Μετά από 2 ημέρες δοκιμαστικών όπου το ενδιαφέρον κλιμακώθηκε με τον ρυθμό που βελτιωνόταν η κατάσταση της ασφάλτου ήρθε η βροχή να τα ανατρέψει όλα, να δώσει άλλο ενδιαφέρον στους θεατές και άλλες ελπίδες σε πολλούς οδηγούς που κάτι έχασαν χθές και κάτι έχουν να απο-δείξουν σήμερα. Άλλωστε, ως γνωστόν, ΑΥΤΕΣ οι συνθήκες αμβλύνουν τις διαφορές του hardware και, ενίοτε, προκύπτουν διαμαντάκια.
….
Το ενδιαφέρον των θεατών περιελάμβανε από το …Δελτίο Καιρού μέχρι την λίστα των ελαστικών στην εκκίνηση που, εκτός απροόπτου, θα έδινε μία εικόνα της στρατηγικής κάθε ομάδας τόσο στην εκκίνηση όσο και στο long run.
Καθαρή εκκίνηση, παρά τα μικροστριμώγματα που άλλωστε κρίνονται πιο ελαστικά από τους αγωνοδίκες στους πρώτους γύρους
Με το που άνοιξε το DRS για όλους και μόλις ο LEC είχε προσπαθήσει να περάσει τον MAG, ήρθε ο VER [με σκληρά ελαστικά!] να περάσει ΚΑΙ τους 2 μαζί! Και να κάνει και τον ταχύτερο γύρο μέχρι εκείνη την ώρα, φτάνοντας 6ος σε 7 γύρους.
Kαι αυτό ήταν η αρχή για τον τελικώς (και) Driver of the day.
Στον 10ο o GAS πήγε να κρατήσει πίσω του τον VER (που είχε περάσει ήδη τον RUS] και τελικά άνοιξε την πόρτα και στον Γιωργάκη πέφτοντας 6ος.
Εντελώς διαφορετική τακτική από τον ΗΑΜ που φοράει σκληρά επίσης. Παραμένει υπομονετικά (!) 13ος πίσω από την Williams του ALB την ώρα που ο VER κάνει σερί ταχύτερων γύρων , περνάει SAI και ALO και ανεβαίνει 2ος!
Έχει ξαναδείξει δείγματα ιδανικής οδήγησης στην σωστή γραμμή όταν γλυστρά οπότε μάλλον δεν ήταν έκπληξη.
Η Ηaas του MAG παίζει άμυνα στην Ferrari του LEC μέχρι που μπαίνει για hards και από 7η βρίσκεται 17η.
Στον 17ο γύρο έχουν αλλάξει σε σκληρά ελαστικά ήδη και οι Gasly, Bottas και de Vries οπότε, αναμένοντας στα pits όσους χρωστάνε αλλαγή, η προσοχή επικεντρώθηκε στις δύο Red Bull με διαφορετικά ελαστικά – διαφορετικές στρατηγικές [κάνουν ό,τι θέλουν, τελικά?] στις 2 πρώτες θέσεις με τον Max να πλησιάζει στο DRS zone του PER.
Τελικά με pit stop 2,2″ ο PER στον 21ο γύρο βγαίνει 4ος μπροστά από τον SAI που είχε μπει ένα γύρο πριν βιαστικά μπλοκάροντας τα φρένα του στο Pit lane. Αυτό σημαίνει instant penalty 5″ δίνοντας “αέρα” ασφαλείας στον έτερο Ισπανό, της Aston Martin, που έχει επιλέξει long stint με τα μεσαία.
Στον 25ο γύρο βάζει hards και ο Alo και βγαίνει πίσω από την SF-23 του SAI KAI στο DRS του.
Mε την συμπλήρωση 30 γύρων ο RUS έχοντας αλλάξει ελαστικά έχει φτάσει και περνά τον ΗΑΜ που συνεχίζει 7ος με τα σκληρά από την εκκίνηση όπως και ο OCO [6ος αφού τον πέρασε και αυτόν ο ιπτάμενος RUS που έχει βάλει στο στόχαστρο τον SAI των 5″] , ενώ ο PER προσπαθεί να μην αφήσει τον VER να “κερδίσει” θέση μέσα στα pits όταν θα μπεί για μαλακά αλλά ο Max κάνει fastest με τα σκληρά που φορά, ήδη, για 34 γύρους !!! Και συνεχίζει με σταθερά – χαμηλά γυρολόγια.
Και να σκεφτεί κανείς ότι η Duracell είναι χορηγός της Williams!
Και ο LEC ?
Έχοντας φτάσει στον 38ο χάνει [πάλι] την γραμμή του και η μάχη για την …10η θέση με τον MAG συνεχίζεται. Ο k-Mag περνά στην στροφή και ένα γύρο μετά ο LEC περνά με DRS.
O ταχύτερος γύρος στα 1:31 χαμηλά από τον 15o HUL [!] στον 40ο γύρο επιβεβαίωσε την αναβαθμισμένη απόδοση της Haas.
Με τον OCO να αλλάζει ελαστικά και το προσπέρασμα στον GAS στον 53ο γύρο βρέθηκε πίσω από τον SAI μεν αλλά ο ΗΑΜ με μεσαία γόμα πλέον βρέθηκε στο DRS του σε 2 γύρους και διεκπεραιωτικα τον άφησε 7ο.
O Verstappen μας θυμίζει τον … Valentino Rossi με την διαχείριση της γόμας !
Έφτασε στους 45 γύρους με τα hards της εκκίνησης, έβαλε mediums σε 3,1″ βγήκε 2ος και σύντομα εντός drs [1″.010] πίσω από τον PER με το ίδιο [?] μονοθέσιο και hards με 11 γύρους να απομένουν. Ένας γύρος ήταν αρκετός για να τον πλησιάσει ξανά τόσο όσο χρειάζεται για να προκύψει ένα συναινετικό προσπέρασμα. KAI νέος ταχύτερος γύρος.
Τελικά δεν είδαμε βροχή, κίτρινες σημαίες ή SC και τερμάτισαν τον αγώνα ΚΑΙ οι 20 οδηγοί.
Πίσω από τις 2 RBR , o Russell τερμάτισε 4ος, για άλλη μία φορά εμπρός από τον ΗΑΜ που ήρθε 5ος σφήνα ανάμεσα στον Sainz και τον Leclerc.
Ευχάριστη έκπληξη οι 2 Alpine εντός βαθμών [8 & 9] όπως και η εμφάνιση του Magnussen. Ο Tsunoda στην 11η έκανε την διαφορά για την Alpha Tauri, o Stroll δεν κατάφερε να ανακάμψει όπως και οι ελπίδες [μας] για βαθμούς από τις Alfa Romeo. H McLaren στην ίδια μοίρα με την Williams?
H τελική εικόνα των pit stops και των στρατηγικών διαφέρει από τις προτάσεις της Pirelli, αλλά έχει ως εξής:
Οι 3 πρώτοι μετά τον τερματισμό δήλωσαν
To αυτοκίνητο είναι φανταστικό, αλλά ο αγώνας λίγο μοναχικός. Περιμέναμε λίγο περισσότερο ανταγωνισμό αλλά οι Ferrari ήταν λίγο χειρότερες από ό,τι περιμέναμε. Είμαστε στο πόντιουμ [σσ. 4η φορά σε 5 αγώνες] και ετοιμαζόμαστε για το triple-header της χρονιάς. Θέλουμε περισσότερα, μια 2η θέση ίσως, στο Μονακό ή ίσως στην Βαρκελώνη έχουμε την ευκαιρία μας
Τα έδωσα όλα. Στο πρώτο stint αντιμετωπίσαμε graining, και αυτό δυσκόλεψε τον αγώνα μας με τέτοια διαφορά στα ελαστικά. Δίκαιη η νίκη του [σσ. του Verstappen]. Νομίζω ότι τα medium ήταν χειρότερα από ό,τι περιμέναμε. Θα το αναλύσουμε σίγουρα καθώς δεν ήταν ένας καλό αγώνας
Sergio Perez, Red Bull, P.2
Ήταν ένας καλός αγώνας. Απέφυγα τα προβλήματα στο ξεκίνημα και είχα έναν καθαρό αγώνα, Μπορούσα να μείνω στην πίστα για πολλούς γύρους με την σκληρή γόμα και αυτό ήταν η μεγάλη διαφορά. Χθες είχαμε προβλήματα σήμερα με ψυχραιμία έχουμε την ικανοποίηση να κερδίσουμε ξεκινώντας από την 9η θέση.
και αυτά ήταν όσα είδαμε και σημειώσαμε από τις οθόνες και τον καναπέ μας,
υψηλή ανάλυση? over & out.
RDV από τις 19-21 Μαϊου που η δράση περνάει στην Ευρώπη με Ιμολα, Μονακό και Βαρκελώνη back-2-back.
ΚΓ
Fernando Alonso has been a vibe for the whole of 2023 so far! ????#MiamiGP #F1 @alo_oficial pic.twitter.com/SXydSWYrwN
— Formula 1 (@F1) May 7, 2023
'F1 | MiamiGP | RACE report : Άλλο ένα 1-2 για την Red Bull' has no comments
Be the first to comment this post!