Σημείο συνάντησης για συλλέκτες και λάτρεις της Αυτοκίνησης και των …ιδιαίτερων κατασκευών η λίμνη του Como, όλο τον χρόνο αλλά ειδικά κατά την περίοδο του Concorso d’Eleganza, και ανάμεσα στις BMW ξεχώρισαν κάποιες που δεν ήταν BMW, όπως οι BOLDMEN CR4.
Boldmen | θα μπορούσε να είναι και τίτλος ταινίας
BOLDMEN από “bold” και “men” που σε, πολύ ελεύθερη μετάφραση, σημαίνει τον πομπώδη, επιδεικτικό αρσενικό χαρακτήρα. Θαρραλέα επιλογή ονόματος στους καιρούς του cancel και της inclusivity από τους Harald και Michael Käs, που μαζί με τον γνωστό Friedhelm Wiesmann, έφτιαξαν το roadster που είχαν στο μυαλό τους ως έκφραση του moto τους :
WE ARE BOLDMEN
Η ονοματοδοσία των μοντέλων ως CR 4 προκύπτει από το C όπως υψηλής ποιότητας carbon που βρίσκεται στο αμάξωμα , επιλογή για όλους τους σωστούς λόγους : βάρος , αντοχή, φινίρισμα, εμφάνιση και εν προκειμένω ακρίβεια και στην κατασκευή και συναρμολόγηση των 54 τμημάτων που το αποτελούν.
Το R σημαίνει roadster όπως πρέπει να είναι : 2θέσιο ΚΑΙ με μαλακή οροφή .
Το δε 4 δηλώνει την κατηγορία ιπποδύναμης > 400 hp .
Το 4 για κάποιους παραπέμπει και στην Z4 BMW πάνω στην οποία βασίζεται η χειροποίητη κατασκευή της BOLDMEN.
Καθώς το CR4 βασίζεται σε ολοκληρωμένο σύνολο σασί και μηχανικών μερών μοντέλου μαζικής παραγωγής, η BOLDMEN κατάφερε σχετικά εύκολα να πάρει πιστοποίηση κατασκευαστή αυτοκινήτων στην ΕΕ.
Κινητήρας είναι ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος 6κύλινδρος Β58 των 2.998 κ.εκ που αποδίδει 408 ίππους [500 στην έκδοση S] και 610 [700] Nm, συνδυάζεται με το 8άρι steptronic και υπόσχονται 3,9″ [3,7″] στο 0-100 και τελική που …περιορίζεται στα 250 [ή 270] χαω.
O διάκοσμος ακολουθεί την γερμανική σχολή χωρίς ακραίους εντυπωσιασμούς αλλά με ποιοτικές επιλογές που περιλαμβάνουν Harman Kardon σύστημα πολυμέσων με navi – HUD και 12 ηχεία , θερμαινόμενα δερμάτινα καθίσματα και τιμόνι.
Η πρεμιέρα του μοντέλου έγινε τον Σεπτέμβριο του ’21 στο Welden της Βαυαρίας και η 1/30series με την ονομασία First30 των σχεδόν 200.000 € προπωλήθηκε και ήδη θεωρείται συλλεκτική.
Για το μέλλον τα στελέχη της Boldmen ακολουθούν τις επιθυμίες του κοινού της φίρμας [που περισσότεροι από το 90% δεν επιθυμούν ένα ηλεκτρικό σύνολο στην μετάδοση καθώς], θεωρούν το επιπλέον βάρος μειονέκτημα στην οδική συμπεριφορά ενώ πιστεύουν ότι το επιπλέον κόστος θα καταστήσει τα ήδη ακριβά μοντέλα τους απαγορευτικά.
Δηλώνουν δε ότι παρ-ακολουθούν τις τάσεις των μεγάλων κατασκευαστών – προμηθευτών μηχανικών μερών [λέγε με BMW] που συνεχίζουν να επενδύουν στις ΜΕΚ με υδρογόνο ή e-fuels ως καύσιμο.
inside tij: άλλα άρθρα του ΚΓ
'Boldmen: Οι ενδιαφέρουσες BMW στο Concorso d’Eleganza που δεν ήταν BMW ή ιστορικές αλλά one-offs' has no comments
Be the first to comment this post!