Επιβεβαιώνεται ο FireFly και για την Ευρώπη

Όπως είχαμε γράψει σε παλαιότερο άρθρο η FCA προχωράει στην σταδιακή αντικατάσταση των μικρών βενζινοκινητήρων της, που έχουν καταγωγή από τον θρυλικό FIRE της δεκαετίας του ’80, με την νέα γενιά FireFly.

Προς το παρόν αποφασίστηκε πως οι FireFly θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο κινητήρων της FCA στο Bielsko-Biala της Πολωνίας και θα τοποθετηθούν στην επόμενη γενιά αυτοκινήτων που θα παράγονται στο έτερο Πολωνικό εργοστάσιο της FCA, στο Tichy.

Σχεδιάγραμμα ροπής και ισχύος των FireFly με Βενζίνη και Αιθανόλη (για την Βραζιλιάνικη αγορά)

Σχεδιάγραμμα ροπής και ισχύος των FireFly με Βενζίνη και Αιθανόλη (για την Βραζιλιάνικη αγορά)

Στην σημερινή τους μορφή οι κινητήρες FireFly είναι ατμοσφαιρικοί: ένας τρικίλυνδρος 1.0 λίτρου 77 ίππων και 107Νm ροπής και ένας τετρακύλινδρος 1.3 109 ίππων και 139Nm ροπής, όμως πρωτότυπα με υπερσυμπιεστή ήδη δοκιμάζονται οπότε δεν αποκλείεται να αποκτήσουν και μεγαλύτερες εκδόσεις μέχρι 1.6 λίτρων με turbo.

Για την ώρα το σχέδιο προβλέπει την χρήση τους στις επόμενες εκδόσεις του Fiat 500 και της Lancia Ypsilon.

Νίκος Κουμπής



Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved | Hosting by ComboWeb