Τα πρώτα στατιστικά πωλήσεων της νέας Alfa Romeo Stelvio δείχνουν κάτι για το οποίο οι ιθύνοντες της FCA χαίρονται ιδιαίτερα: το 50% των νέων κατόχων του πρώτου SUV στην ιστορία της ιταλικής φίρμας δεν προέρχονται από την Alfa Romeo, ούτε καν από την ευρύτερη οικογένεια της FCA αλλά είναι πρώην ιδιοκτήτες Audi, Mercedes, BMW και Porsche, με αυτή τη σειρά.
Αυτό δείχνει για πρώτη φορά ότι γίνεται διείσδυση στο ανταγωνιστικό πελατολόγιο ποιοτικών αντιπάλων και ότι μπαίνει ‘νέο αίμα’ στην Alfa Romeo, που τώρα πρέπει να εντείνει τις προσπάθειες στο after sales ώστε να κρατήσει ευχαριστημένους τους εν δυνάμει νέους alfisti.
Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο είναι η απήχηση που έχει η Stelvio στο γυναικείο κοινό, τώρα είναι στο 15% και το ποσοστό αυτό σκαρφαλώνει συνεχώς μέχρι να φτάσει το επιθυμητό 20%.
Τα νούμερα αποτυπώνουν και την επιτυχία του επαναλανσαρίσματος της Alfa Romeo αφού η Giulia είναι η αγαπημένη επιλογή των πιο σκληροπυρηνικών Alfisti και η Stelvio ανοίγει την βεντάλια του πελατολογίου για να επιτευχθεί ο στόχος των 400.000 ταξινομήσεων ετησίως.
Νίκος Κουμπής
'Η Stelvio κλέβει πελάτες από τον Γερμανικό ανταγωνισμό' has no comments
Be the first to comment this post!