Panda Raid 2018

Την περασμένη Κυριακή έλαβε τέλος το Panda Raid 2018, ο συναρπαστικός αγώνας μόνο για μοντέλα Fiat Panda που φτιάχτηκαν πριν από το 2003. Διαθέτοντας εκδόσεις 4×2 και 4×4, ξεκίνησε από τη Μαδρίτη στις 3 Μαρτίου, φτάνοντας στο Μαρακές στις 10 Μαρτίου, διασχίζοντας τη μαροκινή έρημο. Η διαδρομή κάλυψε συνολικά 3.000 χιλιόμετρα, περνώντας από ηλιόλουστα χωριά και αμμώδη μονοπάτια, διασχίζοντας σκληρά δύσβατα εδάφη, τα οποία θα ήταν μια πρόκληση ακόμη και για μεγαλύτερα SUVs.

Καθιερωμένο πλέον στο ημερολόγιο Rally Raid -το οποίο περιλαμβάνει και το θρυλικό Ντακάρ- και παρά το ερασιτεχνικό του πνεύμα, το δέκατο Panda Raid προσέλκυσε τον αριθμό ρεκόρ των 400 αυτοκινήτων Panda, από τις τέσσερις γωνιές της Γης. Από την Αργεντινή και την Καμπότζη έως και την Πενσυλβάνια και την Ιταλία.

Ξεκινώντας από τη Μαδρίτη, το πολύχρωμο καραβάνι κατευθύνθηκε αρχικά προς την ακτή, στο λιμάνι του Motril, από όπου, μετά από σύντομο ταξίδι με φέρι, ταξίδεψε στη λίμνη Μοχάμεντ V (4 Μαρτίου). Από κει, η αποστολή αντιμετώπισε τεράστιες αμμώδεις εκτάσεις, ερημικές περιοχές και τοπία καθώς και έναν ατέλειωτο ορίζοντα. Στάσεις έγιναν στο Bni Tadjide (5 Μαρτίου), στην Errachidia (6 Μαρτίου), στην Merzouga (8 Μαρτίου) και στο Tansikht (9 Μαρτίου). Η τελική φάση έλαβε χώρα στις 10 Μαρτίου, τελειώνοντας στο θρυλικό Μαρακές.

Ένα καταπληκτικό ταξίδι που προσφέρει την περιπέτεια στη φύση και τα παρθένα τοπία, εδώ και 10 χρόνια. Με ένα εμβληματικό αυτοκίνητο, το οποίο μετράει συνολικά περισσότερες από 7,5 εκατομμύρια μονάδες από το 1980 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά, μέχρι σήμερα. Εύκολο στο χειρισμό του και ταυτόχρονα τόσο ανθεκτικό ακόμα και στις πιο σκληρές συνθήκες.

Μαζί με τα 400 κλασικά Panda στον αγώνα, βρέθηκε και ένα νέο Fiat Panda Cross 4×4, το οποίο κάλυψε ολόκληρη τη διαδρομή. Μια συμβολική ενέργεια που έγινε για να ενώσει το παρελθόν και το παρών ενός από τα πιο επιτυχημένα εμπορικά μοντέλα στην Ευρώπη, τα τελευταία 15 χρόνια. Με άλλα λόγια, ο αδιαμφισβήτητος βασιλιάς των ευρωπαϊκών πόλεων απέδειξε για άλλη μια φορά ότι είναι εξίσου άνετος και στους αμμόλοφους της ερήμου.

Ο φυσικός κληρονόμος του μυθικού Panda 4×4, που ξεκίνησε πριν από 35 χρόνια, το σημερινό Panda Cross 4×4 έχει τον μοναδικό χαρακτήρα των high-end SUV, σε μόλις 3,7 μέτρα.

Τα μυστικά της επιτυχίας του είναι ο μοναδικός συνδυασμός του συστήματος πρόσφυσης ενός γνήσιου off-road οχήματος, των χαρακτηριστικών ενός SUV, με τις εξωτερικές διαστάσεις, την αποτελεσματικότητα και την ευκινησία ενός αστικού αυτοκινήτου. Το Panda Cross 4×4 είναι ένα «crossover» γιατί μπορεί να ξεπεράσει οποιοδήποτε εμπόδιο – χάρη στην 4WD κίνηση και το Electronic Differential Lock, τα οποία πρώτο εισήγαγε στην αγορά. Προσελκύει μια μεγάλη γκάμα πελατών γιατί προσφέρει όλες τις σωστές απαντήσεις στις σημερινές ανάγκες της αυτοκίνησης.

Επιπλέον, η εκπληκτική επιτυχία του «Panda Raid 2018» είναι απλώς ένα από τα πολλά ρεκόρ. Για παράδειγμα, αποτέλεσε το πρώτο αυτοκίνητο πόλης με 4WD (1983), ήταν επίσης το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία του που έλαβε τον πολυπόθητο τίτλο «Car of the Year» (2004) και το ίδιο έτος ήταν επίσης το πρώτο αστικό αυτοκίνητο που ανέβηκε σε υψόμετρο 5.200 μέτρων, στην ορειβατική κατασκήνωση του Everest.

Και τα ρεκόρ συνεχίστηκαν το 2006, όταν το Fiat Panda έγινε το πρώτο αυτοκίνητο πόλης με φυσικό αέριο, που μπορούσε να παραχθεί σε μεγάλη κλίμακα. Σήμερα είναι το μοναδικό αυτοκίνητο στην κατηγορία του που προσφέρει τρεις εκδόσεις κινητήρων (βενζίνη, πετρέλαιο και βενζίνη/φυσικό αέριο), τρεις εκδόσεις (Urban look, City Cross και 4×4) και δύο τύπους μετάδοσης, χειροκίνητη και αυτόματη Dualogic.


Tagged: , , ,


Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved