0

Ιδού η πιο ιδιαίτερη F40, η 74049 (Video)

Τα τελευταία χρόνια έχουμε μάθει να διαχωρίζουμε ανάμεσα στα supercars και μια ιδιαίτερη υποκατηγορία με ακόμα πιο ακραία αυτοκίνητα που καταφέρνουν να κάνουν ακόμα και τις “κοινές” Ferrari και Lamborghini να μοιάζουν της σειράς. Τα λεγόμενα Hypercars είναι εξ’ ορισμού απλησίαστα ακόμα και για τους περισσότερους έχοντες, παράγονται σε εξαιρετικά μικρό αριθμό αντιτύπων και συνήθως…

0

Editorial: ο ακίνδυνος σβέλτος και ο επικίνδυνος γρήγορος….

Χθες το βράδυ, κατά τα μεσάνυχτα, επέστρεφα σπίτι μου μετά από ένα φανταστικό δείπνο σε Ιταλικό εστιατόριο των Νοτίων Προαστίων με το οικογενειακό μας Fiat Bravo 1.6 Mutlijet, ένα όχημα που δεν το λες και υπερόπλο επιδόσεων. Έχοντας περάσει την περιοχή του Βύρωνα και όντας στην, έρημη, Λεωφόρο Καρέα είπα να κινηθώ λίγο σβέλτα, ας…

0

Τουλάχιστον οι ακριβές Alfa πουλάνε…

Η Alfa Romeo Giulia ήρθε για να βοηθήσει την ανάπτυξη της μάρκας αλλά παρ’ότι τεχνολογικά και οδηγικά βρίσκεται, 5 χρόνια μετά την παρουσίαση της, ακόμα στην κορυφή οι πωλήσεις της δεν κατάφεραν ποτέ να απογειωθούν. Το πρόβλημα της δεν ήταν ποτέ οι ακριβές εκδόσεις, άλλωστε έχει μεγαλύτερο ποσοστό επί της γκάμας σε Quadrifoglio απ’ότι οι…

0

Ήρωες από τα παλιά: Η ανεκπλήρωτη υπόσχεση του Alessandro Nannini

Μπορεί εδώ και καιρό οι Ιταλοί πιλότοι να έχουν μικρή παρουσία στην Formula 1, και σήμερα ο μοναδικός εκπρόσωπος τους να είναι ο Antonio Giovinazzi της Alfa Romeo, αλλά μέχρι πριν μερικά χρόνια η Ιταλία ήταν από τις πλέον παραγωγικές χώρες σε πιλότους F1 Το Πρωτάθλημα Οδηγών δεν βρίσκεται σε Ιταλικά χέρια από την εποχή…

0

Όταν έτρεξε η μπλε Ferrari: Penske’s 512M Sunoco Blue

Τι κάνεις όταν θες να τρέξεις σε αγώνες με ένα αυτοκίνητο θρυλικού κατασκευαστή, αλλά το εργοστάσιο αρνείται να σου πουλήσει ένα? Αλλάζεις τα σχέδια σου και παίρνεις άλλο θα πείτε, σωστό αλλά όχι αν είσαι ξεροκέφαλος σαν τον Roger Penske. Αν είσαι ο Penske θέλεις και το αμάξι και να την πεις σε αυτόν που…

0

Τον Μάιο η άλωση του Ring από την Giulia GTA

Είναι γνωστό ότι η Alfa Romeo και η Πράσινη Κόλαση του Nürburgring έχουν μια άριστη σχέση που κρατάει εδώ και σχεδόν 100 χρόνια, από τότε που ο Tazio Nuvolari κέρδισε εντός έδρας τα ανίκητα ασημένια βέλη της Mercedes. Έκτοτε η Ιταλική φίρμα έχει επιστρέψει πολλές φορές, είτε σε αγώνες είτε σε δοκιμές, για να επιβεβαιώσει…

0

Η Ελληνική Αγορά Αυτοκινήτου την 10ετία της κρίσης (2010-2019)

Η τελευταία χρονιά της δεκαετίας που μας πέρασε (2010-2019) έκλεισε στις 114.109 μονάδες, επίδοση βελτιωμένη κατά 10,3% σε σχέση με την αντίστοιχη του 2018 (103.431 ταξινομήσεις). Αυτή είναι η 7η συνεχόμενη χρονιά με θετικό πρόσημο στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου από το ιστορικό χαμηλό των 58.482 πωλήσεων το 2012. Και σε αυτή την χρονιά που μας…

0

Χρόνια Πολλά Aurelia

Η συζήτηση με έναν θαυμαστή των Lancia δεν είναι ποτέ προβλέψιμη. Πολύ περισσότερο από τους alfisti, όταν η θεματολογία περιστρέφεται γύρω από “την τελευταία γνήσια Lancia“, οι απόψεις και η ένταση της επιχειρηματολογίας διαφέρουν τόσο, όσο ένα F-14B Tomcat από ένα καλομαγειρεμένο στιφάδο. Για κάποιους, οτιδήποτε μετά τη Lambda είναι ιεροσυλία. Κάποιοι άλλοι θεωρούν ότι…

0

Thesis: H τελευταία μεγάλη και πιστή Lancia

Μπορεί να αρεσκόμαστε να κακολογούμε την FIAT για την, πολλές φορές αποτυχημένη, διαχείριση του πλούσιου portfolio μαρκών που διαθέτει και να επαναλαμβάνουμε μεταξύ μπύρας και pizza στο Βεσπάκι καφέ, η posts στο facebook τα παράπονα μας, αλλά η αλήθεια είναι ότι αν η Alfa Romeo έφτασε μέχρι τις μέρες μας και αν η Lancia, ίσως,…

0

Lancia Thema 8.32: La grande signora

Η σημερινή εικόνα της Lancia μόνο θλίψη μπορεί να φέρει σε όσους εκτίμησαν την πορεία της ιστορικής φίρμας με σήμα το δόρυ, την εταιρεία που, σύμφωνα με το πρόσταγμα του ιδρυτή της Vincenzo Lancia, έπρεπε να είναι σύμβολο τεχνολογικής προόδου και μανιώδους επιμέλειας για την τέλεια εφαρμογή των υλικών. Ακριβώς εξ’ αιτίας αυτής της φιλοσοφίας…

© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved