Το ότι η γκάμα της αγαπημένης μας Ιουλίας θα εμπλουτιζόταν με μια έκδοση ανάμεσα στην Veloce των 280 και την Quadrifoglio των 510 ίππων είναι κάτι γνωστό εδώ και πολύ καιρό.
Πριν μερικές μέρες έκανε τον κύκλο του διαδικτύου μια έμμεση επιβεβαίωση της ύπαρξης της συγκεκριμένης έκδοσης μέσω από το screen shot του εταιρικού site της MOPAR όπου φαίνεται πως στην λίστα των διαθέσιμων κινητήρων της Giulia υπάρχει και ένας 2.0 Turbo 350HP.
Αυτό που τράβηξε την προσοχή μας όμως είναι το ακρωνύμιο HO DI, τελικά φαίνεται πως το H υποδεικνύει την λέξη Hybrid και οι τελευταίες πληροφορίες μιλάνε για εφαρμογή Mild Hybrid 48V τεχνολογίας, για πρώτη φορά στην ιστορία της φίρμας.
Η λύση αυτή φαίνεται πως προκρίνεται για την επίτευξη ομαλότερης απόδοσης αφού ο δίλιτρος MultiAir Turbo Benzina θα υποβοηθηθεί από ένα ηλεκτροκινητήρα 48 Volt και το πιθανότερο είναι να διαθέτει και λειτουργία coasting για αποκλειστική ηλεκτροκίνηση σε χαμηλές ταχύτητες.
Η συγκεκριμένη εκδοχή της Ιουλίας έχει εξελιχθεί με πρώτο γνώμονα την αγορά των ΗΠΑ, όπου τα Υβριδικά premium sedans χαίρουν ιδιαίτερης εκτίμησης, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα βρει το δρόμο της για τις Ευρωπαϊκές αγορές.
Οι πληροφορίες από την FCA επίσης λένε πως αρχικά είχε εξελιχθεί μια ‘παραδοσιακή’ εκδοχή του 2.0 Turbo Benzina απόδοσης 325 ίππων αλλά τελικά μάλλον προκρίνεται η Mild Hybrid.
Άλλα ένδειξη για αυτή την εξέλιξη είναι και το γεγονός ότι έχει ήδη ανακοινωθεί πως η Stelvio θα αποκτήσει υβριδική έκδοση, και μάλλον πρόκειται για τον ίδιο κινητήρα.
Η FCA εξελίσσει επίσης plug-in-hybrids συστήματα για χρήση στη γκάμα της Maserati.
Νίκος Κουμπής
'Υβριδική η Giulia των 350 ίππων?' has no comments
Be the first to comment this post!