Stelvio Quadrifoglio που κατέκτησαν όλα, την εποχή τους, το ρεκόρ της κατηγορίας τους, ήρθε η στιγμή της νέας ακραίας Giulia GTAm να βάλει τα πράγματα σε μια τάξη με τη νέα super berlina της Alfa Romeo να έρχεται σε ευθεία αντιπαράθεση με την Jaguar Project XE SV 8, που πέτυχε χρόνο 7:18.3δλ και βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην κορυφή των ταχύτερων τετράθυρων αυτοκινήτων που έχουν γυρίσει την περίφημη Nordschleife.

Η Alfa Romeo Giulia GTAm θυμίζουμε πως βασίζεται στην περιορισμένης παραγωγής Giulia GTA, που με τη σειρά της είναι μια πιο ακραία έκδοση της Quadrifoglio, και διαθέτει διαφορετικά ελατήρια και αμορτισέρ, διαφορετική ρύθμιση του κινητήρα αλλά με ‘ίδια’ ιπποδύναμη 540 ίππων με τις GTA, ελαφρύτερο αμάξωμα (-150 κιλά σε σχέση με την νορμάλ Quadrifoglio) χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων, λεπτότερων γυάλινων επιφανειών, συνθετικά πίσω παράθυρα και παρμπριζ αλλά και έλλειψη πίσω καθίσματος στην θέση του οποίου υπάρχει κλωβός ασφαλείας που ενισχύει την ακαμψία.

Η δύναμη του V6 Biturbo περνάει στους πίσω τροχούς μέσω ενός ημιαυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων και πίσω απο τις σφυρήλατες ζάντες κρύβεται αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης επιπέδου supercar.

Οι άνθρωποι της Alfa Romeo αναμένουν ένα χρόνο της τάξης του 7:10 – 7:15 δλ και οι δοκιμές θα αρχίσουν μόλις το επιτρέψουν οι αρχές της Γερμανίας, λόγο κωρονοϊού.

Νίκος Κουμπής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


'Τον Μάιο η άλωση του Ring από την Giulia GTA' has no comments

Be the first to comment this post!

Would you like to share your thoughts?

Your email address will not be published.

© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved