WSBK-Motul, 1ος γύρος πρωταθλήματος, Αυστραλία: Ο Απόλυτος Θρίαμβος

Ο πρώτος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της κατηγορίας SBK μόλις έχει τελειώσει και με μια πιο ψύχραιμη ματιά θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε πώς εξελίχθηκε το αγωνιστικό Σαββατοκύριακο.

Όλα ξεκίνησαν από την Παρασκευή, μια μέρα πριν τον αγώνα οπου ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Jonathan Rea, κατέκτησε ακόμα μια πρώτη θέση στις ΕΔ1 του Phillip Island ενώ ακολούθησε, με διαφορά 21 χιλ, ο Alvaro Bautista με την Panigale V4R. Η Ducati δείχνει από πολύ νωρίς τις διαθέσεις τις λοιπόν και μόλις στις ΕΔ2 ο Ισπανός κατακτά την πρώτη θέση, 40 χιλ μπροστά από τον Rea! Ακολούθησε η Superpole, με την πρώτη pole position του 2019 να πηγαίνει στον Jonathan Reaσημειώνοντας νέο απόλυτο ρεκόρ πίστας!

Αποτέλεσμα εικόνας για wsbk australia 2019 superpole

Και κάπου εδώ, ο πρώτος αγώνας της χρονιάς είναι γεγονός! Και όπως αναμενόταν η διαφαινόμενη έκπληξη έγινε πραγματικότητα! Η Panigale του Ισπανού, κατακτά την πρώτη θέση από τον πρώτο γύρο του αγώνα και όχι απλά την διατηρεί αλλά φτάνει τα επίπεδα της διαφοράς στα 15 sec!!! Τα αποτελέσματα του πρώτου σκέλους είναι:

2019 Phillip Island World Superbike Race 1 Results

Pos. Rider Time
1 Alvaro Bautista 33’38.901
2 Jonathan Rea 00’14.983
3 Marco Melandri 00’16.934
4 Alex Lowes 00’16.984
5 Michael van der Mark 00’19.179
6 Toprak Razgatlioglu 00’21.203
7 Tom Sykes 00’21.488
8 Sandro Cortese 00’23.018
9 Michael Ruben Rinaldi 00’25.580
10 Chaz Davies 00’27.124
11 Jordi Torres 00’28.214
12 Eugene Laverty 00’30.055
13 Markus Reiterberger 00’31.859
14 Leandro Mercado 00’34.793
15 Leon Haslam 00’41.009

Ο απόηχος της διαφοράς του Bautista είναι έντονος και πλέον περιμένουν όλοι να δουν την απάντηση της Kawasaki στην πρόκληση της Ducati. Επόμενη αναμέτρηση? Ο πρώτος Superpole αγώνας στην ιστορία των SBΚ. Κι εδώ ο Alvaro κερδίζει για δεύτερη φορά τον Rea σε έναν αγώνα σπριντ 10 γύρων!!!

Η ανατροπή έχει γίνει. Η κυριαρχία της Ducati είναι κάτι παραπάνω από σίγουρη στην Αυστραλία και απομένει ο αγώνας της Κυριακής να επισφραγίσει τον θρίαμβο. Και αυτό γίνεται: O Bautista, με πάρα πολύ καλή διαχείριση των ελαστικών του, κέρδισε και τον δεύτερο αγώνα! Ο οδηγός της Ducati έναν γύρο πριν το τέλος του αγώνα καταγράφει διαφορά 18sec και κλείνοντας το γκάζι στον τελευταίο γύρο κατακτά την πρώτη θέση 12sec μπροστά από τον Rea…

2019 Phillip Island World Superbike Results, Race 2:

Pos. Rider Time
1 Alvaro Bautista 33’38.114
2 Jonathan Rea 00’12.195
3 Leon Haslam 00’12.454
4 Michael van der Mark 00’16.574
5 Alex Lowes 00’16.859
6 Marco Melandri 00’17.329
7 Chaz Davies 00’26.823
8 Sandro Cortese 00’27.580
9 Eugene Laverty 00’29.116
10 Leon Camier 00’29.178
11 Leandro Mercado 00’29.460
12 Markus Reiterberger 00’29.896
13 Tom Sykes 00’31.231
14 Jordi Torres 00’40.926
15 Ryuichi Kiyonari 00’41.616

Σχετική εικόνα

O Alvaro Bautista γράφει Ιστορία στα SBK με το πρώτο treble του θεσμού και δίνει απαντήσεις σε όσους αμφέβαλαν τόσο για τις ικανότητες του ίδιου, όσο και για τις δυνατότητες της ολοκαίνουριας Panigale V4R. Χαρακτηριστικότερα όλων είναι τα σχόλια του Pere Riba, αρχιμηχανικού της kawasaki:

Αποτέλεσμα εικόνας για Pere Riba kawasaki

Η γνώμη μου είναι ότι στην Ducati έχουν κάνει λάθος στο marketing. Κι εξηγώ: παρουσίασαν το νέο τους project σαν εντυπωσιακό, χωρίς όμως να δουν τη μοτοσυκλέτα στην πίστα.

Σίγουρα η V4 R είναι καλή μοτοσυκλέτα και με μεγάλο περιθώριο εξέλιξης, ωστόσο από την πλευρά μου δεν έχω δει κάτι το εντυπωσιακό για την ώρα.

Κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει στην πράξη, ωστόσο αυτό που είδα στα τεστ είναι ότι η μοτοσυκλέτα τους έχει προοπτικές, αλλά όχι τόσο μεγάλες όσο πίστευαν.

 

Πλέον όλοι γνωρίζουν την δυναμική της Ducati στα SBK και αυτό που περιμένουμε είναι να δουμε να ανεβαίνουν τόσο ο αγαπημένος της στήλης, Chaz Davies, ο οποίος ταλαιπωρείται απο θέματα υγείας στην μέση του, όσο και οι αντίστοιχες ομάδες της Aprilia και MV Agusta.

Επόμενος γύρος του πρωταθλήματος, 15-17 Μαρτίου, Chang International Circuit, Buriram, Ταϊλάνδη.

ΥΓ1: Τα δείγματα υπεροψίας του Rea δεν συνάδουν ούτε με το κύρος του Πρωταθλητή αλλά ούτε και με τον σεβασμό προς το πρόσωπο του Alvaro. Θέλω να πιστεύω ότι ήταν μια κακή παρένθεση.

ΥΓ2: Τώρα ξαφνικά ανέτρεξαν όλοι στους κανονισμούς και την ρυθμιστική αρχή του πρωταθλήματος! Ναι, αναφέρομαι στα όρια περιστροφής του κινητήρα. Για την ιστορία, απλά θα θυμίσω σε μερικούς οτι για την Kawasaki το όριο περιστροφής αυξήθηκε σε σχέση με πέρσι, ενώ ο δικύλινδρος της Ducati την περασμένη χρονιά γύριζε στις 12.000 rpm την ίδια στιγμή που όλα τα αντίπαλα εργοστάσια δούλευαν άνω των 14.000 rpm…

Σπυρόπουλος Δημήτρης.



Frankie1099

20 και πλέον χρόνια μοτοσυκλετιστής. Για περισσότερα απο 20 χρόνια ονειρευομαι στους 2 τροχους... και δεσμοδρομικά! Διαχειριστής και ιδρυτικό μέλος των DesmoRiders, σε όλη μου την ζωή ζώ δίπλα σε ιταλικές δημιουργίες. Είτε στους 2 της Μπολώνια, είτε στους 4 τροχους του Μιλάνου (εδω και 3 -πλεον- γενιές...). Καλούς Δρομους σε όλους! Επικοινωνείστε μαζί μου στο Frankie1099@outlook.com.


'WSBK-Motul, 1ος γύρος πρωταθλήματος, Αυστραλία: Ο Απόλυτος Θρίαμβος' has no comments

Be the first to comment this post!

Would you like to share your thoughts?

Your email address will not be published.

© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved