Levante και Mito ανεβάζουν την παραγωγή του Mirafiori

Το ιστορικό εργοστάσιο της Fiat στο Mirafiori, από το οποίο πήρε το όνομα το το διάσημο μοντέλο των 70ies 131 Mirafiori, τα τελευταία χρόνια ήταν μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας με συνεχώς μειωμένους ρυθμούς παραγωγής και το προσωπικό σε καθεστώς εκ περιτροπής απασχόλησης.

Αυτά όμως, σύμφωνα και με τον Πρόεδρο του Συνδικάτου μεταλλεργατών FIM CISL Ferdinando Uliano, φαίνεται πως σιγά σιγά μένουν πίσω και νέες και καλύτερες μέρες έρχονται χάρη στην εξαιρετική πορεία των Maserati Levante και Alfa Romeo Mito που παράγονται εκεί.

Αύξηση παραγωγής Mito για το 2017

Και αν η πολύ θετική πορεία και η αυξημένη παραγωγή της Levante ήταν κάτι αναμενόμενο, η αύξηση πωλήσεων της Mito ήταν σίγουρα μια ευχάριστη έκπληξη αφού το πρώτο τρίμηνο του 2017 η μικρή Alfa Romeo παρήχθη σε 4.913 μονάδες έναντι 3.335 την ίδια περίοδο του 2016.

Την περσινή χρονιά στο Mirafiori η συνολική παραγωγή ήταν 42.275 αυτοκίνητα, εκ των οποίων παραπάνω από τα μισά ήταν Mito κάτι που θα αλλάξει από φέτος μιας και η Maserati Levante την έχει ήδη ξεπεράσει κατά πολύ μιας και το SUV της Maserati παράγεται σε ρυθμούς 2:1 έναντι της μικρής Alfa Romeo και έχει ξεπεράσει τις 9.900 μονάδες για το πρώτο τρίμηνο του 2017.

Η επιτυχία της Levante οδηγεί το Mirafiori σε ένα καλύτερο μέλλον

H Alfa Romeo Mito επωφελείται από την δημοσιότητα που έφεραν στη φίρμα η Giulia και η Stelvio και φαίνεται ότι οδεύει με δόξα προς το τέλος της ιστορίας της αφού η Alfa Romeo δεν πρόκειται να την αντικαταστήσει με κάποιο νέο μοντέλο και θα μείνει το μοναδικό Segment B αυτοκίνητο στην μακρόχρονη πορεία της φίρμας.

Πάντως οι εργάτες του Mirafiori δεν πρέπει να ανησυχούν αφού η FCA προγραμματίζει την παραγωγή του νέου μεγαλύτερου SUV της Alfa Romeo να γίνεται δίπλα στην Levante σε αριθμούς που θα υπερκαλύψουν αυτούς της Mito.

Νίκος Κουμπής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved