To Σαββατοκύριακο, 10-11 Ιουνίου, η BMW Hellas διοργάνωσε μία πολυδιάστατη εκδήλωση. Επισκεφθήκαμε την Joyland και σημειώσαμε φωτογραφικά.
Στους ειδικά διαμορφωμένους χώρους του Golf της Γλυφάδας οι προσκεκλημένοι είχαν την ευκαιρία να συναντήσουν όλη την γκάμα των μοντέλων της φίρμας, [ίσως] για πρώτη φορά 20 μοντέλα συγκεντρωμένα στον ίδιο χώρο. Παράλληλα 5 Πανελλαδικές πρεμιέρες , την ολοκαίνουρια επιβλητική και πολύ πολύ ισχυρή BMW XM, την πολυαναμενόμενη νέα BMW M2, τις νέες BMW X5 M & X6 M και την προοδευτικά έως προκλητικά πολυτελή BMW i7.
Περάσαμε τόσην ώρα γύρω της που, εν τέλει, το χρώμα της ταίριαξε με την απογευματινή συννεφιά. TheM2.
…τα χειριστήρια της M2 τα λες και joysticks
O όγκος τους, στους ανοιχτούς χώρους του Golf , … χώρεσε!
…επιβλητικές οι X5M & X6M από όποια γωνία και αν τις δεις…
_ _
Oι ενδιαφερόμενοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις τεχνολογίες των μοντέλων BMW, τις υπηρεσίες χρηματοδότησης, αλλά και τις επιλογές γνήσιων Αξεσουάρ και Προϊόντων Lifestyle BMW από τα πολυάριθμα στελέχη της εταιρείας.
_ _
Το ενδιαφέρον μας, σε 2ο βαθμό, κέρδισε η iX1.
…αλλά, ΑΝ φτάναμε, η M3 θα αποτελούσε την εύκολη tij επιλογή ΔΙΠΛΑ στην παντοτινή αγαπημένη Giulia QV
BMW και Hellenic Motor Museum
Η συγκεκριμένη έφερε το αεροδυναμικό αλουμινένιο αμάξωμα της Carrozzeria Motto του Μιλάνο που, αν και αρχικά είχε τοποθετηθεί σε τροποποιημένο σασί 327/28 , με φροντίδα και κόπο από το δυναμικό του Μουσείου βρήκε την θέση του σε αυθεντικό σωληνωτό σασί 328 του 1939.
Τα μηχανικά περιλαμβάνουν έναν 6κύλινδρο κινητήρα 1.971 κ.εκ. απόδοσης 136 ίππων, υδραυλικό συμπλέκτη και φρένα και μονομπούλονους τροχούς.
Η συγκεκριμένη Isetta 300 είναι μοντέλο του ’59. Η πρώτη Isetta όμως βγήκε από την γραμμή παραγωγής τον Απρίλιο του 1955 και μέχρι τέλους της χρονιάς εκείνης κατασκευάστηκαν 10.000 αντίτυπα. Η απλότητα, το χαμηλό κόστος και ο εν γένει σχεδιασμός την καθιστούσαν στις απολύτως βασικές μεταφορικές ανάγκες και καταχωρήθηκε ως το πιο καλοπουλημένο μονοκύλινδρο αυτοκίνητο με περισσότερες από 160.000 μονάδες.
Τα μηχανικά μέρη της περιλαμβάνουν έναν μονοκύλινδρο τετράχρονο κινητήρα 298 κ.εκ. απόδοσης 13 ίππων, 4τάχυτο κιβώτιο, και χαρακτηριστικό -φυσικά- την μοναδική πόρτα στο εμπρός μέρος.
Και εδώ υπάρχει Ιταλικό ενδιαφέρον καθώς η Isetta αποτέλεσε εξέλιξη της ISO Isetta [= μικρή ISO] του ’53 με βασική διαφορά ότι εκείνη ήταν 2χρονη, 236 κ.εκ. και 9,5 ίππων.
'Το Golf της Γλυφάδας, ιδανικό σκηνικό για την Joyland της BMW' has no comments
Be the first to comment this post!