O Sergio Marchionne στην παρουσίαση της Lancia Thema είχε όρεξη για δηλώσεις και πέρα απο τις γενικολογίες περί επιστροφής της Αlfa στην Αμερικανική αγορά μπήκε σε λεπτομέρειες για το μέλλον του Gruppo και συγκεκριμένα για το μέλλον του στην Ιταλία:
Πρώτ’απ όλα τόνισε πως η Alfa θα επιστρέψει στις ΗΠΑ το 2013 (αμήν και πότε…) με την 4C και ένα SUV που θα ακολουθήσουν το 2014 η νέα Giulia και μια ναυαρχίδα αγνώστων λοιπών στοιχείων, υποθέτουμε μια φθηνότερη έκδοση της entry level Maserati. Συνέχιζοντας εστιάσε στην Ιταλική αγορά και δήλωσε:
‘Η αγορά έπεσε απο τα 2.450.000 του 2008 στα εκτιμώμενα 1.750.000 αυτοκίνητα για το 2011, αυτή η πτώση 700.000 αυτοκινήτων μεταφράζεται για την Fiat σε 210.000 αυτοκίνητα λιγότερα -παραπάνω απο όλη την Ελληνική Αγορά-…ένα ολόκληρο εργοστάσιο’ ο Ιταλο-Καναδός manager συνέχισε λέγοντας πως ‘Η Ιταλία έπεσε σε επίπεδα προ 20-30ετίας, τέτοια νούμερα δεν είδα ποτέ απο το 2004 που ανέλαβα το Management, πρέπει να επιστρέψουμε στα επίπεδα του ’80, η βιομηχανική μηχανή δεν μπορεί να γυρίσει.Το ένα τρίτο των πωλήσεων μας είναι στην Ιταλία, και πέσαμε. Είναι ανώφελο να ψάχνουμε καινούργια μοντέλα…σε ποιόν θα τα πουλήσουμε?Δεν υπάρχει Αγορά!’ βέβαια μετά υπενθύμισε ότι ‘έρχεται το νέο Panda και απο λίγο λανσάραμε την Ypsilon, δείχνει ότι η μηχανή αρχίζει να γυρνάει, αλλά η Αγορά είναι πολύ Δύσκολη’.
Στον απόηχο των δηλώσεων αυτών οι τίτλοι της Fiat στο Χρηματιστήριο του Milano έπεσαν κατά 0.7% στα 4,762Ευρώ αλλά ο Marchionne θεωρεί ότι δεν είναι τόση η πτώση ώστε να αναθεωρήσει τους στόχους για φέτος και τα σχέδια για το 2012, έπεσαν επίσης και οι τίτλοι της Fiat Industrial παρ’ότι έπεστρεψε στην κερδοφορία κατά 2% αλλά ο Marchionne και πάλι διέψευσε τις φήμες για πώληση της, ελεγχόμενης απο το Gruppo, Αμερικάνικης CNH.
N.K.
'Η Ιταλική Αγορά αυτοκινήτου πέφτει' has no comments
Be the first to comment this post!