H αγάπη μας για τα μηχανοκίνητα είναι δεδηλωμένη.
Ειδικά για ό,τι έχει να κάνει με άσφαλτο.
Ειδικά για ό,τι έχει 4 ρόδες χωρίς να αγνοούμε τις 2!
Είμαστε εδώ γιατί αγαπάμε και το ιταλικό ηχόχρωμα!
Μια εταιρεία από το Ισραήλ έρχεται να παίξει με τον πόνο μας και απαντήσει στα «θέλω» μας.
Η Griiip παρουσίασε το G1 που κινείται από μοτέρ [Powered by] Aprilia Racing!
Φορμουλάκι πλήρως ρυθμίσιμο από στήσιμο αλλά και ευκολοσυντήρητο.
Χαρακτηριστικό του η έλλειψη αλυσίδας στην μετάδοση.
Ελαφρύ [κάτω από 500 κιλά ΜE οδηγό και ζωτικά υγρά]
αρκούντως δυνατό 200+ άλογα
και με τις απαραίτητες φτερούγες .
Αναρτήσεις και φρένα ξεπερνούν τα παραπάνω νούμερα και αυτό είναι καλό!
Με 52.900 € παίρνεις ένα ready-to-race G1, με ολοκαίνουριο μοτέρ από Aprilia RSV4 .
Παίρνεις ένα διδακτικό παιγνίδι που όμως καπου αλλού τρέχει σε κανονικά πρωταθλήματα.
Είναι άπειρα αυτά τα πρωταθληματάκια με φθηνά φορμουλάκια πχ το formula 1000 στην Αμερική .
Μπαίνεις σε ένα κοκπιτ στα μέτρα σου με ένα τιμόνι πλήρες πληροφοριών και αναλυτικά στοιχεία τηλεμετρίας προς ανάλυση «μετά».
α ναι! Και μια 2η 4άδα λάστιχα , γιατί … ποτέ δεν ξερεις!
Ποιος θα έρθει μαζί μου σε 2ήμερο test event στην ιταλία?
kγ
Τεχικά Χαρακτηριστικά
- Σωληνωτό Σασί από χρωμιομολυβδαινούχο ατσάλι 4130 με ζώνες ελεγχόμενης / προγραμματισμένης παραμόρφωσης εμπρός ,πίσω και πλάι
- Κινητήρας V4 Aprilia RSV4 1000cc engine / 201HP
- ECU με flat shift.
- Custom εισαγωγή και εξαγωγή.
- 6άρι σειριακό κιβώτιο
- Τελική μετάδοση χωρίς αλυσίδα
- Μπλοκε διαφορικό
- Αναρτηση με διπλά ψαλίδια γυρω γυρω και αντιστρεπτικές.
- Pushrods για την μεταφορά των κινήσεων στις coil-over
- Αλουμινένιες μονομπούλωνες ζάντες, 13×8” εμπρος και 13×10” πίσω
- Φρένα 4 2πίστονες δαγκάνες με 256mm αεριζόμενους δίσκους
- Καύσιμο 28 λτ σε εγκεκριμένο από την FIA fuel tank
- Βαρος 390kg ΜΕ καυσιμα
Σχετικά
http://griiip.com/
https://en.wikipedia.org/wiki/Formula_1000
'Griiip G1 – Aprilia Racing' has no comments
Be the first to comment this post!