H M.A.T. αναβιώνει την Lancia Stratos!

Η αναβίωση της Lancia Stratos που κατασκευάστηκε από τον Pininfarina για τον Γερμανό επιχειρηματία Michael Stoschek θα παραχθεί τελικά σε περιορισμένο αριθμό περί τις 25 μονάδες από την ΜΑΤ (Manifattura Automobili Torino) του Paolo Garella.

H ΜΑΤ δεν είναι ‘πρωτάρα’ στο χώρο και έχει αναλάβει την κατασκευή αυτοκινήτων όπως τα αγωνιστικά SCG003 και P4/5 Competizione / M για την Scuderia Cameron Glickenhaus και το Apollo Arrow GTR όπως και διάφορα άλλα one off για λογαριασμό ζάμπλουτων συλλεκτών.

Mέχρι στιγμής o Ιταλικός Οίκος και ο Michael Stoschek δεν έχουν ανακοινώσει τις τεχνικές λεπτομέρειες του μοντέλου και αν η νέα Stratos θα βασίζεται, όπως το αρχικό πρωτότυπο του Pininfarina, στην  Ferrari 430 Scuderia η σε κάποιο άλλο supercar. Το μόνο που άφησαν να εννοηθεί είναι ότι το αυτοκίνητο θα διατηρήσει την αρχική μορφή του διάσημου one off του και θα αποδίδει περίπου 550hp.

Αυτό που είναι σίγουρο όμως είναι ότι σε κανένα σημείο του αυτοκινήτου δεν θα υπάρχουν σήματα της Lancia καθώς το όλο project είναι ανεπίσημο και η FCA δεν συμμετέχει με κανένα τρόπο.

Το πιθανότερο πάντως είναι να βασιστεί πάνω σε ‘απλές’ Ferrari F430, με βελτιώσεις στα περιφερειακά, μιας και οι ‘Scuderia‘ έχουν πολύ υψηλή τιμή λόγω συλλεκτικής αξίας και δύσκολα θα βρισκόταν κάποιος να ‘σφάξει’ μία.

H MAT θα κατασκευάσει 3 διαφορετικά αυτοκίνητα που θα παρουσιαστούν στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης (8-18 Μαρτίου): μια έκδοση δρόμου, μια αγωνιστική και μια με εμφάνιση εμπνευσμένη από τα Rally.

 

25 μονάδες που θα παραχθούν θα είναι προσαρμοσμένες στις ανάγκες και τα θέλω των πελατών όπου θα τις παραγγείλουν.

Να θυμίσουμε ότι το αρχικό μοντέλο του Pininfarina παρουσιάστηκε πριν 8 χρόνια και η εξέλιξη του στοίχισε περί τα 3 εκ. ευρώ χωρίς να υπολογιστεί το αυτοκίνητο δότης, ενώ τα πλήρη μηχανολογικά σχέδια και τα δικαιώματα ανήκουν στον Stoschek που είχε χρηματοδοτήσει το όλο εγχείρημα!

Ελπίζουμε η κίνηση αυτή να αφυπνίσει κάποια μεγάλα κεφάλια της FCA για ολική αναβίωση της Lancia μιας και διάφορες προσπάθειες αναβίωσης μοντέλων της φίρμας από ιδιώτες είναι αρκετά ευπρόσδεκτες από το κοινό.

Το κακό για την Lancia και την FCA αυτή την στιγμή είναι ότι σε περίπτωση που θελήσουν να κάνουν μια αναβίωση της Lancia Stratos θα πρέπει να καταβάλουν ένα μεγάλο χρηματικό ποσό ως αντίτιμο για τα πνευματικά δικαιώματα του ονόματος ‘Stratos’ τα οποία έχει αποκτήσει ο κύριος Stoschek σε ανύποπτο χρόνο.

Γιώργος Φωτεινός



Γιώργος Φωτεινός

Tα πρώτα είκοσι μου χρόνια τα πέρασα είτε οδηγός, είτε συνοδηγός μέσα σε Fiat και κάθε σαββατοκύριακο παρακολουθώντας τον Schumi να δίνει τον καλύτερο του εαυτό με τον Cavallino Rampante. Ανέκαθεν ότι όχημα κατείχα αναζητούσα συνεχώς προδιαγραφές, στατιστικά, γεγονότα και κάθε είδους πληροφορία σαν μοντέλα αλλα και της εταιρίας κατασκευής και έτσι τις λάτρεψα όλες του Fiat Group λόγω της σπουδαίας ιστορίας που έχουν στην ιστορία της αυτοκίνησης, ενστερνίζοντας την αυτοκινητιστική κουλτούρα των Ιταλών οι οποίοι ποτέ δεν είδαν το αυτοκίνητο ως βιομηχανικό προϊόν αλλά μέρος της παθιασμένης ζωής τους και έτσι δεν μπορώ να φανταστώ την ζωή μου δίχως ιταλικό αυτοκίνητο ιδίως Alfa Romeo.


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved