Καυτές οι πωλήσεις του Ιουλίου για την Alfa Romeo!

Πριν απο λίγο καιρό το διαδίκτυο κατακλύστικε απο αναλύσεις επι αναλύσεων σχετικά με το μέλλον της Alfa Romeo και κατά πόσον η όλη αναγέννηση της μάρκας θα εξελιχθεί σε ένα μεγαλειώδες flop μόνο και μόνο γιατί το Αμερικανικό Motor Trend δημοσίευσε τους προβληματισμούς του με αφορμή μια Giulia Quadrifoglio που είχαν για δοκιμή, και η οποία παρουσίασε σοβαρά προβλήματα στο software της.

Αφού λοιπόν βγήκαν τα φτυάρια και άρχισε το θάψιμο, οι ιντερνετικοί καλοθελητές (και κάποια blogs…) άρχισαν να προεξοφλούν την καταστροφή της Alfa Romeo και συνθέμελης της FCA. Ας δούμε λοιπόν πως αποτυπώνεται στα spreadsheets των τμημάτων πωλήσεων της Alfa Romeo η όλη κατήφεια του ιερατείου του facebook:

Ιταλία:
Στην εγχώρια αγορά της Ιταλίας είναι αναμενόμενο για την Alfa Romeo να έχει ισχυρή παρουσία και έτσι σημειώνεται πως πούλησε συνολικά 3.393 αυτοκίνητα και σημειώνει αύξηση +27% σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2016, ενώ η συνολική απόδοση του έτους καταγράφεται στο +32% με 28.619 αυτοκίνητα. Αναλυτικότερα οι πωλήσεις καταγράφονται ως εξής: η Giulietta πουλήθηκε μέσα στον Ιούλιο σε 1.406 αντίτυπα (-21%) ενώ για το πρώτο μισό του 2017 το κοντέρ γράφει 13.825 (-14%), η Giulia έπεσε απο τα σχεδόν 1.500 αυτοκίνητα του Ιουνίου στα 554 και βγαίνει απο το Top 1o της κατηγορίας αλλά το νούμερο είναι πλασματικό καθώς οφείλεται στις μειωμένες παραλαβές νέων οχημάτων απο στόλους εταιρειών. Όπως και να έχει, και ακόμα και με αυτή τη πτώση, για το σύνολο του 2017 η Giulia βρίσκεται στη δεύτερη θέση της κατηγορίας, με 6.481 αυτοκίνητα, πίσω μόνο απο το Audi A4 (7.185) το οποίο πωλείται σχεδόν αποκλειστικά στην έκδοση Avant, κάτι που πρέπει να προβληματήσει την διοίκηση της FCA που αποφάσισε εντελώς αψυχολόγητα να ακυρώσει την Giulia Sportwagon.
H Stelvio παρ’ότι νέα στην αγορά κατέγραψε 878 πωλήσεις, πίσω μόνο απο το Audi Q5 με 961 οχήματα ενώ για το 2017 ήδη έφτασε τα 3.667 αυτοκίνητα κατέχοντας το 13,7% της κατηγορίας της. Για την Mito και την 4C δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα τα λεπτομερή στοιχεία.

Γερμανία:
Στην έδρα των κύριων ανταγωνσιτών της Alfa Romeo η φίρμα απο το Milano (η καταγωγή τουλάχιστον) σημειώνει για δεύτερη χρονιά αλματώδη αύξηση ταξινομήσεων με 732 αυτοκίνητα μέσα στον έβδομο μήνα του έτους (+76,4%) ενώ για το 2017 γράφει 3.857 αυτοκίνητα (+67,8%).

Γαλλία:
Μετά την εξαιρετική απόδοση του Ιουνίου με 1.200 αυτοκίνητα η ανοδική πορεία της Alfa Romeo συνεχίζεται με τα 872 αυτοκίνητα του Ιουλίου που φτάνουν τις ταξινομήσεις του 2017 στις 5.473 (+42,7%) επιβεβαιώνοντας πως η Γαλλική αγορά είναι η καλύτερη μετά την εγχώρια, τουλάχιστον μέχρι να ‘πάρουν εμπρός’ οι ΗΠΑ και η Κίνα με την πλήρη διάθεση της Stelvio μετά το καλοκαίρι.

Ισπανία:
Άνοδος καταγράφεται και στην Ιβηρική χερσόνησο, αν και με μικρότερο ρυθμό, με 410 αυτοκίνητα τον Ιούλιο (+12%) και συνολικά 2.543 ταξινομήσεις εντός του 2017 (+33%)

Ηνωμένο Βασίλειο:
Στην Μεγάλη Βρετανία οι επιπτώσεις του Brexit ακόμα δεν λένε να κοπάσουν αφού η αγορά διαστρεβλώνεται απο τις σπασμοδικές κινήσεις των ανιτπροσώπων που θέλουν να ρευστοποιήσουν όλο το στοκ τους προσφέροντας τα αυτοκίνητα με τεράστιες εκπτώσεις ενώ και τα μεταχειρισμένα έχει κατακλυστεί απο σχεδόν καινούργια αυτοκίνητα που πωλούνται απο τους μη Βρετανούς κατόχους τους ώστε να είναι έτοιμοι για αναχώρηση αν χρειαστεί. Με βάση αυτά, και δεδομένου πως η FCA δήλωσε πως προτιμά να μην πουλήσει απο το να ξε-πουλήσει μόνο και μόνο για να κρατήσει το όποιο Market Share αλλά και του γεγονότος πως η γραμμή παραγωγής για δεξιοτίμονες Giulia ακόμα υπολειτουργεί με αποτέλεσμα πολύ μεγάλους χρόνους παράδοσης και ότι η Stelvio θα διατίθεται ουσιαστικά απο το Σεπτέμβριο δεν είναι απορίας άξιο πως για τον Ιούλιο οι παραδόσεις έφτασαν το άκρως απογοητευτικό 324 (-25.2%) ενώ για όλο το 2017 καταγράφεται επιδοση 3.025 αυτοκινήτων (-3.6%), το παρήγορο είναι πως η πλειονότητα των Giulia που ταξιδεύουν στην άλλη πλευρά της Μάγχης είναι Quadrifoglio και Veloce.
Bonus: η Abarth διέθεσε 275 αυτοκίνητα (+53%) τον Ιούλιο και 2.500 (+17%) για το 2017
Malus: η Maserati παρ’ότι για το 2017 βρίσκεται με θετικό πρόσημο (πάνω απο 1.000 αυτοκίνητα και +27%) για τον Ιούλιο σταμάτησε στο 109 (-19%).

ΗΠΑ:
Και φτάνουμε στο ζουμί… εκεί όπου η Alfa Romeo θα έβλεπε της Giulia και Stelvio να αραχνιάζουν στα πάρκινγκ των dealers και να ψήνονται αβοήθητες στον ήλιο της California, τουλάχιστον σύμφωνα με τους ‘ειδικούς’. Εκεί λοιπόν στο Αμέρικα η Alfa Romeo Giulia ξεπέρασε για πρώτη φορά της 1.000 ταξινομήσεις σε ένα μήνα (1.104 για την ακρίβεια με σχεδόν τις μισές να είναι Quadrifoglio) ενώ η Stelvio, που είναι ακόμα πολύ νέα και αρκετοί dealers δεν έχουν καν παραλάβει ακόμα τα test drives, σημείωσε 99 πωλήσεις και η 4C 22.
Bonus: το 124 Spider ξεπέρασε τις 3.000 μονάδες σε ένα μήνα.
Malus: Η Fiat υποφέρει στις ΗΠΑ αφού το 500L, που ουδέποτε ‘έπιασε’, βρίσκεται στο -64% και το 500Χ στο -39% την ώρα που το αειθαλές 500 δεν πτοείται και είδε μια κάμψη μόλις στο -4%.

Σημαντική σημείωση:
Σε απόλυτα νούμερα οι πωλήσεις της Alfa Romeo εξακολουθούν σαφέστατα να είναι πολύ μικρότερα απο αυτά των κύριων ανταγωνιστών της, οι οποίοι ενδεχομένος να καταγράφουν μεγαλύτερο όγκο ακόμα και με μια μόλις έκδοση κάποιου μοντέλου τους, αυτό που καταγράφουμε είναι η άυξηση των πωλήσεων και η σταδιακή επανεμφάνιση των αυτοκίνήτων με το biscione στους καταλόγους των υποψηφίων προς αγορά αυτοκινήτων ακόμα και ανάμεσα στου μη-alfisti.

Νίκος Κουμπής



Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


'Καυτές οι πωλήσεις του Ιουλίου για την Alfa Romeo!' has 1 comment

  1. 7 Αυγούστου 2017 @ 22:42 giorgos alfa75 america

    Περαν των γνωστων κομπλεξικων των διαφόρων blogs και site.Θα ηθελα να σταθω σε αυτο που ειπατε ,πως πρεπει να βγει και sportswagon εκδοση.Προσωπικα δεν θα το αγοραζα ποτέ ,αλλα αφου πουλαει στις βορειες χωρες ειναι ευπροσδεκτο στην γκαμα.Επισης θελω να αναφερθω στην βλακεια που παει να γινει με την αποσυρση της Alfa απο την κατηγορια της Mito.Ua επρεπε να παραμεινει ως το μοναδικο μπροστοκινητο στην γκαμα ,ειδικα απο την στιγμη που εχει ως ανταγωνιστες το Mini και το Α1 …..Εδω η Audi σκεφτεται να βγαλει μοντελο κατω απο το Α1 στο μεγεθος του VW Up ……το Α0 απ οτι ακουγεται και στην Alfa πανε να αφησουν το πεδιο εντελως ελευθερο στους Γερμανους στην κατηγορια της Mito……Αλλο ενα στατηγικο λαθος….Δεν υπαρχει καποιος να τους τα χωσει(να τους ξεχέσει εννοω) για να δουμε μια πληρεστατη γκαμα επιτελους???

    Reply


Would you like to share your thoughts?

Your email address will not be published.

© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved | Hosting by ComboWeb