Πρίγκηπας Δανιέλος Ρικιάρδος ο Πορθητής

Φτάσαμε αισίως στο 6o Grand Prix της σεζόν και το πιο glamour event αυτοκινήτου παγκοσμίως (πείτε το με Αγγλική προφορά για να πιάσει καλύτερα, είναι και της μοδός μετά το Royal Wedding…), το Grand Prix de Monaco, που διεξήχθη στην Καστέλλα της Γαλλικής Ριβιέρας για 76η φορά φέτος.

Εκεί όπου η μονάδα μέτρησης είναι το ευρώ η το δολάριο και ανάμεσα σε κορίτσια εκατονάδων χιλιάδων, supercars εκατομμυρίων, κότερα δεκάδων εκατομμυρίων, καζίνο όπου παίζονται εκατοντάδες εκατομμύρια απο λίγους ανθρώπους που έχουν απο μερικά έως αρκετά δίσεκατομμύρια, βρέθηκε πάλι το Circus της Formula ένα για να αντλήσει κοσμοπολίτικο αέρα και να χαρίσει πρεστίζ. Σε έναν αγώνα, που είναι ταυτόχρονα τόσο αταίριαστος όσο και απαραίτητο, που θα μπορούσε να είναι ένα αυτόνομο γεγονός εκτός πρωταθλήματος και πάλι θα είχε το ίδιο ενδιαφέρον.

Φέτος μόνο όσοι ζουν στα σύννεφα δεν περίμεναν ότι στη πίστα …καρτ του Πριγκηπάτου η Red Bull δεν θα έκανε περίπατο, και αυτό γιατί το σασί του Adrian Newey, που επέστρεψε για να θυμίσει σε όλους ποιος είναι ο daddy των σχεδιαστών σασί F1, επιτρέπει κορυφαίο έλεγχο τιμονιού και άριστη ελκτική πρόσφυση που, σε συνδυασμό με την απίστευτη ικανότητα του Daniel Ricciardo να εκμεταλλεύεται τα τελευταία χιλιοστά του χιλιοστού στα φρένα, κάλυψαν με το παραπάνω την υστέρηση του κινητήρα της Renault, σε μια πίστα όπου το γκάζι είναι ανοιχτό μόνο για το 50% της διαδρομής.

Δοκιμαστικά:
FP1, FP2 και FP3 όπως και στη συνέχεια οι Q3, Q2, Q1 ήταν αποκλειστική υπόθεση του συμπαθούς Αυστραλού, με τις Ferrari να είναι οι μόνες που θα μπορούσαν απλώς να πλησιάσουν. O Hamilton με οδήγηση σεμιναρίου έφερε την Mercedes του, που πρέπει να ονόμασε Actros για τη περίσταση, προσωρινά στη δεύτερη θέση των δοκιμαστικών πριν τον εκτοπίσει πειστικά ο Vettel και σχεδόν ο Kimi Raikkonen που τελικά έμεινε πίσω απο το βέλος Νο 44 για μερικά χιλιοστά του δευτερολέπτου.
Ο Bottas απλώς πήγε στη δουλειά του και χτύπησε κάρτα.
Βέβαια η Red Bull έκλεψε τη παράσταση και με τον πιτσιρικά Max Verstappen που εξέθεσε εαυτόν αλλά και την F1 όταν έχασε τα φρένα στα ελέυθερα δοκιμαστικά και είπε να μπει στη πίστα ….με όπισθεν!!!! χωρίς βέβαια να τιμωρηθεί, γιατί άλλωστε?


Ύστερα σκέφτηκε (;), σε μια κίνηση ωριμότητας πράσινης μπανάνας, να πάρει τη πόλη, σε ένα session όπου πέρα απο τις ρυθμίσεις στο μονοθέσιο δεν προσφέρεται για τίποτ’άλλο, και κατέστρεψε το μονοθέσιο του σε μια έξοδο καρμπόν με το 2016, τότε που ΗΤΑΝ πρωτάρης –τώρα ΔΕΝ είναι ΠΙΑ– και στέρησε απο την ομάδα του μια σίγουρη θέση στην εκκίνηση και ένα πολύ πιθανό 1-2 στον τερματισμό.
Απο τις ομάδες Ιταλικού ενδιαφέροντος είχαμε την εξαιρετική επίδοση του Pierre Gasly που έφερε την Toro Rosso-Honda του στη 10η θέση της εκκίνησης αλλά και ένα εκληκτικό Charles Leclerc με την Alfa Romeo Sauber που για τρίτη φορά πέρασε στο Q2, και μάλιστα στο Q1 είχε τον 70 χρόνο, για να καταταγεί τελικά 14ος. Στην επόμενη θέση βρέθηκε ο Romain Grosjean με τη Haas-Ferrari που όμως εκκίνησε προτελευταίος αφού εξέτισε ποινή για το αποτυχημένο Drift που έκανε στη Βαρκαλώνη. Ακριβώς πίσω του κατετάγησαν η 2η Toro Rosso-Honda του Brendan Hartley και η 2η Alfa Romeo Sauber του Marcus Ericsson ενώ τελευταίο χρόνο έκανε η 2η Haas-Ferrari του Kevin Magnussen.

Αγώνας:
Δεν είχαμε. Δηλαδή είχαμε αλλά δεν ήταν αγώνας…. όπως ξεκίνησαν έτσι έφτασαν. Τα Highlights ήταν μια μάχη που θα μπρούσε να είχε κάνει ο Alonso αλλά το κιβώτιο του είχε άλλο γνώμη, η αντρίκεια και σπαθάτη προσπέραση του Verstappen στον Sainz Jr και η απέλπιδα και εν τέλει ανεπιτυχή προσπάθεια του Leclerc να αποφύγει, χωρίς φρένα, τον Hartley μετά το τούνελ.Αυτά.

Κατα τ’άλλα το Grand Prix ήταν ένα γύρω γύρω όλοι και πίσω απο την Red Bull του Ricciardo, που με πρόβλημα σε κινητήρα και κιβώτιο, σερνόταν αλλά οι ανταγωνιστές του αποφάσισαν να μην κυνηγήσουν για να μην χάσουν βαθμούς, με αποτέλεσμα να μην κάνει κανείς τίποτα για 2 ώρες.
Ο Vettel κλείδωσε τη 2η θέση, ο Hamilton ακολούθησε, ο Kimi Raikkonen τη 4η και ο Bottas πίσω του συμπλήρωσε το μεροκάματο.
Α! οι υπόλοιπες ομάδες με το τρικολόρε στη σύνθεση τους:
Ο Pierre Gasly επιβεβαίωσε τη φόρμα του και έφτασε 7ος, ο Ericsson της Alfa Romeo Sauber έφτασε 11ος, παρά μια θέση δεν πήρε βαθμό δηλαδή, ο Kevin Magnussen με τη Haas-Ferrari εφτασε 13ος και ο Romain Grosjean 15ος.

ΥΓ Ο Sergey Sirotkin έφαγε ποινή 10δλ Stop and Go, που στο Μονακό σε χαντακώνει όσο πουθενά αλλού, γιατί -άκουσον άκουσον- δεν είχαν βιδώσει ένα τροχό τρία λεπτά πριν την εκκένωση του grid, προφανώς είναι πολύ πιο εποκίνδυνο απο το να κάνεις όπισθεν στη πίστα…..

Ελπίζουμε σε περισσότερη δράση στο επόμενο ραντεβού.

Νίκος Κουμπής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved