ένα κομμάτι … λάστιχο!

Το 2018 μιλήσαμε [μίλησαν όλοι] πιο πολύ από ποτέ για τα ελαστικά στην #F1.
Το 2019 είναι η ένατη χρονιά της #Pirelli ως μοναδικός προμηθευτής και , η αλήθεια είναι ότι, έχει καταφέρει με απόλυτη επιτυχία να μιλάμε για αυτήν και ταυτόχρονα να …αδιαφορούμε!

Για πολλούς [και για εμάς] αυτή η ομογενοποίηση που συντελείται αφαιρεί την μαγεία και την ουσία ενός μηχανοκίνητου σπορ. Υιοθετούνται ενιαίες λύσεις που όμως δεν ευνοούν την πρόοδο , την εξέλιξη και την τεχνική διαφοροποίηση. Οι κανονισμοί κανονισμοί κανονισμοί αφαιρούν από τους μηχανικούς και τους σχεδιαστές την χαρά της εφεύρεσης και την σπίθα της δημιουργίας. Δουλεύουν μέσα σε εξωφρενικά στενά όρια και οι διαφοροποιήσεις οφείλονται κατά κύριο λόγο στην … επεξεργαστική ισχύ των σχεδιαστικών μηχανών, τα data που συλλέγονται, τις ώρες προσομοίωσης και … τις μεταγραφές.

Η Pirelli λοιπόν, για να επανέλθουμε στο θέμα, για φέτος αποφάσισε να απλοποιήσει [?] αυτά που παρακολουθούμε από τις οθόνες μας, να αφαιρέσει λέξεις από το λεξιλόγιο του ΣαββατοΚύριακου , και ?

Τρία χρώματα για πέντε Compounds

Όπως χάσαμε τα grid girls χάσαμε και 2 χρώματα από τα πλαϊνά και 2 ονομασίες ελαστικών.
Σε κάθε αγώνα θα βλέπουμε μόνο
λευκά γράμματα για την σκληρή
κίτρινα για την μεσαία και
κόκκινα για την μαλακή. Ή, μάλλον, για την ΠΙΟ μαλακή.
Διότι
Θα υπάρχουν 5 compounds για όλην τη χρονιά.
τα οποία αντί να κατονομάζονται αριθμοδοτούνται.
και όχι όπως γνωρίζουμε στα ελαστικά για τα πολιτικά μας αυτοκίνητα !
Εδώ ο μικρότερος αριθμός C1 δείχνει το σκληρότερο ελαστικό και το C5 το πιο μαλακό.
επίσης, μετά από παραδείγματα υπερβολικής φθοράς πέρυσι μετατοπίστηκε το εύρος θερμοκρασιών για κάθε γόμα

C1 110-140°C
C2 110-135°C
C3 105-135°C
C4 90-120°C
C5 85-115°C

και εδώ αρχίζουν τα ψιλά γράμματα.
το μαλακό compound για μία πίστα θα είναι μεσαίο για κάποια άλλη , το μεσαίο σε μια πίστα σκληρό σε κάποια άλλη…

intermediate & wet . νέα!

εκεί που πέρυσι είχαμε 2 γόμες για intermediate και wet ανάλογα τις θερμοκρασίες περιβάλλοντος / οδοστρώματος φέτος θα έχουμε μόνο μία.
Με νέο σχεδιασμό για το ενδιάμεσο ώστε να αμβλυνθεί το σκαλοπάτι στο εύρος λειτουργίας , ενώ
το βρόχινο είναι εντελώς καινούριο με νέο προφιλ που υπόσχεται λιγότερη υδρολίσθηση και αυξημένη κατευθυντικότητα .

 

Πάχος πέλματος

Πέρισυ , με τα σχετικά παράπονα για ευνοϊκότερη συμπεριφορά προς κάποια ομάδα, σε κάποια #GP είδαμε λεπτότερο πάχος πέλματος .
Θεωρητικά σε σιρκουϊ με φρέσκια άσφαλτο και με σκοπό να αποφευχθεί η υπερθέρμανση …
το θεώρησαν δε τόοοσο επιτυχημένο που φέτος το καθιέρωσαν. Σε όλες τις πίστες πιο λεπτό πάχος.
σσ.Ενεπλάκη δηλαδή ο μοναδικός προμηθευτής σε μια διαδικασία ευαίσθητη όπως η διαχείριση των ελαστικών των θερμοκρασιών και της φθοράς αντί να είναι δουλειά των ομάδων… και όχι ότι πέρυσι κάναμε λάθος , αλλά φέτος τα κάνουμε όλα ίδια.

κουβέρτες και παπλώματα και άλλοι λίγοι κανονισμοί…

εδώ έχουμε αλλαγές στις μέγιστες θερμοκρασίες προθέρμανσης των ελαστικών με τις γνωστές κουβέρτες .
80 βαθμοί για τα πίσω ελαστικά , και 100 για τα μπροστινά…
ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι αυτός ο κανονισμός υιοθετείται για να αποφευχθεί η φθορά από πιθανή μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας ελαστικού και οδοστρώματος / περιβάλλοντος


ιταλόφιλος αυτοκινητιστικά από σπόντα του πατρός. γαστρονομικώς από ... μακροχρόνια έρευνα και εμπειρία. από ιδέες και εξυπνάδες άλλο τίποτα ΑΛΛΑ γράφω "περίεργα" κ βαριέμαι να εξηγώ για 3η φορά . κάποια πράγματα μας αρέσουν απλά επειδή, και αυτό είναι αρκετό! #αυτοκινητάκια


'ένα κομμάτι … λάστιχο!' has no comments

Be the first to comment this post!

Would you like to share your thoughts?

Your email address will not be published.

© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved | Hosting by ComboWeb