Σημάδια ενδιαφέροντος από τον Όμιλο VAG?

Πριν από μόλις μια εβδομάδα ο Sergio Marchionne, με αφορμή την εξαγορά της Opel από την PSA, είχε δηλώσει όλο υπονοούμενα πως αναμένει τηλεφώνημα από την Volkswagen για ‘συνεργασία’.

Στο Internet έγινε χαμός και μέσα σε νανοδευτερόλεπτα οπαδοί και εχθροί είχαν όνειρα, η εφιάλτες ανάλογα με το πως το βλέπει κανείς, με τα αποτελέσματα του ‘γάμου του αιώνα’. Όλα αυτά βέβαια έπαψαν απότομα με μια σαφής διάψευση του Matthias Muller του Ομίλου VAG που είπε ότι ‘έχω να μιλήσω μήνες με τον Marchionne, έχουμε πιο σοβαρά προβλήματα‘.

Σήμερα όμως έχουμε μια νέα στροφή και αναζωπύρωση του θέματος (και δεκάδων ποστ σε σοβαρές και ασόβαρες σελίδες του fb) αφού ο ίδιο ο Muller σε συνέντευξη του στο Reuters δήλωσε έτοιμος να ακούσει τι έχει να του προτείνει ο συνάδελφος του της FCA, μια σαφής στροφή σε σχέση με την απότομη θέση του προ ημερών.

Τι σημαίνει αυτό? ΠΑΛΙ τίποτα η τα πάντα…. όπως και να έχει ΑΝ προχωρήσει το ειδύλλιο (που προσωπικά το θεωρώ σχεδόν αδύνατον) η FCA θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτική καθώς τα οικονομικά μεγέθη είναι συντριπτικά υπέρ του γερμανικού ομίλου και κινδυνεύει να αφομοιωθεί πλήρως. Η FCA θα μπορέσει να αποκτήσει μόχλευση μόνο αν τελικά γλυτώσει το πρόστιμο στις ΗΠΑ και παράλληλα επικυρωθούν στο VAG και άλλες τεράστιες αποζημιώσεις για το σκάνδαλο Dieselgate

Νίκος Κουμπής

 



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved