Το νέο Fiat Cronos για την Αγορά της Λατινικής Αμερικής

Η FCA παρουσίασε επίσημα το νέο Fiat Cronos, το μικρομεσαίο sedan που προσδοκά να γίνει best seller στην απαιτητική αγορά της Λατινικής Αμερικής.

Το νέο μικρό οικογενειακό της Fiat εξελίχθηκε εξ’ολοκλήρου στις εγκαταστάσεις της Ferreyra και είναι το αποτέλεσμα υψηλής επένδυσης 500 εκ. ευρώ προκειμένου το νέο αυτοκίνητο να τοποθετηθεί στην κορυφή της κατηγορίας του.

Το Cronos βασίζεται στη πλατφόρμα του Argo και έχει δυναμική εμφάνιση και απο πλευράς εξοπλισμού διαθέτει, σε όλες τις εκδόσεις του, ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της πίεσης των ελαστικών, σύστημα U-Connect με οθόνη 7 ιντσών συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto και με προεγκατεστημένο WhatsApp και Waze. Επίσης διατίθετεαι με αισθητήρες βροχής, αυτόματα φώτα, σύστημε Keyless Go, Hill Holder, ESPISOFIX στα πίσω καθίσματα ενώ τα φώτα ημέρας είναι τεχνολογίας LED ενώ το πορτμπαγκάζ 525 λίτρων είναι αυτό με τη μεγαλύτερη χωρητικότητα της κατηγορίας.

Οι κινητήρες του είναι είναι ο 1.3 Fire Fly και ο 1.8 E.Torq Evo VIS και μπορούν να συνδυαστούν με χειροκίνητο η αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων.

Στην παρουσίαση του Cronos βρέθηκε και ο Πρόεδρος της Αργεντινής Mauricio Macri που εκτίμησε δεόντος το γεγονός πως το νέο Fiat αποτελείται κατά 53% απο εξαρτήματα που εξελίχθησαν και παράγωνται εξ’ολοκλήρου στην Αργεντινή, κάτι που καθιστά το Cronos ως το πλέον …Αργεντίνικο αυτοκίνητο της αγοράς, σύμφωνα με τον Διευθυντή του Τμήματος Engineering Claudio Demaria.

H Fiat τονίζει πως το Cronos υπερέχει των αντιπάλων του όσων αφορά την οδική συμπεριφορά, την άνεση αλλά και την στιβαρότητα της κατασκευής, κάτι που θα μπορούν να διαπιστώσουν οι υποψήφιοι αγοραστές απο τις 15 Απριλίου όταν και θα αρχίσει η διάθεση του αυτοκινήτου με αρχική τιμή 321.300 Pesos, περίπου 13.100€.

Νίκος Κουμπής

 



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved