Eccentrica Diablo: Αγγίζοντας τον διάβολο

Για κάποιους από εμάς τα παιδιά των ’80s και ’90s, η Diablo δεν είναι μόνο ένα αυτοκίνητο, αλλά ένα άφθαρτο όνειρο που αντιπροσωπεύει όλο τον ενθουσιασμό και τη φιλοδοξία που μπορεί κανείς να έχει στη ζωή.

ιδού! το πρωτότυπο της πρώτης κυκλοφορίας από την Eccentrica, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την borromeodesilva: ένα restomod βασισμένο στη δεκαετία του 1990.
Η νεαDiablo [μία λέξη]  που τιμά την προσωπικότητα και τις επιδόσεις του εμβληματικού [εδώ χρησιμοποιείται ορθά η λέξη!] supercar διατηρώντας παράλληλα την ταυτότητά του.

Η ιδέα προέκυψε από το πάθος του Emanuel Colombini, επικεφαλής μιας από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον τομέα των επίπλων, καθώς και συλλέκτη Lamborghini και οδηγού AM στο Lamborghini Super Trofeo.

Eccentrica Diablo front

Η Μιλανέζικη εταιρεία σχεδιασμού BorromeodeSilva, γνωστή σε εμάς από άλλα projects και την συνεργασία της με την Garage Italia του Elkann και την νεοIntegrale της Automobili Amos, συμμετείχε στην ανάπτυξη του πρωτοτύπου μαζί με μια ομάδα μηχανικών και τεχνικών που φροντίζουν για την τεχνική εξέλιξη του οχήματος.
Επικεφαλής του σχεδιαστικού ο Marco Riper.

Εκτός από τις δύο προαναφερθείσες εταιρείες, έχουν επιλεγεί τεχνικοί συνεργάτες παγκόσμιας κλάσης για αυτό το μοναδικό κομμάτι: ελαστικά της Pirelli, σύστημα πέδησης της Brembo, σύστημα εξάτμισης από την Capristo, ηχοσύστημα της Marantz, και η ταπετσαρία της Alcantara.

Το restomod ως τάση παρουσιάζει ακραίες αναλογίες, νέες σχεδιαστικές λεπτομέρειες, και εν προκειμένω έχει γίνει ευρεία χρήση σύνθετων υλικών και όλα αυτά βασίζονται σε ένα χαλύβδινο σωληνωτό πλαίσιο που έχει ενισχυθεί κατάλληλα.

Οι εσωτερικοί χώροι που δεν αποτελούσαν ισχυρό σημείο του πρωτότυπου εδώ αποτελούν τομή μεταξύ του μινιμαλισμού των αρχών της δεκαετίας του ’90 και της πλέον σύγχρονης τεχνολογίας όπως θα χαρακτηρίζαμε και ένα προϊόν πολυτελούς ωρολογοποιίας.

Eccentrica Diablo

Σύμφωνα με την Eccentrica “Το έργο της σχεδιαστικής εταιρείας BorromeodeSilva βελτίωσε την απαραίτητη  ισορροπία μεταξύ μεγέθους και απόδοσης“.

Αντλώντας έμπνευση από την σπορ Diablo GTR το αμάξωμα του αυτοκινήτου-δότη αναθεωρήθηκε πλήρως και δέχθηκε δομικές ενισχύσεις με εξαίρεση το παρμπρίζ, το οποίο παραμένει το ίδιο. Όλα τα άλλα εξαρτήματα – προφυλακτήρες, φτερά, μαρσπιέ – έχουν αντικατασταθεί με νέα εξαρτήματα, με μέριμνα για τέλεια εφαρμογή και μεγαλύτερη απόδοση. Η τελική εικόνα που βλέπουμε στις  φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν φανερώνει μια σειρά εντυπωσιακών λεπτομερειών που δεν θα περάσουν απαρατήρητες σε ένα έμπειρο μάτι ή έναν Ιταλό[φιλο] λάτρη του σχεδιασμού.

Eccentrica Diablo

Με σεβασμό…

Oι σχεδιαστικές γραμμές του Gandini είναι εκεί , ραφιναρισμένες θα τολμούσαμε να πούμε υπερνικώντας και τις ατέλειες … συναρμογής της εποχής της. Ακόμη και η σύγχρονη προσθήκη των 19ιντσων τροχών δείχνει ενσωματωμένη με σεβασμό στο αρχέτυπο.

Eccentrica Diablo front pop down lights detail

 

Ένα από τα πιο ξεχωριστά και εκκεντρικά χαρακτηριστικά του -προς ώρας- one off hypercar είναι οι “pop-down προβολείς“, οι οποίοι ξεχωρίζουν για τη ρετρό-φουτουριστική τους εμφάνιση και τη συμμόρφωσή τους με τα τρέχοντα πρότυπα αισθητικής και τις νόρμες ασφαλείας.

…και με τρόπο

Εννοείται ότι έχουν διατηρηθεί τόσο ο τρόπος ανοίγματος των θυρών όσο και τρόπος αλλαγης ταχυτήτων

Ιδιαίτερη αναφορά οφείλουμε στα διάφορα στοιχεία τιτανίου που δημιουργούνται με τεχνολογία 3D εκτύπωσης, τα οποία εξασφαλίζουν χαμηλότερο βάρος, μεγαλύτερη αντοχή και ακριβέστερη κατασκευή.
Ένα άλλο εκλεπτυσμένο στοιχείο αισθητικής και λειτουργικότητας της κατασκευής μπορεί να βρεθεί στις σίτες στα άκρα του οχήματος, οι οποίες έχουν έχουν τρισδιάστατο σχεδιασμό, προκειμένου να διασφαλιστεί και βελτιωμένη ροή αέρα.

tij tip: το λογότυπο CC της Eccentrica, το οποίο έχει διαμορφωθεί απευθείας μέσα στη σίτα.

Eccentrica Diablo rear.detail

Εν τω μεταξύ, ο χώρος του κινητήρα είναι ένα άλλο εντυπωσιακό στοιχείο και ίσως το πιο επιθετικό και μη συμβατικό κομμάτι σχεδιασμού από την Eccentrica, η οποία θέλει να κάνει ορατή όλη την απίστευτη μηχανολογία του V12. Επί του παρόντος, και μέχρι τις απαραίτητες δοκιμές και πιστοποιήσεις , ο κινητήρας καλύπτεται από δύο carbon καλύμματα στα οποία είναι γραμμένη, μια φράση που προέρχεται από τον κόσμο της αεροπορίας: το γνωστό Remove before flight.
Μόλις ολοκληρωθεί η τεχνική ανάπτυξη του αυτοκινήτου, τα καλύμματα θα αντικατασταθούν από δύο κινητά εξαρτήματα.

Εμπνευσμένοι από το Diablo SV, οι εισαγωγές αέρα που αναδύονται από την οροφή είναι μια όμορφη , retro και λειτουργική λεπτομέρεια. Από πίσω μπορεί κανείς να εκτιμήσει την ανάγλυφη διαμόρφωση , ενώ από τα πλάγια σχεδόν “εξαφανίζονται” μέσα στις γραμμές του αμαξώματος του αυτοκινήτου.

Eccentrica Diablo rear

Μόλις ολοκληρωθεί η τεχνική εξέλιξη και οι δοκιμές, η Eccentrica Diablo θα είναι ένα νόμιμο όχημα δρόμου, αλλά και κατάλληλο για όσους θέλουν να βγουν στην πίστα. Στις πρώτες εικονικές προσομοιώσεις του λειτουργεί σαν πραγματικό hypercar με επιτάχυνση από 0 στα 100 χαω σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα που υπολογίζεται στα 335 χαω και πλευρική επιτάχυνση σε στροφές έως 1,2g.

Ο κινητήρας των 5,7 λίτρων έχει υποστεί blueprinting και με κάποιες βελτιώσεις [όπως νέες βαλβίδες και εκκεντροφόρους] έχει  αυξηθεί ελαφρώς η μέγιστη ισχύς του – στους 550 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. – και η μέγιστη ροπή – 600 Nm στις 6.5000 σ.α.λ.
Οι μηχανικές παρεμβάσεις γίνονται με μέτρο , σεβασμό στο πρωτότυπο αλλά και γνώμονα την δυνατότητα νόμιμης κυκλοφορίας στον δρόμο , βρίσκονται ακόμη στη φάση επικύρωσης, και συνδυάζονται με την ευρεία χρήση συνθετικών υλικών όπως το τιτάνιο και τα ανθρακονήματα για τη μείωση του συνολικού βάρους του οχήματος. Ο στόχος κατά την εταιρεία είναι να επιτευχθεί μια εξαιρετική αναλογία βάρους/ισχύος – χαμηλότερη από 2,9 κιλά / ίππο.

Για τους λάτρεις των αριθμών, η πιο ελαφριά Diablo ήταν η GT1 Stradale του ’96 με 1.050 κιλά!

Made in Italy

Για την καλύτερη διαχείριση της ισχύος έχουν επιλεχθεί Pirelli Trofeo Race, τα γνωστά ημι-σλικ κατάλληλα και για χρήση στο δρόμο και πίστας.

Η Brembo έχει σχεδιάσει για την Eccentrica ένα νέο σύστημα που αποτελείται από ένα γλυπτό σε αυθεντικό ιταλικό χρώμα …σκουριάς που λέγεται μονομπλόκ δαγκάνα 6 εμβόλων και χαρακτούς δίσκους με σχισμές που ταιριάζουν απόλυτα με τις γεωμετρικές γραμμές της Diablo. Οι προδιαγραφές που έχουν τεθεί απαιτούν φρενάρισμα από 100 χαω σε 0 σε μόλις 34 μέτρα, δηλαδή 7 μέτρα λιγότερο σε σύγκριση με το αρχικό μοντέλο.

Τέλος, το πρωτότυπο Eccentrica είναι εξοπλισμένο με ένα εξελιγμένο σύστημα εξάτμισης με απολήξεις από κράμα αλουμινίου από την Capristo, το οποίο δεν έχουμε αμφιβολία ότι θα ενισχύει τον σπαρακτικό ήχο του V12 και θα βελτιώνει την απόδοσή του.

Για το εσωτερικό θα μπορούσαμε να γράψουμε 1.000 λέξεις. Αντ’αυτού φωτογραφίες με άπειρες λεπτομέρειες.

Eccentrica Diablo dash

tij tip: To ταμπλώ ΔΕΝ έχει ραφές

tij tip: ΔΕΝ υπάρχει ίχνος πλαστικού

Οι εσωτερικοί χώροι της Eccentrica Diablo είναι ντυμένοι με πιο σύγχρονα υλικά και η χρήση ψηφιακής πληροφορίας αναθεωρεί την εργονομία και την εμπειρία του οδηγού.

Έχουμε πάρα πολύ καιρό να δούμε τόσο καθαρό και απλό σχεδιασμό σε τιμόνι . Υπάρχουν μόνο δύο ενδεικτικές λυχνίες σε σχήμα κόρνας που ανάβουν κατά την εκκίνηση του αυτοκινήτου και η κολόνα τιμονιού που αποτελείται από έναν άξονα από ανθρακονήματα.

Τα καθίσματα έχουν επανασχεδιαστεί για να εκσυγχρονίσουν τόσο την αισθητική όσο και την εργονομία, παραμένοντας πιστά στα αρχικά. Η ταπετσαρία είναι ένας περίτεχνος συνδυασμός εκλεκτών υλικών όπως το δέρμα και η μπλε Alcantara, το διάσημο υλικό που είναι 100% Made-In-Italy και που ως γνωστόν και πανθομολογούμενον προσφέρει ελαφρότητα, διαπνοή και κράτημα – ιδιότητες θεμελιώδεις για κάθε σπορτίφ εσωτερικό ειδικά αυτής της κατηγορίας.

Ο τετραγωνισμένος boxy σχεδιασμός των καθισμάτων, με τις οριζόντιες γραμμές είναι όσο vintage πρέπει, φέρει το ανάγλυφο λογότυπο με τα CC, ενώ οι ζώνες ασφαλείας όπως και στην αρχέτυπη Diablo, έχουν την πόρπη πλευρικά, προς την πόρτα. Πίσω από τα καθίσματα, υπάρχει ένας αποθηκευτικός χώρος και ειδικά σχεδιασμένες βαλίτσες θα είναι διαθέσιμες κατόπιν παραγγελίας.

Η … start-up Eccentrica που βρίσκεται στον Άγιο Μαρίνο υπόσχεται μια σειρά 19 αντιτύπων με το ντεμπούτο του πρωτότυπου να έχει προγραμματιστεί για το Goodwood Festival of Speed .

Ως παιδί θυμάμαι να βλέπω την κόκκινη Diablo στην πρώτη έκδοση του Quattroruote. Ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά! Είναι δύσκολο για άλλα αυτοκίνητα να μου αφήσουν τόσο έντονη εντύπωση. Αργότερα, αφού είχα την ευκαιρία να οδηγήσω την έκδοση GT, αποφάσισα να αποτίσω φόρο τιμής σε αυτήν, χτίζοντας μια εταιρεία restomod γύρω από αυτήν την ιδέα. Στην ουσία της η επιχειρηματική ιδέα είναι ότι η Αγορά hypercar και supercar θα αγκαλιάσει ένα προϊόν με πιο αυθεντική ψυχή, ακριβώς όπως ακριβώς οι αισθήσεις των οδηγών που βίωσαν την οδήγηση αυτών των speedsters.

Emanuel Colombini

Οι τυχεροί επισκέπτες θα μπορούν να το δουν στο περίπτερο αρ. 9 από τις 13 έως τις 16 Ιουλίου σε έναν από τους πιο διάσημους χώρους συνάντησης της παγκόσμιας Αυτοκίνησης. Σύντομα θα ακολουθήσει περιοδεία στις Ηνωμένες Πολιτείες με προγραμματισμένες στάσεις στο Monterey Car Week τον Αύγουστο, στη Νέα Υόρκη τον Σεπτέμβριο και στο Μαϊάμι τον Οκτώβριο προς τέρψιν οφθαλμών και σε αναζήτηση χρηματοδοτών.
Xωρίς επίσημη ανακοίνωση η τιμή εκτιμάται … απλά!

tij extra: Οι συλλέκτες θα βρουν το press kit κάνοντας κλικ ΕΔΩ


ΚΓ



ιταλόφιλος αυτοκινητιστικά από σπόντα του πατρός. γαστρονομικώς από ... μακροχρόνια έρευνα και εμπειρία. από ιδέες και εξυπνάδες άλλο τίποτα ΑΛΛΑ γράφω "περίεργα" κ βαριέμαι να εξηγώ για 3η φορά . κάποια πράγματα μας αρέσουν απλά επειδή, και αυτό είναι αρκετό! #αυτοκινητάκια


'Eccentrica Diablo: Αγγίζοντας τον διάβολο' has no comments

Be the first to comment this post!

Would you like to share your thoughts?

Your email address will not be published.

© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved | Hosting by ComboWeb