MV Agusta F3 800

Ένα μοτέρ, 3 υλοποιήσεις.
τόσο ίδιες αν καλοσκεφτόσαστε την ΙΔΕΑ αλλά και τόσο διαφορετικές που αναρωτιέσαι ΤΙ θέλεις !

Turismo Veloce. ο 3κύλινδρος 800άρης σε ένα υβριδικό πλαίσιο [χωροδικτύωμα με αλουμινένιες πλάκες ] και αναρτήσεις , στήσιμο , θέση οδήγησης ΚΑΙ ηλεκτρονικά για εκδρομικές στροφοδιαδρομές όχι απαραίτητα στην καλύτερη άσφαλτο…!!!

Ο ίδιος κατά βάσιν 800άρης με περισσότερη ισχύ [148 ίπποι] , περισσότερη ροπή [88Nm] και ένα ελαφρύ πλαίσιο [173 κιλά σύνολο] που φημίζεται για την αίσθηση και το κράτημα ,

με αναλογία κιλών ανά ίππο που κοιτά στα ίσια τα 1.000άρια
και ακόμη πιο στοχοπροσηλωμένα ηλεκτρονικά
κάνουν την MV Agusta F3 800 μια εξαιρετικά υλοποιημένη superSport μοτοσυκλέτα.

Η νέα προσθήκη στην γκάμα των 800 κυβικών είναι η Dragster 800 RC .

αίσθηση επίθεσης σε ό,τι κινείται και ενθουσιασμός «όλα κάτω» όπου υπάρχει στροφή.
140 hp στις 13.100 rpm αρκούν, η παραδοσιακή 3μπουκη εξάτμιση κάνει τις δηλώσεις
και ο [συνήθως μόνος] αναβάτης τα βάζει με hyperSport και λοιπά streetfighters σε αστικές και περιαστικές διαδρομές.

MV Agusta F3 Dragster

 

MV Agusta Turismo Veloce

by Κωνσταντίνος Γεροντής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved