Η Giulietta φεύγει, το νέο SUV της Maserati έρχεται

Η Alfa Romeo Giulietta σήκωσε το βάρος των πωλήσεων για την ιστορική φίρμα για σχεδόν μια δεκαετία. Υπήρξε το πιο σπορ αυτοκίνητο της κατηγορίας της και, μέχρι τα μέσα της καριέρας της τουλάχιστον, διέθετε πλούσια γκάμα κινητήρων με απόδοση από 105 (1.6 JTDm) έως 240 ίππων (QV-Veloce f/l) και η εμφάνιση της παραμένει ακόμα γοητευτική.

Παρόλα αυτά όμως, ο ανταγωνισμός προχώρησε με γοργά βήματα με αποτέλεσμα το μικρομεσαίο ιταλικό χάτσμπακ να μην είναι σε θέση να συγκινήσει νέους πελάτες, εκτός των φανατικών της φίρμας η όσων απλά ερωτεύτηκαν το αμάξωμα της. Η FCA σε, άλλη μια, κρίση αποφάσεων δεν αποφάσισε εγκαίρως για το αν θα έπρεπε να επενδύσει περαιτέρω στην εξέλιξη της η αν θα εξέλισσε ένα νέο, πισωκίνητο, μοντέλο στη βάση της πλατφόρμας Giorgio των Giulia/Stelvio με αποτέλεσμα να χάσει …μια πενταετία και τελικά να μην κάνει τίποτα από τα δύο.

Τώρα πλέον η λύση της εξέλιξης της Giulietta θα ήταν τραγικά λανθασμένη, και έτσι η FCA αποφάσισε να σταματήσει την παραγωγή του αυτοκινήτου στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2020. Τότε το διαθέσιμο στοκ θα διατεθεί στους διανομείς, και θα πωλείται μέχρι εξαντλήσεως αποθεμάτων χωρίς την δυνατότητα παραμετροποίησης της παραγγελίας από τους πελάτες.

Η γραμμή παραγωγής της Giulietta στο Cassino θα μείνει ελεύθερη, και θα αρχίσουν οι προεργασίες ώστε στη θέση της να αρχίσει να παράγεται το νέο D-Suv της Maserati, που θα βασιστεί στην Stelvio και θα αποτελεί το entry level στην γκάμα της τρίαινας. Το νέο SUV, το όνομα του οποίου δεν έχει αποφασιστεί ακόμα, θα χρησιμοποιεί την εξελιγμένη έκδοση του δαπέδου Giorgio και θα διαθέτει από το λανσάρισμα του υβριδικά σύνολα και ίσως και μια EV εκδοχή για να αντιταχθεί στην εξαιρετική Jaguar I-Pace.

Η FCA θα επενδύσει στο Cassino τουλάχιστον 800 εκ. ευρώ στα πλαίσια του πλάνου ανάπτυξης ‘Piano Italia‘ που προβλέπει τον εκσυγχρονισμό των ιταλικών εργοστασίων και τη διατήρηση στην Ιταλία της παραγωγής αυτοκινήτων και εξαρτημάτων.

Μαζί με την νέα Tonale το 2021 θα λανσαριστούν και οι πλήρως ανανεωμένες Giulia και Stelvio που θα λάβουν, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, τους mild hybrid κινητήρες που όλο ανακοινώνονται και όλο έρχονται. Στην ανανέωση θα εμπλουτιστούν και με σημαντικά στοιχεία εξοπλισμού όπως φώτα matrix και άλλα gadgetάκια που για μεγάλη μερίδα των καταναλωτών είναι πιο σημαντικά από το κορυφαίο πλαίσιο και ανάρτηση…

Όσων αφορά την Alfa Romeo, αυτή θα μείνει μονάχα με δύο αυτοκίνητα για περίπου ένα χρόνο αφού στο τέλος του 2020 θα κοπεί και η 4C Spider.
Giulia και Stelvio θα τραβήξουν το κουπί των πωλήσεων μέχρι να προστεθεί η Tonale, που κατά πάσα πιθανότητα θα μοιράζεται τα μηχανικά της μέρη με το Jeep Compass. Για αντικατάσταση της Giulietta ακόμα δε γίνεται λόγος και όλα θα κριθούν από την επιτυχία της Tonale, σε ένα deja-vous αναποφασιστικότητας που πλέον έχει γίνει ρουτίνα.

Μόλις το 2022 θα προστεθεί άλλο ένα SUV, κάτω από την Tonale, που μάλλον θα βασίζεται στο Peugeot 2008 με διαφορετικό αμάξωμα και ανάρτηση/κινητήρες.

Πάντως η FCA μετά την ένωση με την PSA θα χρησιμοποιήσει τα γαλλικά δάπεδα CMP για τα μοντέλα κατηγορίας A/B και μια εξέλιξη του EMP2 για τα μοντέλα κατηγορίας C/D, εξαιρουμένων των Alfa Romeo/Maserati που θα έχουν το Giorgio.

Νίκος Κουμπής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


'Η Giulietta φεύγει, το νέο SUV της Maserati έρχεται' has no comments

Be the first to comment this post!

Would you like to share your thoughts?

Your email address will not be published.

© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved