Tamburini T12 Massimo. Ασυμβίβαστη!

Τ: απο την οικογένεια Tamburini.

12: Ο τυχερός αριθμός του Massimo.

Massimo: ‘Μέγιστο’ η μετάφραση.

Ο λόγος για την T12 Massimo. Μια εκπληκτική έμπνευση του τεράστιου Massimo Tamburini, λίγο πριν αυτός φύγει από την ζωή το 2014. Βασισμένος στο πάθος και το πνεύμα του πατέρα του, ο γιος του Andrea ολοκλήρωσε τα δυο πρωτότυπα που σχεδίασε ο Massimo, με απώτερο σκοπό την δημιουργία της απόλυτης SBK.

T12 Massimo. Με αναλογίες 500cc GP!

T12 Massimo. Με αναλογίες 500cc GP!

Όλα αυτά τα χρόνια, στην αναζήτηση για το τέλειο superbike, ο Tamburini δεν είχε ποτέ τη δυνατότητα να εκφράσει πλήρως τη δημιουργικότητά του, όχι μόνο λόγω των περιορισμών του προϋπολογισμού αλλά κυρίως των αυστηρών προδιαγραφών έγκρισης κυκλοφορίας. Παρόλα αυτά, ποτέ δεν σταμάτησε να σκέφτεται το απόλυτο SBK, το απόλυτο έργο του. Έτσι, όταν εγκατέλειψε την MV Agusta το Δεκέμβριο του 2008, με την αυστηρή ρήτρα μη ανταγωνισμού τριών ετών, βρήκε τον χρόνο που ήθελε να δουλέψει στο project αυτό…

Μοντέλα και προσομοιώσεις, σκίτσα και προσχέδια, όλα για την πλήρη ανάλυση της κάθε πτυχής του πλαισίου, με σκοπό τη βελτιστοποίηση του βάρους σε σχέση με τη δομή της SuperBike αυτής… Απόλυτος στόχος ήταν να κατασκευάσει την καλύτερη στο χειρισμό, την ασφαλέστερη, την ελαφρύτερη και την πιο συμπαγή μοτοσικλέτα στην κατηγορία. Χωρίς κανέναν, απολύτως, συμβιβασμό. Χωρίς καμία σκέψη για την τελική της τιμή, χωρίς προβληματισμό για έγκριση κυκλοφορίας. Μια καθαρόαιμη αγωνιστική μοτοσυκλέτα, απαλλαγμένη από κάθε είδους περιορισμό, όπως και η δημιουργικότητα του ίδιου…

Η μονάδα ισχύος ήταν η BMW S1000RR, η αγαπημένη του τετρακύλινδρη και η ισχυρότερη την περίοδο που ξεκίνησε το project, με απόδοση 230 ίππων.

Ο Massimo για την ολοκλήρωση του styling και την μετατροπή του ηλεκτρονικού σχεδίου σε μακέτα φυσικού μεγέθους δούλευε ασταμάτητα, δίνοντας ο ίδιος σχήμα στον πηλό, με τεράστιο πάθος και απαράμιλλη κομψότητα. Εργάστηκε κατά μέσο όρο 12 ώρες την ημέρα, πάντα διατηρώντας το πνεύμα του αποφασισμένο για την τελειότητα. Παρέδωσε το πρωτότυπο στο γιο του Ανδρέα, ο οποίος ορίστηκε και υπεύθυνος για όλα τα εξαρτήματα και τον εξοπλισμό της, ακολουθώντας αυστηρά τις αρχικές οδηγίες του Massimo, ακριβώς για να αποκτήσει τις ανοχές μιας αεροδιαστημικής κατασκευής. Ο Andrea, χάρη στις ικανότητές του και με σκληρή δουλειά, τα κατάφερε. Και η μοτοσυκλέτα αποδίδει σε απόλυτο βαθμό αυτό που ο  Massimo Tamburini σχεδίασε και πίστευε ήταν το πιο εξελιγμένο και το πιο κομψό superbike που κατασκευάστηκε ποτέ.

Τ12 Massimo. Μια δημιουργία απο ανθρακόνημα και πάθος...

Τ12 Massimo. Μια δημιουργία απο ανθρακόνημα και πάθος…

Ένα συλλεκτικό κομμάτι με όλα τα στοιχεία του, από το φέρινγκ, την εισαγωγή αέρα, το φιλτροκούτι, το ρεζερβουάρ και το κάθισμα να είναι κατασκευασμένα από ίνες άνθρακα αεροδιαστημικού τύπου. Κάθε φύλλο ανθρακονήματος είναι επεξεργασμένο με ειδικό βερνίκι, που προσθέτει μια νότα σκούρου πράσινου και χρυσού στην υφή του.

http://dai.ly/x49ov9m

Όλα τα μεταλλικά μέρη του κινητήρα είναι μαγνησίου, συμπεριλαμβανομένων και των τροχών της Marchesini. Η δομή του πλαισίου είναι από χρωμιομολυβδενιούχο ατσάλι και τα υπόλοιπα τμήματα και αυτά από μαγνήσιο.

Κινητηρας ΒMW S1000RR

Κινητηρας ΒMW S1000RR

Öhlins, Brembo, Marchesini!!!

Öhlins, Brembo, Marchesini!!!

Εξάτμιση τύπου MotoGP

Εξάτμιση τύπου MotoGP

Μαγνήσιο παντου!

Μαγνήσιο παντου!

Τ12 Massimo!

Τ12 Massimo!

 

Ο Andrea Tamburini συναρμολόγησε δύο πρωτότυπα, ένα εκ των οποίων για μυστικές δοκιμές από τον παλιό του φίλο, Luca Cadalora.

http://dai.ly/x491qb7

Με τιμή κοντά στα 300.000€, η SBK αυτή στοχεύει στο μυαλό, την καρδιά και τα όνειρα μας…

SPECIFICATIONS
ENGINE
TYPE BMW S1000RR SBK
DISPLACEMENT 999cc
BORE 80mm
STROKE 49.7mm
COMPRESSION RATIO N/A
DISTRIBUTION gear driven DOHC
INDUCTION 4-valve per cylinder
COOLING by fluid
POWER 230+ hp
TORQUE N/A
ELECTRONICS MOTEC M170
LUBRICATION forced, wet sump
EXHAUST SYSTEM T 12 4-into-1 by Arrow
PRIMARY TRANSMISSION by gears
CLUTCH oilbath
GEARBOX 6 speed, quick shift race type
FINAL TRANSMISSION chain
CHASSIS
FRAME high tensile steel tubing trellis with cast magnesium plates
FRONT SUSPENSION Öhlins GP type
REAR SUSPENSION Öhlins GP type
FRONT BRAKE Brembo Racing
MASTER CYLINDER PR 19-18 GP type
FRONT CALIPERS GP type, four pistons P4.34/38 Monoblock radial mount with fluid lines Staubli quick release connection
FRONT ROTORS 320mm steel
REAR BRAKE Brembo racing
MASTER CYLINDER PS13 GP type
CALIPER GP type, monoblock P2.34
REAR ROTOR 218mm steel
FRONT WHEEL forged magnesium 3.50/17 MFR
REAR WHEEL forged magnesium 6.00/17 MFR
FRONT RADIAL Pirelli Diablo SBK racing 120/70-17
REAR RADIAL Pirelli Diablo SBK racing 200/60-17
STEERING AXIS RAKE adjustable
TELEFORKS TRI-CLAMPS OFFSET adjustable
TRAIL adjustable
WHEELBASE N/A
FUEL TANK CAPACITY N/A
DRY WEIGHT 340 lb.

Για το theitalianjob.gr ,

Σπυρόπουλος Δημήτρης.


Tagged: , ,


Frankie1099

29/12/1997 - : Σχεδον 20 χρόνια τωρα μοτοσυκλετιστής. Σχεδον 20 χρόνια ονειρευομαι στους 2 τροχους... και δεσμοδρομικά! Διαχειριστής και ιδρυτικό μέλος των DesmoRiders, σε όλη μου την ζωή ζώ δίπλα σε ιταλικές δημιουργίες. Είτε στους 2 της Μπολώνια, είτε στους 4 τροχους του Μιλάνου (εδω και 3 -πλεον- γενιές...). Καλούς Δρομους σε όλους! Επικοινωνείστε μαζί μου στο Frankie1099@outlook.com.


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved