International Engine of The Year 2017 ο V8 Biturbo της Ferrari

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η Ferrari κερδίζει το βραβείο του International Engine of the Year Award χάρη στον V8 Biturbo 3.9 λίτρων που εφοδιάζει την 488 GTB και Spider, και που βρίσκουμε με ελαφρώς μικρότερο κυλινδρισμό και κάτω από το καπό της California T και της GTC4 Lusso T (και με μια ‘φέτα κυλίνδρων λιγότερο και στην Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio).

Η Ferrari πέρασε την Porsche, που κατετάγη δεύτερη με τον υπερτροφοδοτούμενο boxer 3.0 λίτρων των 991.2 Carrera και την BMW που συμπλήρωσε το άτυπο βάθρο με τον υβριδικό υπετροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κινητήρα 1.5 λίτρων του οικολογικού supercar i8.

Ο ίδιος κινητήρας κέρδισε και τον Τίτλο του Performance Engine of the Year με μεγάλη διαφορά από τον boxer 4.0 λίτρων της Porsche 991 GT3 και τον V8 4.0 λίτρων Biturbo της Mercedes AMG GT.

Και όμως οι μηχανολόγοι από το Maranello δεν άφησαν περιθώρια αμφισβήτησης αφού η Ferrari κατέκτησε την πρώτη θέση και στην κατηγορία άνω των 4.0 λίτρων με τον V12 6.3 λίτρων της F12 Berlinetta και F12 Tour de France, καθιστώντας έτσι την ιταλική εταιρεία υπεραυτοκινήτων ως την πλέον πολυνίκη της κλάσης της.

Ο ιδρυτής των Engine of The Year Awards, Tony Robinson, δήλωσε πως ‘είναι μόλις η δεύτερη φορά στην ιστορία του Θεσμού που ένας τόσο ισχυρός κινητήρας κερδίζει για δύο συνεχή φορές. Ο V8 της Ferrari έχει ανεπανάληπτη απόδοση και απόκριση ενώ ο ήχος του είναι μοναδικός! Κάποια μέρα αυτός ο κινητήρας θα θεωρείται κλασικός, η μάλλον είναι ήδη!’.

Οι διακρίσεις αυτές δικαιώνουν για ακόμη μια φορά τις επιλογές της Ferrari και την υψηλότατη τεχνική κατάρτιση της φίρμας που της επέτρεψε να σχεδιάσει υπετροφοδοτούμενους κινητήρες που δεν έχουν τίποτα να φοβηθούν στην σύγκριση με τους καλύτερους εκπροσώπους της ‘παλαιάς σχολής’

Νίκος Κουμπής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved