Η Haas-Ferrari VF 18 μας ήρθε πρώτη…

Μπορεί η Ferrari να ήταν η πρώτη ομάδα που μας έδωσε κάποιο στοιχείο για το 2018 με το βίντεο εκκίνησης του νέου κινητήρα αλλά η Haas είναι τελικά εκείνη που αρχίζει τον χορό των παρουσιάσεων των νέων μονοθεσίων για την επερχόμενη σεζόν της Formula 1.

Σε ανύποπτο χρόνο, και μέσω των social networks και της επίσημης ιστοσελίδας της η Αμερικανική ομάδα έκανε τα αποκαλυπτήρια της νέας Haas VF-18 που θα κινείται απο την Power Unit 063 της Ferrari, η ίδια που θα κινεί και την επερχόμενη Alfa Romeo Sauber C37.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Haas η VF-18 είναι η φυσική εξέλιξη της VF-17 με την οποία η ομάδα απο τις ΗΠΑ κατέκτησε την θέση στο περσινό Πρωτάθλημα Formula 1 με συγκομιδή 47 βαθμών.

Το ακρονύμιο VF αποτελεί συνδετικό κρίκο με την Haas Automation, την μητρική εταιρεία της Haas F1, και αναφέρεται στη πρώτη εργαλειομηχανή CNC που παρήγαγε το 1988. Το V σημαίνει Vertical, δηλαδή κάθετο, και αποτελεί ένα industry standard για τις μηχανές με κάθετο μύλο. Ο ιδρυτής της εταιρείας Gene Haas πρόσθεσε τότε ένα προφητικό F1, μόνο που σήμαινε ‘Very First One‘.

Ο Gene Haas δήλωσε πως με την είσοδο της εταιρείας στο Τσίρκο της Formula 1 αποκτά ένα επίπεδο αξιπιστίας που καμία διαφήμιση δεν μπορεί να εξασφαλίσει, ‘…αν ο κόσμος βλέπει ότι μπορείς να παράξεις ένα αξιόλογο μονοθέσιο Formula 1 τότε καταλαβαίνει ότι μπορείς να κατασκευάσεις κορυφαίες εργαλειομηχανές…

Ο Haas οδήγησε την εταιρεία του στην κορυφαία θέση ανάμεσα στους παραγωγούς βιομηχανικών εργαλείων εστιάζοντας πάντα στη λεπτομέρεια και με συνεχή εξέλιξη των εξαρτημάτων, αυτή τη φιλοδοφία εφαρμόζει και στην ομώνυμη ομάδα F1: ‘…εξαλείψαμε πολλλες μεταβλητές στις οποίες ήμασταν αδύνατοι, και στρέψαμε την προσοχή στο τι θα κάνει το αυτοκίνητο μας δυνατό και ανταγωνιστικό..

Ο Τεχνικός Διευθυντής της ομάδας Guenther Steiner, ανάφερε ότι ‘…το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν η προσθήκη του Halo. Οι αεροδυναμιστές είχαν μια δύσκολη δουλειά για να προσαρμόσουν το νέο σύστημα και το σασί έπρεπε να ενισχυθεί ώστε το Halo να αντέξει στο ενδεχόμενο μίας σύγκρουσης. Το συνολικό ελάχιστο βάρος αυξήθηκε και το κέντρο βάρους υψώθηκε αλλά είναι όλη στην ίδια βάρκα. Οι κανονισμοί δεν άλλαξαν ριζικά για την φετινή χρονιά και έτσι η VF-18 αποτελεί ουσιαστικά την φυσική εξέλιξη της VF-17. Περιέχει λιγότερη επανεφεύρεση και περισσότερο εξέλιξη, μπορείτε να δείτε πολλά στοιχεία απο το περσινό μονοθέσιο να έχουν μεταφερθεί στο νέο. Το περσινό αυτοκίνητο μας δεν ήταν κακό, απλώς δεν μπορέσαμε να εκμεταλλευτούμε πλήρως τις δυνατότητες του εντός πίστας, κάτι στο οποίο πρέπει να επικεντρωθούμε φέτος.

Τα χρώματα της Haas F1 για το 2018 βασίζονται πάλι στο γκρί, αν και σε πιο ανοιχτόχρωμη απόχρωση, στο μαύρο και στο κόκκινο και συμβολίζει όλες τις σειρές εργαλειομηχανών της Haas Automotive και για αυτά ο Steiner αναφέρει πως ‘…τα χρώματα συμβολίζουν κάπως την επιστροφή στο πρώτο μονοθέσιο μας, την VF-16, και αναδεικνύουν την απλότητα και ακρίβεια στο σχεδιασμό, κάτι που χαρακτηρίζει τα προϊόντα της Haas Automotive

Η νέα Haas VF-18 θα συμμετάσχει στις δομικές εξέλιξης στο διήμερο 25 και 26 Φεβρουαρίου και στις 6 Μαρτίου στη Βαρκελώνη πριν το πρώτο GP της σεζόν στις 25 Μαρτίου στη Μελβούρνη.

Νίκος Κουμπής

 


Tagged: , , ,


Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved