H Stelvio οδηγεί την Alfa Romeo σε Ιταλία και Η.Π.Α.

Το έχουμε πει πολλές φορές πως τον κουμπαρά τον γεμίζουν τα SUV και άρα η επιλογή του αείμνηστου Sergio Marchionne να στρέψει με προσοχή τα κονδύλια εξέλιξης της Alfa, αλλά και του συνόλου της FCA γενικότερα, προς την πλέον δημοφιλή κατηγορία της αγοράς δικαιόνεται απόλυτα.

Χαρακτηριστικό της τάσης αυτής η πορεία των πωλήσεων της Alfa Romeo σε Ιταλία και ΗΠΑ όπου, χάρη στην εξαιρετική επίδοση της Stelvio, η Alfa Romeo καταγράφει εντυπωσιακά ποσοστά ανόδου.

Ιταλία:
Παρά τον απογοητευτικό Ιούνιο όπου η φίρμα κινήθηκε με -22%, η Alfa Romeo επέστρεψε σε πολύ θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης και με αιχμή του δόρατος τις 1.178 Stelvio, που κατέκτησε την πρώτη θέση της κατηγορίας των Premium SUVs, αλλά και την εντυπωσιακή επάνοδο της αειθαλούς Giulietta που βρήκε 2.152 νέους αγοραστές (+52%), έφτασε συνολικά τις 4.910 ταξινομήσεις και έσπασε για πρώτη φορά το 3% (3.22%) επι του συνόλου της αγοράς απο το 2012.
Η Giulia πάντως, με 509 αυτοκίνητα φέτος έναντι 554 πέρσι αλλά και μια γενιότερη πτώση -25,5% για το 2018,  μάλλον υποφέρει απο κανιβαλισμό εκ μέρους της Stelvio και απο την γενικότερη στροφή της αγοράς απο τις μπερλίνες προς τα αντίστοιχα SUVs.
Συνολικά η Alfa Romeo τον προηγούμενο μήνα κατέγραψε άυξηση +44% σε σχέση με τον περσινό Ιούλιο, και για το 2018, με 32.187 αυτοκίνητα έναντι σχεδόν 29 χιλιάδον του επταμήνου του 2017, τρέχει με +12%

Η.Π.Α.
Για τρίτο συνεχές μήνα και για τέταρτη φορά μέσα στο 2018 η Alfa Romeo ξεπέρασε τις 2.000 ταξινομήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.
Με 2.016 μονάδες η Alfa Romeo καταγράφει +65% σε σχέση με το 2017 και παγιώνει για τα καλά την εντυπωσιακή άυξηση πωλήσεων που επέφερε η Stelvio, αφού με 14.281 αυτοκίνητα που διέθεσε φέτος στην Αμερική καταγράφει +189%.
Αναλυτικά, και στις Η.Π.Α., είναι εμφανής η τάση της Stelvio να είναι η αδιαμφηλονίκητη ηγέτιδα της γκάμας Alfa Romeo και δείχνει τη δυναμική που μπορεί να αναπτύξει η φίρμα όταν βρει τη θέση της στην αντίληψη των υποψηφίων πελατών.
Η Giulia καταγράφει και στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού πτωτική πορεία -22% σε σχέση με τη περσινό Ιούλιο και σταμάτησε στα 858 αυτοκίνητα, αλλά στη συνολική απόδοση του έτους κυμαίνεται στο +58% με 7.220 αυτοκίνητα.
Την ίδια στιγμή η 4C είναι εμφανές πως βρίσκεται σε phase out με 18 αυτοκίνητα (-48%), ιδίως απο τη στιγμή που επιβεβαιώθηκαν οι φήμες για μια νέα GTV.

Νίκος Κουμπής

 



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved