TheItalianJob.gr Super Kart Endurance 12h Race

 

 

Περιγραφή της Εκδήλωσης:

To TheItalianJob.gr τον Ιούνιο του 2012 διοργανώνει για πρώτη φορά για τα ελληνικά δεδομένα
δωδεκάωρο αγώνα κάρτ αντοχής (KartSuperEnduranceRace) στην γνωστή πίστα SpeedPark του Ασπροπύργου.

Ο αγώνας αυτός θα είναι φυσικά ομαδικός και έχει όλα τα χαρακτηριστικά ενός ημι-επαγγελματικού αγώνα
αντοχής κάρτ. Παρουσιάζουμε παρακάτω τον Γενικό Κανονισμό διεξαγωγής του event:

Γενικός Κανονισμός:
1. Ο αριθμός των ομάδων που θα συμμετέχουν ορίζεται σε 8.
2. Ο ελάχιστος αριθμός οδηγών ανά ομάδα θα είναι 6 και ο μεγιστος 10. Δυο οδηγοί από κάθε ομάδα θα οριστούν ως αρχηγός
και αναπληρωτής αρχηγός ομάδας. Υποχρέωση κάθε ομάδας είναι να χρησιμοποιήσει και τους 6 έως 10 οδηγούς κατά την διάρκεια
του δωδεκάωρου αγώνα σε αριθμό sessions, διάρκεια και χρόνο αλλαγής οδηγού της απόλυτης ελεύθερης επιλογής της ομάδας.
3. Κάθε ομάδα θα τρέχει με ενοικιαζόμενο κάρτ 200cc αποκλειστικής χρήσης για την ημέρα του αγώνα και την ημέρα της προετοιμασίας
του κάρτ και προπόνησης των οδηγών (προηγούμενη του αγώνα).
4. Το κάθε κάρτ θα έχει ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ κινητήρα ισάξιας απόδοσης, και θα είναι εξοπλισμένο με 2 σέτ καινούριων ελαστικών σλίκ και ζαντών.
Όλα τα κάρτ θα διαθέτουν ίδιες ρυθμίσεις πλαισίου και σύγκλισης/κάμπερ κ.ο.κ. και θα έχουν ελεγχθεί πλήρως πριν τα δοκιμαστικά και τον αγώνα.
5. Οι χρονικές στιγμές αλλαγής οδηγών, ανεφοδιασμών και αλλαγών ελαστικών είναι επιλογή της στρατηγικής της ομάδος.
6. Κάθε ομάδα θα αλλάξει υποχρεωτικά ένα σετ ελαστικών κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Παροχές Πίστας:
• Η πίστα θα διαθέσει στις ομάδες 12 συνολικά άτομα για την εποπτεία του αγώνα (αλυτάρχης και επόπτες), και για τον έλεγχο εισόδου-εξόδου στα πιτς,
για την χρονομέτρηση, τους ανεφοδιασμούς και μηχανικούς για τις επισκευές των κάρτ και τις αλλαγές ελαστικών.
• Στην πίστα θα βρίσκεται γιατρός καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα.
• Η πίστα θα διαθέτει καντίνα για την ημέρα του αγώνα με φαγητό και αναψυκτικά σε ειδικές τιμές για τους συμμετέχοντες.

Ημερομηνία και πρόγραμμα διεξαγωγής:
Ο αγώνας θα λάβει χώρα την Κυριακή 3 Ιούνη. Ώρα προσέλευσης οδηγών ορίζεται η 8η πρωίνή.
Ώρα έναρξης δοκιμών – προκριματικών 9:00. Ώρα έναρξης αγώνα: 10πμ. Ώρα λήξης: 10μμ.
Την προηγούμενη ημέρα Σάββατο 2 Ιούνη, η πίστα θα διατεθεί αποκλειστικά για δική μας χρήση από τις 12μμ – 7μμ προκειμένου:
α. Να παραδοθούν τα κάρτ στις ομάδες
β. Να γίνουν δοκιμές και ρυθμίσεις στα κάρτ
γ. Όλοι οι οδηγοί να δοκιμάσουν και να εξοικειωθούν με το κάρτ τους και να προπονηθούν
δ. Οι ομάδες να κάνουν δοκιμές αλλαγών, ανεφοδιασμών
ε. Οι ομάδες να στρώσουν τα ελαστικά των κάρτ
στ. Θα γίνει το briefing των ομάδων/οδηγών. Υποχρεωτική η παρουσία όλων ανεξαιρέτως.

Τεχνικό Υπόμνημα στον Γενικό Κανονισμό:
1. Σε περίπτωση βλάβης ενός κάρτ, στην διάθεση των ομάδων θα βρίσκονται 3-4 επιπλέον εφεδρικά κάρτ ίδιου κυλινδρισμού με
μεταχειρισμένο μοτέρ και λάστιχα, τα οποία θα διατίθενται στην κάθε ομάδα για να συνεχίσει τον αγώνα μέχρι να ολοκληρωθεί η επισκευή του δικού της κάρτ.
2. Σε περίπτωση μη επισκευάσιμης βλάβης του κάρτ της ομάδας, η ομάδα συνεχίζει και ολοκληρώνει τον αγώνα με το εφεδρικό κάρτ
που της έχει παραχωρηθεί εν τω μεταξύ με δυνατότητα αλλαγής ελαστικών με τα καινούρια σέτ ελαστικών που θα διαθέτει.
3. Οι αλλαγές, ανεφοδιασμοί, αλλαγές ελαστικών θα γίνονται στον ειδικό χώρο (pitbox) κάθε ομάδας.
4. Η διάρκεια ανεφοδιασμού ορίζεται στα 3 min για λόγους ασφαλείας. Η διάρκεια αλλαγής ελαστικών υπολογίζεται στα 8-10 min με ελάχιστο
όριο παραμονής στα πιτς τα 10min. Οι αλλαγές ελαστικών και ανεφοδιασμοί γίνονται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από τους βοηθούς της πίστας.
5. Οι ανεφοδιασμοί και αλλαγές ελαστικών μπορούν να συνδυάζονται μεταξύ τους καθώς και με αλλαγές οδηγών.
6. Σε περίπτωση ατυχήματος ή όποιου άλλου λόγου συντρέχει κατά την κρίση του Αλυτάρχη, θα μπαίνει safety car στην πίστα. Η είσοδος του safety car,
θα πραγματοποιείται πάντα μπροστά από το πρώτο στην κατάταξη καρτ, με τα υπόλοιπα να ακολουθούν ως έχει η σειρά τους κατά την είσοδό του.
Απαγορεύονται οι προσπεράσεις σε καθεστώς safety car, οπως και οι τυχόν αλλαγές οδηγών ή ανεφοδιασμών. Πριν την είσοδο του safety car,
όλοι οι οδηγοί ενημερώνονται με πινακίδα SC. Όταν το safety car απομακρυνθεί απο την πίστα, η καρώ σημαία δίνει και πάλι την συνέχεια του αγώνα.
Σε όλους τους γύρους με καθεστώς safety car, όλοι οι οδηγοί είναι υποχρεωμένοι να κρατούν ίσες και λογικές αποστάσεις μεταξύ τους,
χωρίς να παραβιάζουν την θέση κατάταξής τους. Όσο δεν τις κρατούν δεν θα δίνεται επανεκκίνηση του αγώνα.

Σημαίες
Καρώ σημαία : εκκίνησης – επανεκκίνησης -τερματισμού αγώνα.
Κίτρινη σημαία : Κίνδυνος, απαγορεύεται η προσπέραση.
Μπλέ σημαία : Ντουμπλάρισμα από προπορευόμενο καρτ.
Κόκκινη σημαία : Κίνδυνος, διακοπή αγώνα.
Μαύρη σημαία : Αποκλεισμός οδηγού για επικίνδυνη/αντιαθλητική οδήγηση.


Θεόφιλος Παπακώστας

Βαπτισμένος abarthακιάς και φαν της πίστας και του στριψίματος.


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved