Πισωκίνητη Entry Level Stelvio για τις ΗΠΑ

Έχουμε πει πολλές φορές πως η επιτυχία στην τεράστια αγορά των ΗΠΑ είναι κομβικής σημασίας για την επιβίωση της Alfa Romeo, σύμφωνα τουλάχιστον με τις βλέψεις των ιθυνόντων της FCA.

Αυτός ήταν και ο λόγος που η Alfa Romeo έστρεψε την προσοχή της, και τους περιορισμένους σε σχέση με τον κορυφαίο ανταγωνισμό πόρους, στην εξέλιξη ενός SUV, της Stelvio, αντί να επεκτείνει τη γκάμα της Giulia με μια Sportwagon. Και φαίνεται πως η επιλογή αυτή, αν και πολύ καθυστερημένη αφού τα πρώτα πρωτότυπα της Kamal εμφανίστηκαν προ δεκαετίας, ήταν απολύτως ορθή μιας και είναι η Stelvio που τραβάει το κουπί των πωλήσεων της φίρμας.

Το 2018 η Alfa Romeo εξήγαγε στις ΗΠΑ περίπου 14.000 Stelvio, με σαφής αυξητικές τάσεις, ενώ περίπου άλλες 2.000 έφτασαν σε τυχερούς αγοραστές στον Καναδά. Σε σχέση με τον ανταγωνισμό φαίνεται πως η τετρακίνητη Alfa Romeo τα πάει πολύ καλά, συνυπολογίζοντας τον παράγοντα του περιορισμένου δικτύου αλλά και της μακροχρόνιας απουσίας σε μια αγορά όπου οι τωρινοί αντίπαλοι έπαιζαν μπάλα μόνοι τους δημιουργώντας αφοσιωμένη πελατεία.

Είναι χαρακτηριστικό πως οι πωλήσεις της Stelvio κινούνται στα ίδια επίπεδα με την, χωρίς λόγο, ακριβότερη Jaguar F-Pace και βρίσκεται πολύ κοντά στο πανέμορφο Range Rover Velar (15.000 μονάδες).

Για να αυξήσει περαιτέρω τις πωλήσεις και να την κάνει πιο προσιτή στο κοινό η Alfa Romeo αποφάσισε να διαθέσει, προς το παρόν αποκλειστικά στην Αμερικανική αγορά, μια entry level έκδοση της Stelvio που θα συνδυάζεται αποκλειστικά με τον δίλιτρο κινητήρα των 280 ίππων και κίνηση μονάχα στους πίσω τροχούς. Η νέα έκδοση θα κοστίζει περίπου 2.000 δολάρια λιγότερο από την αντίστοιχη τετρακίνητη (τιμή εκκίνησης 40.195 δολάρια) και θα διατίθεται και στην έκδοση Sport ενώ η πιο πλούσια Ti θα εξακολουθεί να είναι αποκλειστικά με το σύστημα τετρακίνησης Q4 (τιμή 44.195 δολάρια). Η διαφοροποίηση της Αμερικανικής Stelvio Q2 με την Ευρωπαϊκή είναι πως στην ‘από εδώ’ πλευρά του ωκεανού διατίθεται αποκλειστικά με τον Turbodiesel των 160 η 190 ίππων.

Αυτή θα είναι και η μοναδική νέα έκδοση για το 2019 και με όπλα τη νέα entry level αλλά και την επέκταση του δικτύου η Alfa προσδοκά να φτάσει η ακόμα και να ξεπεράσει τις τις 20.000 ταξινομήσεις εντός του τρέχον έτους.

Παράλληλα για το 2020 ετοιμάζεται μια ελαφρά ανανέωση της γκάμας της Stelvio και της Giulia με νέους υβριδικούς κινητήρες αλλά και ανανεωμένο σαλόνι ώστε να προστεθούν επιπλέον στοιχεία high tech και gadgets που τόσο αγαπάει το κοινό των ΗΠΑ για να παραμείνουν τα αυτοκίνητα ανταγωνιστικά έναντι των αντιπάλων.

Νίκος Κουμπής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


'Πισωκίνητη Entry Level Stelvio για τις ΗΠΑ' has no comments

Be the first to comment this post!

Would you like to share your thoughts?

Your email address will not be published.

© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved