Έντονες φήμες από τις ΗΠΑ θέλουν την Alfa Romeo να έχει στείλει ομάδα τεχνικών για να μελετήσουν το νέο αυτοκίνητο της Dodge στην μεσαία κατηγορία και να δουν από κοντά και εν τη γενέσει ποιά εξαρτήματα μπορούν να χρησιμοποιήσουν στην νέα Alfa Romeo Giulia, που εντωμεταξύ εξελίσσεται στην Ευρώπη, oι πληροφορίες αυτές μάλιστα, σύμφωνα με το ολλανδικό site http://www.autoedizione.nl, διέρρευσαν από τους ίδιους τους τεχνικούς της Dodge. Στην Fiat θέλουν η εξαγορά του ομίλου εταιριών της Chrysler να αποδώσει τα μέγιστα και πιστεύουν ότι η Dodge, που είναι η σπορ μάρκα του αμερικάνικου ομίλου και με αντίστοιχη της Alfa Romeo τοποθέτηση στην Αμερικανική αγορά, μπορεί να προσφέρει μια ικανή βάση πάνω στην οποία μπορούν να δουλέψουν οι ιταλοί και να δημιουργήσουν μια αξιόλογη πρόταση για την νέα τους μπερλίνα. Για την επιστροφή στην πίσω κίνηση, αν και εφόσον γίνει, θα πρέπει να ευχαριστήσουμε τους Αμερικανούς dealers που έχουν υπογράψει συμβάσεις με την Fiat για την εμπορία των Alfa Romeo και που εκτός από τα παράπονα για την συνεχόμενη καθυστέρηση στην άφιξη των ιταλικών σπορ αυτοκινήτων στην άλλη άκρη του Ατλαντικού πιέζουν ασφυκτικά το Torino για την παραγωγή ‘κάτι αξιόλογου’, το Αμερικάνικο κοινό, όπως υποστηρίζουν, είναι ιδιαίτερα δύσκολο και δεν θα εντυπωσιαστεί εύκολα από ένα rebadged Fiat η από μια μεγαλύτερη Giulietta…καλώς η κακώς την Alfa Romeo την θυμούνται από την Duetto/Spider, την Alfetta GTV6 και την 75/Milano και περιμένουν κάτι αντίστοιχα χαρισματικό. Η προσπάθεια πάντως που καταβάλλεται από την Fiat για την δημιουργία μιας εξαιρετικής νέας Alfa Romeo φαίνεται και από το γεγονός πως ενώ η Dodge θα χρησιμοποιεί το πάτωμα D-evo η Alfa Romeo θα βασιστεί στο, ανώτερης κατηγορίας και ακόμα πιο σύγχρονου σχεδιασμού, E-evo που θα αποτελέσει τη βάση και των νέων Chrysler αλλά, κυρίως, της νέας μικρής Maserati και μην ξεχνάτε πως όλα αυτά τα αυτοκίνητα είναι πισωκίνητα η τετρακίνητα….
Άλλο ένα σημαντικό στοιχείο που μας κάνει να ελπίζουμε σε πισωκίνητη Alfa Romeo είναι η ο κινητήρας: είναι αλήθεια ότι θα βασίζεται στον ομολογουμένως πάρα πολύ καλό pentastar της Chrysler αλλά, όπως τονίζουν αμερικανοί και ιταλοί, γίνεται τέτοια δουλειά από τον Paolo Martinelli στην FPT που στο τέλος η ‘ιταλική’ εκδοχή θα είναι τόσο εξελεγμένη και τόσο διαφορετική που θα μπορούσαμε να μιλάμε για ένα ουσιαστικά εντελώς διαφορετικό κινητήρα. Είναι κοινό μυστικό πως ενώ ο pentastar είναι 3.6 και 3.7 λίτρων, οι εκδόσεις της FPT θα είναι 2.7 και 3.2 λίτρων με κεφαλές τεχνολογίας multiair και turbo αλλά το μπλοκ του παραμένει αναλλοίωτο και κατάλληλο για διαμήκης τοποθέτηση, επίσης ξοδεύονται εκατομμύρια ευρώ για την εξέλιξη του TCT για τοποθέτηση σε πισωκίνητα αυτοκίνητα και η 4C δεν θα κάνει τα νούμερα για να δικαιολογήσουν μια τέτοια επένδυση, άρα είναι σίγουρο ότι προβλέπεται τοποθετηθεί και σε άλλα αυτοκίνητα. Οι ελπίδες θα γίνουν πραγματικότητα? κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά αλλά τουλάχιστον τώρα φαίνεται πως η στιγμή είναι πιο κατάλληλη από ποτέ!
ΝΚ
θέλεις να το σχολιάσεις? κάνει sign up η log in στο Forum μας: viewtopic.php?p=50628#p50628
'Επιστροφή στην πίσω κίνηση με την Gilulia?' has no comments
Be the first to comment this post!