Τ: απο την οικογένεια Tamburini.
12: Ο τυχερός αριθμός του Massimo.
Massimo: ‘Μέγιστο’ η μετάφραση.
Ο λόγος για την T12 Massimo. Μια εκπληκτική έμπνευση του τεράστιου Massimo Tamburini, λίγο πριν αυτός φύγει από την ζωή το 2014. Βασισμένος στο πάθος και το πνεύμα του πατέρα του, ο γιος του Andrea ολοκλήρωσε τα δυο πρωτότυπα που σχεδίασε ο Massimo, με απώτερο σκοπό την δημιουργία της απόλυτης SBK.

T12 Massimo. Με αναλογίες 500cc GP!
Όλα αυτά τα χρόνια, στην αναζήτηση για το τέλειο superbike, ο Tamburini δεν είχε ποτέ τη δυνατότητα να εκφράσει πλήρως τη δημιουργικότητά του, όχι μόνο λόγω των περιορισμών του προϋπολογισμού αλλά κυρίως των αυστηρών προδιαγραφών έγκρισης κυκλοφορίας. Παρόλα αυτά, ποτέ δεν σταμάτησε να σκέφτεται το απόλυτο SBK, το απόλυτο έργο του. Έτσι, όταν εγκατέλειψε την MV Agusta το Δεκέμβριο του 2008, με την αυστηρή ρήτρα μη ανταγωνισμού τριών ετών, βρήκε τον χρόνο που ήθελε να δουλέψει στο project αυτό…
Μοντέλα και προσομοιώσεις, σκίτσα και προσχέδια, όλα για την πλήρη ανάλυση της κάθε πτυχής του πλαισίου, με σκοπό τη βελτιστοποίηση του βάρους σε σχέση με τη δομή της SuperBike αυτής… Απόλυτος στόχος ήταν να κατασκευάσει την καλύτερη στο χειρισμό, την ασφαλέστερη, την ελαφρύτερη και την πιο συμπαγή μοτοσικλέτα στην κατηγορία. Χωρίς κανέναν, απολύτως, συμβιβασμό. Χωρίς καμία σκέψη για την τελική της τιμή, χωρίς προβληματισμό για έγκριση κυκλοφορίας. Μια καθαρόαιμη αγωνιστική μοτοσυκλέτα, απαλλαγμένη από κάθε είδους περιορισμό, όπως και η δημιουργικότητα του ίδιου…
Η μονάδα ισχύος ήταν η BMW S1000RR, η αγαπημένη του τετρακύλινδρη και η ισχυρότερη την περίοδο που ξεκίνησε το project, με απόδοση 230 ίππων.
Ο Massimo για την ολοκλήρωση του styling και την μετατροπή του ηλεκτρονικού σχεδίου σε μακέτα φυσικού μεγέθους δούλευε ασταμάτητα, δίνοντας ο ίδιος σχήμα στον πηλό, με τεράστιο πάθος και απαράμιλλη κομψότητα. Εργάστηκε κατά μέσο όρο 12 ώρες την ημέρα, πάντα διατηρώντας το πνεύμα του αποφασισμένο για την τελειότητα. Παρέδωσε το πρωτότυπο στο γιο του Ανδρέα, ο οποίος ορίστηκε και υπεύθυνος για όλα τα εξαρτήματα και τον εξοπλισμό της, ακολουθώντας αυστηρά τις αρχικές οδηγίες του Massimo, ακριβώς για να αποκτήσει τις ανοχές μιας αεροδιαστημικής κατασκευής. Ο Andrea, χάρη στις ικανότητές του και με σκληρή δουλειά, τα κατάφερε. Και η μοτοσυκλέτα αποδίδει σε απόλυτο βαθμό αυτό που ο Massimo Tamburini σχεδίασε και πίστευε ήταν το πιο εξελιγμένο και το πιο κομψό superbike που κατασκευάστηκε ποτέ.

Τ12 Massimo. Μια δημιουργία απο ανθρακόνημα και πάθος…
Ένα συλλεκτικό κομμάτι με όλα τα στοιχεία του, από το φέρινγκ, την εισαγωγή αέρα, το φιλτροκούτι, το ρεζερβουάρ και το κάθισμα να είναι κατασκευασμένα από ίνες άνθρακα αεροδιαστημικού τύπου. Κάθε φύλλο ανθρακονήματος είναι επεξεργασμένο με ειδικό βερνίκι, που προσθέτει μια νότα σκούρου πράσινου και χρυσού στην υφή του.
Όλα τα μεταλλικά μέρη του κινητήρα είναι μαγνησίου, συμπεριλαμβανομένων και των τροχών της Marchesini. Η δομή του πλαισίου είναι από χρωμιομολυβδενιούχο ατσάλι και τα υπόλοιπα τμήματα και αυτά από μαγνήσιο.

Κινητηρας ΒMW S1000RR

Öhlins, Brembo, Marchesini!!!

Εξάτμιση τύπου MotoGP

Μαγνήσιο παντου!

Τ12 Massimo!
Ο Andrea Tamburini συναρμολόγησε δύο πρωτότυπα, ένα εκ των οποίων για μυστικές δοκιμές από τον παλιό του φίλο, Luca Cadalora.
Με τιμή κοντά στα 300.000€, η SBK αυτή στοχεύει στο μυαλό, την καρδιά και τα όνειρα μας…
SPECIFICATIONS | |
---|---|
ENGINE | |
TYPE | BMW S1000RR SBK |
DISPLACEMENT | 999cc |
BORE | 80mm |
STROKE | 49.7mm |
COMPRESSION RATIO | N/A |
DISTRIBUTION | gear driven DOHC |
INDUCTION | 4-valve per cylinder |
COOLING | by fluid |
POWER | 230+ hp |
TORQUE | N/A |
ELECTRONICS | MOTEC M170 |
LUBRICATION | forced, wet sump |
EXHAUST SYSTEM | T 12 4-into-1 by Arrow |
PRIMARY TRANSMISSION | by gears |
CLUTCH | oilbath |
GEARBOX | 6 speed, quick shift race type |
FINAL TRANSMISSION | chain |
CHASSIS | |
FRAME | high tensile steel tubing trellis with cast magnesium plates |
FRONT SUSPENSION | Öhlins GP type |
REAR SUSPENSION | Öhlins GP type |
FRONT BRAKE | Brembo Racing |
MASTER CYLINDER | PR 19-18 GP type |
FRONT CALIPERS | GP type, four pistons P4.34/38 Monoblock radial mount with fluid lines Staubli quick release connection |
FRONT ROTORS | 320mm steel |
REAR BRAKE | Brembo racing |
MASTER CYLINDER | PS13 GP type |
CALIPER | GP type, monoblock P2.34 |
REAR ROTOR | 218mm steel |
FRONT WHEEL | forged magnesium 3.50/17 MFR |
REAR WHEEL | forged magnesium 6.00/17 MFR |
FRONT RADIAL | Pirelli Diablo SBK racing 120/70-17 |
REAR RADIAL | Pirelli Diablo SBK racing 200/60-17 |
STEERING AXIS RAKE | adjustable |
TELEFORKS TRI-CLAMPS OFFSET | adjustable |
TRAIL | adjustable |
WHEELBASE | N/A |
FUEL TANK CAPACITY | N/A |
DRY WEIGHT | 340 lb. |
Για το theitalianjob.gr ,
Σπυρόπουλος Δημήτρης.