
Ο Fabrizio Curci, Brand manager για την περιοχή ΕΜΕΑ της Alfa Romeo
Η Alfa Romeo ποντάρισε όλο της το μέλλον στην επιτυχία της Giulia, και απ’ότι φαίνεται ως τώρα το εγχείρημα θεωρείται πετυχημένο. Η κριτική του ειδικού τύπου είναι διθυραμβική και οι πωλήσεις είναι εξαιρετικές, ανώτερες των προσδοκιών.
Πέρα όμως από ένα καλό προϊόν χρειάζεται και μια άριστη προώθηση, ιδίως όταν η φίρμα έχει να ανταγωνιστεί καθιερωμένους και δυνατούς παίκτες και να επεκτείνει το πελατολόγιο πέραν του φανατικού κοινού της.
Ο Fabrizio Curci, brand manager της φίρμας στην περιοχή ΕΜΕΑ (Europe, Middle East & Africa) σε μια συνέντευξη του στο Auto.it διευρκίνησε ότι θα γίνουν πολλές και σημαντικές αλλαγές στον τόπο προώθησης των Alfa Romeo μέσα στις αντιπροσωπείες.

Alfa Romeo Giulia με πανοραμική ηλιοροφή
Θέληση του είναι να προσδώσει στην διαδικασία αγοράς μιας Alfa Romeo ένα αέρα ξεχωριστού γεγονότος, παρόμοιο με αυτό που ζει κανείς όταν βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να παραγγείλει μια Maserati η μια Ferrari.

Με την κατάλληλη επιλογή επενδύσεων η Giulia αποκτά εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα
Η οδηγίες του Curci θέλουν τον πωλητή να αποφύγει την στεγνή κουβέντα στο τραπεζάκι, μπροστά στα ενημερωτικά φυλλάδια αλλά να προτρέπει τον ενδιαφερόμενο να αφιερώσει περισσότερο χρόνο αγγίζονται και περιεργαζόντας το ίδιο το αυτοκίνητο. Επίσης η επιλογή χρώματος δεν θα γίνεται από ένα δειγματολόγιο βαμμένων αλουμινένιων τετραγώνων αλλά θα υπάρχει πλήρης συλλογή από μινιατούρες, σε όλα τα διαθέσιμα χρώματα για όλες τις εκδόσεις ώστε να υπάρχει μια όσο το δυνατόν ρεαλιστικότερη απεικόνιση του τελικού αποτελέσματος.
Ακόμα και για την επένδυση των καθισμάτων θα υπάρχει σε κάθε αντιπροσωπεία μια σειρά δειγμάτων, αποτελούμενη από καθίσματα υπό κλίμακα σε όλες τις επενδύσεις και όλα τα χρώματα.
Συνέχεια στα βραβεία:
Από τις ΗΠΑ έρχεται άλλη μία διάκριση για την Alfa Romeo Giulia, μόλις λίγες ώρες πριν την επίσημη παρουσίαση της Stelvio. Οι αναγνώστες του διαδικτυακού περιοδικού ‘The Car Connection’ έδωσαν στην Giulia το 55% των ψήφων τους, χαρίζοντας της τον τίτλο ‘Driver’s choice’ για τον θεσμό ‘Best New Luxury Car’.

Alfa Romeo Giulia
Μπορεί το βραβείο αυτό να μη έχει την ίδια βαρύτητα με το ‘Χρυσό Τιμόνι‘ η ,κυρίως, με τον θεσμό του COTY (τα αποτελέσματα του οποίου αναμένονται σε λίγο καιρό και η Giulia θεωρείται φαβορί) αλλά δείχνουν την αποδοχή των Αμερικανών να κατατάξουν την Giulia στην κατηγορία ‘Luxury’ χωρίς δεύτερες σκέψεις και χωρίς ανούσιους κομπλεξισμούς.
Link: http://www.thecarconnection.com/driverschoice/2017/best-new-luxury-car
Νίκος Κουμπής