O Tony Cairoli θριαμβέυει στο MXGP στην Ισπανία

Μετά από μια καλή εκκίνηση στην Αργεντινή και τη δεύτερη θέση στην Ολλανδία, ο Tony Cairoli σημειώνει επιτυχία και στην Ισπανία, στην πίστα της Βαλένθια,  στο δεύτερο γύρο του παγκόσμιου πρωταθλήματος FIM MXGP Motocross. Ο οδηγός απο τη Σικελία, σημερινός παγκόσμιος πρωταθλητής, επιβεβαιώνει τον τίτλο του παίρνοντας την πρώτη θέση με 141 πόντους.

Στο πλευρό του βρίσκεται η Fiat Professional, Επίσημος Χορηγός της εκδήλωσης για τρίτη χρονιά: μια συνύπαρξη που είναι εξαιρετικά πετυχημένη έχοντας σαν βάση την αμοιβαία ανταλλαγή  αξιών όπως το πάθος,την αποφασιστικότητα και τη σοβαρή δέσμευση.

Ο Tony Cairoli ήταν εντυπωσιακός στην ειδική Ισπανική διαδρομή, η οποία είναι γνωστή για τη χαρακτηριστική κόκκινη άμμο της. Πρόκειται για μια τεχνική πίστα  που είναι γνωστή στους Ευρωπαίους οδηγούς, οι οποίοι συχνά την  χρησιμοποιούν για προετοιμασία  προκειμένου να βελτιώσουν το στύλ οδήγησης τους στην άμμο.

Η ικανότητα κίνησης σε κάθε δρόμο είναι χαρακτηριστικό του Fullback Cross και του Ducato 4×4. Το Fullback Cross είναι σκληροτράχηλο, αξιόπιστο και με εντυπωσιακή ικανότητα φόρτωσης. Το ωφέλιμο φορτίο του ξεπερνάει τον 1,0 τόνο, ενώ η ικανότητα ρυμούλκησης αγγίζει τους 3,1 τόνους.

Επιπλέον, με τη χρήση της τετρακίνησης που ενεργοποιείται μέσω του περιστροφικού ηλεκτρονικού επιλογέα, μπορεί να αντιμετωπίσει τις σκληρότερες εκτός δρόμου συνθήκες, ακόμα και φορτωμένο. Το Ducato 4×4 είναι ένα όχημα παντός δρόμου, με μόνιμη τετρακίνηση, η οποία χρησιμοποιεί 2 κιβώτια μεταφοράς και ένα κεντρικό διαφορικό συνεκτικής σύζευξης. Έτσι, εξασφαλίζεται η επιθυμητή κατανομή της ροπής μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα, βελτιστοποιώντας την πρόσφυση σε επιφάνειες όπως η λάσπη, το χιόνι και η άμμος. Το Ducato 4×4 προσφέρει όλα εκείνα τα στοιχεία αξιοπιστίας και απόδοσης που χρειάζονται στις εκτός δρόμου διαδρομές, παράλληλα με τις υψηλές δυνατότητες φόρτωσης.



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved