Moto Guzzi MGX-21 Flying Fortress: ὄττω τις ἔραται…

2016 Moto Guzzi MGX-21 Flying Fortress

2016 Moto Guzzi MGX-21 Flying Fortress

 

Ο καλός ταξιδιώτης δεν γνωρίζει από που έρχεται. Ο τέλειος ταξιδιώτης δεν γνωρίζει που πηγαίνει… Έτσι λέει ένα παλιό ρητό. Ένα ρητό που πλημμυρίζει από συναισθήματα και προσδιορίζει σε μεγάλο βαθμό την έννοια του ταξιδιού. Γιατί το ταξίδι είναι κίνηση. Είναι εσωτερική αναζήτηση. Είναι εκτόνωση. Είναι πάθος και φαντασία. Είναι γνώσεις και περιέργεια. Είναι ρέμβη, θέληση και πείσμα. Είναι… ὄττω τις ἔραται!

 

Κάπως έτσι πρέπει να σκέφτηκαν και οι άνθρωποι στο εργοστάσιο του Mandello del Lario για την δημιουργία του MGX-21 Flying Fortress. Ενός grand cruiser, πλήρως αντισυμβατικό και εκκεντρικό από την μεγάλη Moto Guzzi.

 

Έκδοση παραγωγής ίδια με το πρωτότυπο

 

Η Moto Guzzi είναι μία από τις πιο ιστορικές εταιρίες στον κόσμο της μοτοσικλέτας, με σχεδόν έναν αιώνα ιστορίας, με δημιουργίες που είναι συχνά μπροστά από την εποχή τους, γεμάτες αντισυμβατικές καινοτομίες. Η MGX-21 είναι το πιο πρόσφατο παράδειγμα της παράδοσης αυτής. Το μοντέλο είναι αφιερωμένο στους λάτρεις της exclusive μοτοσικλέτας, σε αυτούς τους ανθρώπους που τους αρέσει να αισθάνονται ενθουσιασμένοι μαζί της ακόμη και πριν ξεκινήσει ένα ταξίδι τους, σε αυτούς που απλά εκτιμούν το μεγαλείο της μοναδικής αυτής ιταλικής μοτοσικλέτας αλλά και σε αυτούς που ονειρεύονται μακρινά ταξίδια, είτε γνωρίζοντας, είτε αγνοώντας τον τελικό προορισμό.

 

Η MGX-21 φαίνεται να γνέφει ερωτικά και να σας καλεί να ταξιδέψετε μαζί της για ώρες και το βασικότερο, με στυλ! Από τις όχθες του Lario έως τις γωνιές του κόσμου που θα ονειρευτείτε, το ταξίδι σας μαζί της χαρακτηρίζεται από το ρυθμό και την ανατριχίλα των τεράστιων εμβόλων αυτής της Moto Guzzi… Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι τα τεχνικά και τεχνολογικά χαρακτηριστικά του πρωτότυπου, το οποίο και εξέπληξε τους πάντες όταν αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά, έχουν παραμείνει εντελώς απαράλλαχτα! Και δεδομένου ότι συνήθως γίνονται πολύ σημαντικές αλλαγές μεταξύ ενός πρωτοτύπου και της τελικής εκδοχής μιας μοτοσικλέτας, το παραπάνω δεν είναι απλά άλλη μια λεπτομέρεια…

 

Ο σχεδιασμός της MGX-21 δεν αφήνει πολλά περιθώρια για σχόλια και, όπως όλες οι Moto Guzzi, βασίζεται στην επίδειξη της μηχανικής του μεγάλου, 90°, εγκάρσια τοποθετημένου κινητήρα V2. Το κόκκινο χρώμα των καλυμμάτων των κεφαλών αλουμινίου, υπογραμμίζει την δύναμη που μπορεί να μεταφέρει στο δρόμο αλλά και την αισθητική του. Η PADC (Piaggio Advanced Design Centre), στην Καλιφόρνια δημιούργησε για την MGX-21 ένα σχέδιο, με χαμηλή ουρά και εντυπωσιακή και χαρακτηριστική σχεδίαση του μεγάλου μπροστινού φέρινγκ, που προσδίδει στην εμφάνιση μιας μεγάλης και πολυτελούς μοτοσικλέτας ένα μυστηριώδες νυχτερινό και απόκοσμο ύφος . Η Moto Guzzi, για να τονίσει όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά. έδωσε στο νέο MGX-21 το υποβλητικό παρατσούκλι Flying Fortress που παραπέμπει στο βομβαρδιστικό της Boeing, B-17 Flying Fortress.

 

Το κόκκινο χρώμα δεσπόζει στα καλύμμάτα των κεφαλών.

Το κόκκινο χρώμα δεσπόζει στα καλύμματα των κεφαλών.

 

Πίσω από τo fairing, η MGX-21 διαθέτει ένα εξελιγμένο ταμπλό, με οθόνη dot matrix και ένα πραγματικό σύστημα ψυχαγωγίας που περιλαμβάνει στερεοφωνικό και σύστημα ενδοεπικοινωνίας. Η μονάδα Bluetooth εξασφαλίζει την πλήρη συνδεσιμότητα με εξωτερικές συσκευές και smartphone, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως συσκευή αναπαραγωγής μουσικής αλλά και για την διαχείριση της πλατφόρμα πολυμέσων της Moto Guzzi (MG-MP) μέσω της θύρας USB, παρέχοντας έτσι μια εξαιρετική πηγή πληροφοριών για το ταξίδι. Ο βασικός εξοπλισμός συμπληρώνεται από ένα εξελιγμένο ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης του κινητήρα, το οποίο περιλαμβάνει το Ride-by-Wire Multimap, το ABS, το Traction Control τριών διαφορετικών επιπέδων λειτουργίας και το cruise control.

 

Σεβόμενη την αιωνόβια παράδοση της, η MGX-21 κοιτάζει στο μέλλον χρησιμοποιώντας υλικά που χρησιμοποιούνται συνήθως στις supersport και superbike μοτοσικλέτες: Πολλά από τα τμήματα της όπως το μπροστινό φτερό, το ντεπόζιτο, οι πλαϊνές βαλίτσες  κλπ βασίζονται σε υψηλής ποιότητας ανθρακονήματα, ενώ τα χειριστήρια και οι διακόπτες του τιμονιού περιβάλλονται από μέταλλο!

 

 

Εντυπωσιακό μπροστινό fairing

Εντυπωσιακό μπροστινό fairing

Oθόνη dot matrix και ένα πραγματικό σύστημα ψυχαγωγίας!

Oθόνη dot matrix και ένα πραγματικό σύστημα ψυχαγωγίας!

 

Σύστημα ψυχαγωγίας που περιλαμβάνει στερεοφωνικό και σύστημα ενδοεπικοινωνίας.

Σύστημα ψυχαγωγίας που περιλαμβάνει στερεοφωνικό και σύστημα ενδοεπικοινωνίας.

 

 

Η υιοθέτηση του μπροστινού τροχού 21 ιντσών έφερε μαζί της μια σημαντική εξέλιξη του πλαισίου για να εξασφαλιστούν τα υψηλά επίπεδα άνεσης και οδηγικής ευχαρίστησης. Η Moto Guzzi εργάστηκε σκληρά για να καθορίσει τη νέα γεωμετρία του συστήματος διεύθυνσης και να εξασφαλίσει την ευκολία οδήγησης. Με τον τρόπο αυτό, συνδύασε αρμονικά την άνεση και την ευελιξία με το δυναμισμό και τις επιδόσεις ενός cruiser, πετυχαίνοντας κάτι που είναι αντικειμενικά πολύ δύσκολο.

 

Η νέα, σωληνοειδής, δομή του πλαισίου υιοθετεί το ευφυές elastokinematic σύστημα στήριξης του κινητήρα που αναπτύχθηκε από την Moto Guzzi, για την εξάλειψη των κραδασμών που μεταδίδονται στον αναβάτη κατά την κίνηση της μοτοσικλέτας. Ο V-twin κινητήρας 1380 κ.εκ. και 95 ίππων είναι ο μεγαλύτερος που κατασκευάστηκε ποτέ στην Ευρώπη  και παρέχει περισσότερα από 120 Nm ροπής, με ευκολία και ακρίβεια, από τις πολύ χαμηλές στροφές. Μάλιστα σε συνδυασμό με μια νέα μονάδα εξάτμισης με μεγάλα οριζόντια τελικά έχει κερδίσει την πιστοποίηση εκπεμπόμενων ρύπων  Euro4 . Το παραπάνω σύστημα ελέγχεται από ένα σύστημα πέδησης shme;io αναφοράς για την κατηγορία, αντάξιο μιας σπορ μοτοσικλέτας με δίσκους 320 mm μπροστά και 282 mm πίσω και φρένα από την Brembo.

Το μεγαλύτερο ευρωπαικό cruiser!

Το μεγαλύτερο ευρωπαϊκό cruiser!

 

Σπυρόπουλος Δημήτρης.

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τετράχρονος V 90, τέσσερις βαλβίδες, διπλή ανάφλεξη, Ride by Wire με 3 προγράμματα λειτουργίας, traction control ρυθμιζόμενο σε 3 θέσεις λειτουργίας, Cruise Control
Κυβισμός: 1380cc
Μέγιστη ισχύς: 71 kW (96 HP) στις 6,500 rpm
Μέγιστη ροπή: 121 Nm στις 3,000 rpm
Ψεκασμός καυσίμου: Weber-Marelli electronic fuel injection.
Εξάτμιση Καταλύτης: Τριοδικός καταλυτικός μετατροπέας με αισθητήρα λάμδα.

ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κιβώτιο 6 σχέσεων με τελική σχέση overdrive
Λίπανση με αντλία, χωρητικότητα λαδιού μετάδοσης: 1.78 Kg
Τελική σχέση CA.R.C. (Compact Reactive Shaft Drive)
Συμπλέκτης ξηρού τύπου

ΣΑΣΙ/ ΑΝΑΡΤΗΣΗ / ΦΡΕΝΑ
Διπλό σωληνωτό πλαίσιο από ατσάλι ALS με αφαιρούμενο οπίσθιο υποπλαίσιο
Μετατρόχιο 1,695mm
Trail 109
Κρεμαγιέρα 27°50’
Εμπρόσθια ανάρτηση: Τυπικό (standard) τηλεσκοπικό ψαλίδι διαμέτρου 46mm.
Διαδρομή εμπρόσθιου τροχού 120 mm
Οπίσθια ανάρτηση: Ψαλίδι με διπλούς αποσβεστήρες (αμορτιστέρ) και ρυθμιζόμνης προφόρτισης ελατήρια.
Διαφρομή οπίσθιου τροχού 120 mm
Σύστημα πέδησης Brembo
Εμπρόσθιο φρένο Διπλοί δίσκοι 320 mm, radial δαγκάνες Brembo 4 εμβόλων
Οπίσθιο φρένο 282 mm stainless steel fixed disc, Brembo floating calliper with 2 parallel pistons: ABS as standard
Οπίσθιος τροχός 200/60 R16″ Metzeler Lasertec 100/90- 18 56H TL
Εμπρόσθιος τροχός 130/70 R18″ Metzeler Lasertec 130/80 -17 65H TL
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος: 2445 mm
Πλάτος: 940mm
Ύψος: 1,115 mm
Saddle height 740 mm
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος : 182 mm
Ξηρό βάρος: 182 kg
Βάρος με υγρά και αναβάτη: 314 kg
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου: 20.5 λίτρα
Ρεζέρβα καυσίμου: 2.5 λίτρα



Frankie1099

29/12/1997 - : Σχεδον 20 χρόνια τωρα μοτοσυκλετιστής. Σχεδον 20 χρόνια ονειρευομαι στους 2 τροχους... και δεσμοδρομικά! Διαχειριστής και ιδρυτικό μέλος των DesmoRiders, σε όλη μου την ζωή ζώ δίπλα σε ιταλικές δημιουργίες. Είτε στους 2 της Μπολώνια, είτε στους 4 τροχους του Μιλάνου (εδω και 3 -πλεον- γενιές...). Καλούς Δρομους σε όλους! Επικοινωνείστε μαζί μου στο Frankie1099@outlook.com.


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved