Passione Rossa και η Πάτρα ντύθηκε στα κόκκινα (και κίτρινα και μαύρα και μπλε…)

Πέρσι είχαν έρθει στην Κέρκυρα και έμειναν ενθουσιασμένοι. Φέτος μας επισκέφθηκαν ξανά αλλά προσέθεσαν στο tour τους και την όμορφη πόλη της Πάτρας: ο λόγος για το Ferrari Club Passione Rossa, το μεγαλύτερο club ιδιοκτητών Ferrari της Ιταλίας, με τα δυναμικά μέλη και τα ξεχωριστά αυτοκίνητα που παίρνουν τον παλμό από τον Πρόεδρο, recordman και, κυρίως, gentleman Fabio Barone.

Φέτος το Passione Rossa γιορτάζει τα 20 χρόνια από την ίδρυση του και μια πορεία με ξεχωριστές επιτυχίες και δεκάδες πετυχημένα events και tours. Δύο δεκαετίες στις οποίες οι Ιταλοί, αλλά έχοντας πλέον μέλη και φίλους και από άλλες χώρες, κατάφεραν να δώσουν το στίγμα τους όσον αφορά την πετυχημένη διοργάνωση εκδηλώσεων χωρίς ποτέ να χάσουν το φιλικό και πρόσχαρο χαρακτήρα τους.

35 ξεχωριστές Ferrari με κάθε τυπολογία κινητήρα, V8 και V12 αλλά και boxer 12, βρέθηκαν στην Πάτρα όπου συμμετείχαν στο φετινό Auto Moto Festival, για το οποίο ετοιμάσαμε ξεχωριστή αφιέρωση, και θα παραμείνουν μέχρι την δευτέρα 17/6 όταν και θα αναχωρήσουν για να συνεχίσουν το ταξίδι τους προς την Κέρκυρα, απ’ όπου θα έχουμε τη συνέχεια του ρεπορτάζ μας.

V8, V12, καινούργιες, παλιές… όλες εκεί, για να αναστατώσουν τη Πάτρα

To TheItalianJob βρέθηκε στην Πλατεία του Αγίου Γεωργίου, όπου στάθμευσαν οι Ιταλίδες καλλονές προκειμένου να επισκεφθούν την Πάτρα οι τυχεροί ιδιοκτήτες τους και είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση με τον Fabio Barone και την ‘ελληνική’ ψυχή του club, τον Paolo Melissano, τον άνθρωπο που έχει αναλάβει φέρει εις πέρας το δύσκολο εγχείρημα του συντονισμού των, σε μερικές περιπτώσεις, εξαιρετικά δυσκίνητων φορέων της χώρας μας προκειμένου να επιτευχθεί η άρτια διοργάνωση αλλά και η προβολή στο εξωτερικό των τόπων που επισκέπτεται το Passione Rossa.

Το ζεστό πρωινό του Σαββάτου 15/6 οι φίλοι μας Paolo και Fabio, παρά την απαιτητική διοργάνωση και διαχείριση της εκδήλωσης βρήκαν το χρόνο για να μας συναντήσουν και να μας επιτρέψουν την up close φωτογράφιση των αυτοκινήτων, που βρίσκονταν σε περιφραγμένο χώρο φυλασσόμενο από security, από τον φωτογράφο μας Φώτη Νάκο ενώ ο Fabio Barone προσφέρθηκε να μας ανοίξει την record braker 458 Italia του, που τώρα όμως ήταν incognito χωρίς  τα εντυπωσιακά αυτοκόλλητα της, για να την θαυμάσουμε μέσα/έξω (την επόμενη φορά και βόλτα όμως, ε?).

Ο υπογράφων με τον Πρόεδρο του Passione Rossa Fabio Barone και τον Paolo Melissano

Ο Fabio Barone έδωσε το πράσινο φως για την διοργάνωση της ιδιαίτερα σημαντικής φετινής εκδήλωσης για δεύτερη συνεχή χρονιά στην Ελλάδα ακριβώς γιατί το περσινό παράδειγμα της Κέρκυρας κρίθηκε ως άκρως πετυχημένο. Η θετική διάθεση σημαντικών φορέων και η προθυμία αρκετών τοπικών χορηγών για να στηρίξουν την εκδήλωση, αλλά και σύγχρονη, πλέον, οδική υποδομή της χώρας μας και το ανήσυχο πνεύμα του Paolo Melissano ήταν οι καταλύτες ώστε το Passione Rossa να κοντέψει να μετατρέψει το ελληνικό tour σε …παράδοση.

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως όλα ήταν ρόδινα καθώς το Ελληνικό Δημόσιο, μέσω τοπικών φορέων και διευθύνσεων κλπ δεν έστρωσε ακριβώς κόκκινο χαλί. Την προβολή της πόλης δεν την αντιλαμβάνονται όλοι οι Δήμοι με τον ίδιο τρόπο, αλλά ευτυχώς που πάντα υπάρχουν κάποιοι που σκέφτονται λίγο διαφορετικά και έτσι φέτος προστέθηκε η Πάτρα στο καλεντάρι.

Έμεινε όμως ανεκμετάλλευτη μια ευκαιρία να παίξει η Γέφυρα του Ρίου-Αντίρριου στα παγκόσμια ΜΜΕ: Ο Fabio Barone προσφέρθηκε να κατεβάσει την ομάδα του και να φέρει τους επίσημους χρονομέτρες ώστε να καταγράψει με την 458 του το ρεκόρ διέλευσης και τελικής ταχύτητας στη Γέφυρα/κόσμημα της Ελλάδος, κάτι που θα έφερε παγκόσμια αναγνώριση αλλά και θα άνοιγε την όρεξη και σε άλλους διεκδικητές ώστε να αποκτήσει η περιοχή ακόμα ένα λόγο για να είναι γνωστή ανά την υφήλιο. Δυστυχώς το αίτημα προσέκρουσε σε μια δύσκαμπτη αντίληψη των στελεχών της Γέφυρας αλλά ελπίζουμε σε αναθέρμανση των επαφών με την ευκαιρία της απόκτησης του νέου αυτοκινήτου του Fabio, την ολοκαίνουργια F8 Tributo που αναμένεται να παραλάβει σε ένα χρόνο και η οποία θα μπορούσε να αποκτήσει ‘ελληνικό’ βάπτισμα του πυρός καθιερώνοντας ένα ξεχωριστό ρεκόρ.

H ‘zero zero uno’ του Fabio Barone θα μπορούσε να ήταν στολισμένη για να σπάσει άλλο ένα ρεκόρ…την επόμενη φορά!

Πάντως τα θετικά υπερτερούν συντριπτικά των όποιων δυσκολιών και αποδεικνύεται από τα μέλη του Passione Rossa που γνωρίσαμε και με τα οποία συνομιλήσαμε, όπως τον ευγενέστατο Nicola με την 612 Scaglietti. Ακούσαμε με μεγάλη χαρά, και περηφάνια η αλήθεια είναι, τις θετικότατες εντυπώσεις τους για την περιβόητη ελληνική φιλοξενία, την ευγένεια του κόσμου αλλά και για την πόλη της Πάτρας που είναι ζωντανή και δραστήρια μέρα/νύχτα.

Στη συνέχεια το Passione Rossa μεταφέρθηκε στο Μόλο της Πάτρας και ενώθηκε με το Auto Moto Festival όπου το στίγμα τους έδωσαν και το τοπικό club Alfa Romeo αλλά και το HF Integrale Hellenic club, που αξίζουν την ξεχωριστή προσοχή μας.

Το TheItalianJob ανανεώνει το ραντεβού του με την παρέα του Fabio στην Κέρκυρα.

Άντε και του χρόνου!

Απολαύστε μερικές από τις φωτογραφίες μας και επισκεφθείτε τη σελίδα μας στο Facebook για το πλήρες Album

Νίκος Κουμπής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


'Passione Rossa και η Πάτρα ντύθηκε στα κόκκινα (και κίτρινα και μαύρα και μπλε…)' has no comments

Be the first to comment this post!

Would you like to share your thoughts?

Your email address will not be published.

© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved