Οι πρώτες ενδείξεις για το πλάνο της FCA απο τον Sergio Marchionne

Στην έκθεση της Γενεύης ο Sergio Marchionne δέχτηκε καταιγισμό ερωτήσεων στις οποίες η απάντηση ήταν σχεδόν πάντα ‘Θα το δούμε την 1η Ιουνίου‘, όταν και θα αποκαλυφθεί επιτέλους το επικαιροποιημένο πλάνο ανάπτυξης μοντέλων της FCA.

Όμως δεν παρέλειψε να πετάξει και μερικές σπόντες και να τροφοδοτήσεις ειδήσεις και φήμες, που αφορούν νέα μοντέλα των Fiat, Alfa Romeo και Maserati.

Όπως είναι φυσιολογικό ο Marchionne θα συνεχίσει να επενδύει έντονα στα premium brand Alfa Romeo, Jeep και Maserati μιας και η πορεία τους δείχνει πως έχουν μεγάλες δυνατότητες να αναπτυχθουν περεταίρω και η FCA θα σηκωσει το πόδι απο το γκάζι για την Fiat, τουλάχιστον όσον αφορά την Ευρωπαϊκή αγορά.

Η Alfa Romeo θα εντείνει τη συνεργασία της με τη Maserati ακόμα περισσότερο, και η πρώτη πράξη θα φανεί με το νέο μοντέλο της τρίαινας, μάλλον το μικρό SUV της, που θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική Giorgio και θα παρουσιαστεί στα τέλη του 2019.

Ο CEO της FCA αναφερόμενος στη Fiat είπε πως ‘έχουμε την τύχη να διαθέτουμε μερικά άριστα μοντέλα, που κατά τη γνώμη μου αποτελούν το μέλλον της φίρμας, αρχίζοντας απο το 500 και τις παραλλαγές του. Θα μάθετε περισσότερα τον Ιούνιο, πάντως το 500 θα είναι η κινητήριος δύναμη της Fiat στην Ευρώπη.‘ Το Panda θα συνεχίσει να υπάρχει στη γκάμα ενώ εμμέσως αποκλείστικε η αντικατάσταση του Punto…’Είναι θέμα αποδοχής της φίρμας στη συγκεκριμένη κατηγορία της αγοράς. Περίπου ότι έγινε με τη Lancia, η Fiat θα έχει όμως πολύ σημαντικό ρόλο στη Λατινική Αμερική‘, είπε.

Ανάλογη κουβέντα έγινε και για την Mito όπου αναφέρθηκε πως η κατηγορία των τρίθυρων supermini έχει συρρικνωθεί οπότε η νέα μικρή Alfa (άρα θα υπάρξει νέα Mito?) θα είναι εντελώς διαφορετική.

Ο Marchionne αναφέρθηκε επίσης στις τάσεις της αγοράς και τις νέες τεχνολογίες. Για το Diesel και το δυσοίωνο μέλλον του είπε πως ‘Η σταδιακή μείωση ενδιαφέροντος της αγοράς είναι κάτω απο τα μάτια όλων. Εξ’ αιτίας των κανονισμών τα κόστη για να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί σε αυτό το τομέα θα είναι απαγορευτικά. Στο μέλλον θα μειώσουμε την εξάρτηση μας απο αυτό το καύσιμο, σωστό η λάθος αυτό είναι το μήνυμα της αγοράς και οφείλουμε να πορευτούμε έτσι.’

Ο Ιταλοκαναδός manager επίσης αναφέρθηκε με κριτικό τόνο στις νέες τεχνολογίες εναλλακτικών μορφών ενέργειας και αυτόνομης οδήγησης λέγοντας πως ‘Βλέπω μια υπέμετρη προσπάθεια να επικοινωνηθούν οι εναλλακτικές μορφές καυσίμων, αλλά αφορούν μόνο το 0.2% της αγοράς. Είναι πολύ όμορφο να μιλάμε για αυτά τα πράγματα αλλά αφορούν το μέλλον και όχι το παρόν και θα χρειαστούμε πολύ καιρό μέχρι να τα δούμε στην αγορά‘ ενώ για την αυτόνομη οδήγηση επίσης παρέπεμψε τους δημοσιογράφους να αναμείνουν την 1η Ιούνη και ανέφερε πως ‘Ειμασαν οι μόνοι που δεν κάναμε φασαρία με ηλεκτρικά αυτοκίνητα και αυτόνομη οδήγηση. Και αυτό γιατί θέλαμε πρώτα να μελετήσουμε τους περιορισμούς αυτών των τεχνολογιών και έπειτα να τοποθετηθούμε. Αναμέναμε απλώς, και το κάναμε έξυπνα’

πηγή: Omniauto.it

Νίκος Κουμπής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved