WSBK Aragon, Spain 2019: 9 x 9 =350

Η καρό σημαία στην Αραγωνία της Ισπανίας έχει μόλις πέσει και η 9η συνεχόμενη νίκη του Alvaro Bautista με την -αγαπημένη της στήλης- Panigale V4R έχει πλέον περάσει στην Ιστορία των WSBK. Ο σχολιασμός των αποτελεσμάτων αποτυπώνεται με τον καλύτερο τρόπο στην τελική κατάταξη και την διαφορά μεταξύ των αγωνιζομένων.

Cla # Rider Bike Laps Time Gap Interval Retirement Points
1 19 Spain Alvaro Bautista  Ducati 18 33’14.114 25
2 1 United Kingdom Jonathan Rea  Kawasaki 18 33’29.284 15.170 15.170 20
3 7 United Kingdom Chaz Davies  Ducati 18 33’29.764 15.650 0.480 16
4 22 United Kingdom Alex Lowes  Yamaha 18 33’32.318 18.204 2.554 13
5 66 United Kingdom Tom Sykes  BMW 18 33’34.279 20.165 1.961 11
6 60 Netherlands Michael van der Mark  Yamaha 18 33’36.533 22.419 2.254 10
7 11 Germany Sandro Cortese  Yamaha 18 33’37.447 23.333 0.914 9
8 54 Turkey Toprak Razgatlioglu  Kawasaki 18 33’42.043 27.929 4.596 8
9 91 United Kingdom Leon Haslam  Kawasaki 18 33’42.357 28.243 0.314 7
10 81 Spain Jordi Torres  Kawasaki 18 33’42.525 28.411 0.168 6
11 2 United Kingdom Leon Camier  Honda 18 33’53.240 39.126 10.715 5
12 33 Italy Marco Melandri  Yamaha 18 33’53.354 39.240 0.114 4
13 21 Italy Michael Ruben Rinaldi  Ducati 18 34’01.896 47.782 8.542 3
14 23 Japan Ryuichi Kiyonari  Honda 18 34’13.993 59.879 12.097 2
15 50 Ireland Eugene Laverty  Ducati 18 34’51.235 1’37.121 37.242 1
dnf 36 Argentina Leandro Mercado  Kawasaki 18 laps 18 Laps 18 Laps Accident / injury
dnf 52 Alessandro Delbianco Honda 18 laps 18 Laps 0.000 Accident / injury
dnf 28 Germany Markus Reiterberger  BMW 18 laps 18 Laps 0.000 Accident

Η διαφορά των 15sec του Ισπανού από τον περσινό πρωταθλητή Janathan Rea είναι κάτι παραπάνω από εκκωφαντική. Ο Ισπανός οδηγώντας με διαστημικό τρόπο την τετρακύλινδρη από το Borgo Panigale δεν άφησε κανένα περιθώριο αμφισβήτησης της κυριαρχίας του από την αρχή μέχρι το τέλος του αγώνα. Αξιοσημείωτη σε αυτό το σημείο είναι και η 3ή θέση του Chaz Davies. Ο βρετανός φαίνεται να βρίσκει και πάλι τα πατήματα του και να επανέρχεται στο βάθρο. Αντίστοιχη ήταν και η κατάσταση με τον νέου τύπου αγώνα των 10 γύρων που ακολούθησε την Κυριακή:

Cla # Rider Bike Laps Time Gap Interval km/h
1 19 Spain Alvaro Bautista  Ducati 10 18’25.853
2 1 United Kingdom Jonathan Rea  Kawasaki 10 18’31.644 5.791 5.791
3 22 United Kingdom Alex Lowes  Yamaha 10 18’31.759 5.906 0.115
4 7 United Kingdom Chaz Davies  Ducati 10 18’31.905 6.052 0.146
5 66 United Kingdom Tom Sykes  BMW 10 18’35.070 9.217 3.165
6 50 Ireland Eugene Laverty  Ducati 10 18’35.774 9.921 0.704
7 91 United Kingdom Leon Haslam  Kawasaki 10 18’36.074 10.221 0.300
8 81 Spain Jordi Torres  Kawasaki 10 18’37.814 11.961 1.740
9 11 Germany Sandro Cortese  Yamaha 10 18’39.565 13.712 1.751
10 54 Turkey Toprak Razgatlioglu  Kawasaki 10 18’40.071 14.218 0.506
11 33 Italy Marco Melandri  Yamaha 10 18’45.334 19.481 5.263
12 2 United Kingdom Leon Camier  Honda 10 18’47.002 21.149 1.668
13 23 Japan Ryuichi Kiyonari  Honda 10 18’52.894 27.041 5.892
14 52 Alessandro Delbianco Honda 10 19’09.170 43.317 16.276
15 60 Netherlands Michael van der Mark  Yamaha 10 19’46.467 1’20.614 37.297
28 Germany Markus Reiterberger  BMW 5 5 laps 5 Laps 5 Laps
21 Italy Michael Ruben Rinaldi  Ducati 10 laps 10 Laps 5 Laps

Και στο ίδιο πνεύμα ήταν και ο αγώνας της Κυριακής που επισφράγισε και απλά επιβεβαίωσε την ολική επικράτηση του Alvaro Bautista απέναντι στους υπόλοιπους επίδοξους διεκδικητές του τίτλου…

Cla # Rider Bike Laps Time Gap Interval Retirement Points
1 19 Spain Alvaro Bautista  Ducati 18 33’16.448 25
2 1 United Kingdom Jonathan Rea  Kawasaki 18 33’23.315 6.867 6.867 20
3 7 United Kingdom Chaz Davies  Ducati 18 33’23.575 7.127 0.260 16
4 91 United Kingdom Leon Haslam  Kawasaki 18 33’24.029 7.581 0.454 13
5 22 United Kingdom Alex Lowes  Yamaha 18 33’27.997 11.549 3.968 11
6 50 Ireland Eugene Laverty  Ducati 18 33’33.245 16.797 5.248 10
7 81 Spain Jordi Torres  Kawasaki 18 33’34.273 17.825 1.028 9
8 60 Netherlands Michael van der Mark  Yamaha 18 33’35.236 18.788 0.963 8
9 21 Italy Michael Ruben Rinaldi  Ducati 18 33’35.777 19.329 0.541 7
10 11 Germany Sandro Cortese  Yamaha 18 33’36.799 20.351 1.022 6
11 33 Italy Marco Melandri  Yamaha 18 33’39.994 23.546 3.195 5
12 66 United Kingdom Tom Sykes  BMW 18 33’40.422 23.974 0.428 4
13 2 United Kingdom Leon Camier  Honda 18 33’51.625 35.177 11.203 3
14 23 Japan Ryuichi Kiyonari  Honda 18 34’17.925 1’01.477 26.300 2
15 28 Germany Markus Reiterberger  BMW 18 34’55.616 1’39.168 37.691 1
dnf 52 Alessandro Delbianco Honda 10 8 laps 8 Laps 8 Laps Retirement
dnf 54 Turkey Toprak Razgatlioglu  Kawasaki 7 11 laps 11 Laps 3 Laps Mechanical

 

 

 

Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρουμε τα ακόλουθα:

Πρίν τα φετινά αποτελέσματα, οι χρόνοι και τα lap records ήταν αντίστοιχα:

WorldSBK Race Lap Record: 1:50.421, Chaz Davies, 2016

WorldSBK Pole/Circuit Best Lap Record: 1:49.319, Chaz Davies, 2017

Και εδώ ο Alvaro έκανε την διαφορά… Alvaro Bautista, Spain (Duc Panigale V4 R), 1:49.049 (New Pole/Circuit Best Lap Record)

 

H 9η συνεχόμενη νίκη του Ισπανού ήταν ταυτόχρονα και η 350ή νίκη της Ducati στα WSBK.

Τα στατιστικά σε αυτήν την ιδιαίτερη κατηγορία είναι

Rank Name Seasons Race Wins Manufacturers’ Titles
1 Italy Ducati 1988–2019 350 17
2 Japan Kawasaki 1988–2018 126 4
3 Japan Honda 1988–2018 119 4
4 Japan Yamaha 1988–2011, 2016-2018 77 1
5 Italy Aprilia 1999–2003, 2009–2018 52 4
6 Japan Suzuki 1988–2015 32 1
7 Germany BMW 2009–2018 12
8 Italy Bimota 1988–1991, 2000 11
Italy Benelli 2001–2002 0
Italy MV Agusta 2004–2005, 2007, 2014-2018 0
Malaysia Petronas 2003–2006 0
United States EBR 2014–2015 0

 

Και για το τέλος, για όλους εσάς τους μερακλήδες των SuperBikes ας γυρίσουμε λιγάκι τον χρόνο πίσω και ας θυμηθούμε το πρώτο ρεκόρ των 9 νικών σε 9 συνεχόμενους αγώνες.

Το άτυπο αυτό ρεκόρ λοιπόν κατέχει ο Neil Hodgson με την απίστευτη ακόμα και σήμερα DUCATI 999F03.

Σχετική εικόνα

Αν και ο Alvaro έκανε το 9 στα 9 σε 3 πίστες θα πρέπει να τονίσουμε ότι το ίδιο ρεκόρ από τον Neil έγινε σε 5 διαδοχικά σιρκουί, τερματίζοντας 1ος με συνολική συγκομιδή 489 βαθμών…

Οι χρονιές εκείνες αποτέλεσαν ορόσημο όχι μόνο για την Ιστορία της ίδιας της Ducati αλλά και του συνόλου του κόσμου της μοτοσυκλέτας καθώς οι Ιταλικές δημιουργίες την εποχή εκείνη αποτελούν μέχρι και σήμερα σημείο αναφοράς στις κατηγορίες τους. Το Ιταλικό R&D στα καλύτερά του…

Μένει να δούμε αν το σερί αυτό των συνεχόμενων νικών θα συνεχιστεί από τον  Αλβάρο και αν τελικά ξαναζούμε μια νέα, μεγάλη εποχή από το εργοστάσιο της Μπολώνια.

Επόμενη στάση του WSBK η πίστα του ASSEN, 12 – 14 APR.

Καλή εβδομάδα σε όλους!

Σπυρόπουλος Δημήτρης.

 



Frankie1099

20 και πλέον χρόνια μοτοσυκλετιστής. Για περισσότερα απο 20 χρόνια ονειρευομαι στους 2 τροχους... και δεσμοδρομικά! Διαχειριστής και ιδρυτικό μέλος των DesmoRiders, σε όλη μου την ζωή ζώ δίπλα σε ιταλικές δημιουργίες. Είτε στους 2 της Μπολώνια, είτε στους 4 τροχους του Μιλάνου (εδω και 3 -πλεον- γενιές...). Καλούς Δρομους σε όλους! Επικοινωνείστε μαζί μου στο Frankie1099@outlook.com.


'WSBK Aragon, Spain 2019: 9 x 9 =350' has no comments

Be the first to comment this post!

Would you like to share your thoughts?

Your email address will not be published.

© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved