Όλοι κατά βάθος είμαστε λίιιγο Αμερικανάκια. Όλοι έχουμε κάποια στιγμή ονειρευτεί ένα ταξείδι στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού οδηγώντας ένα βαρύ σιδερένιο δύσθυμο V8. Ειδικά όσοι μεγαλώσαμε πριν από τις υψηλές τιμές της βενζίνης και τους αυστηρούς κανονισμούς ελέγχου των εκπομπών ρύπων.
Κάποιοι θυμούνται και στην F1 τις εποχές των V8. Είτε του Jano, είτε του Martinelli. Και της Cosworth βεβαίως!
Μία μακρά περίοδο όπου το motorsport απέκτησε φανατικό κοινό σε όλο τον κόσμο.
Σας έχουμε, ήδη, παρουσιάσει μία ιδέα για ένα Escort σε κλίμακα … βαφτιστηριού. Ήρθε η ώρα για μία μινιατούρα F1 με V8 για το σαλόνι ή μια επιτραπέζια Stingray ή μία Mastung !
Την κίνηση να δίνει ένα πλήρως λειτουργικό αλλά μικροσκοπικό V8 – το Toyan FS-V800 που έχει κυβισμό … εικοσιοκτώ εκατοστών. Είναι V 90 μοιρών , και διάμετρος x διαδρομή είναι : 16.67 mm x 17.00mm.
Λειτουργεί με καύσιμο μίγμα όπως τα θερμικά τηλεκατεθυνόμενα R / C που τροφοδοτείται από διπλά καρμπυρατέρ. Τις μικροσκοπικές βαλβίδες των κυλίνδρων ενεργοποιούν εκκεντροφόροι [ένας σε κάθε πλευρά του V] που κινούνται με ιμάντα, και οι κατασκευαστές υποστηρίζουν ότι είναι ο μικρότερος λειτουργικός V8 παραγωγής στον κόσμο.
Υπάρχουν ακόμη μίζα και μικροσκοπικοί σιγαστήρες για την πολλαπλή εξαγωγής.
Μπορείτε να τον αγοράσετε σε πλήρως λειτουργική μορφή ή ως κιτ που είναι και η πρότασή μας για να αποκτήσετε την εμπειρία από κάθε πλευρά και να μπορείτε να μιλήσετε για τον δικό σας V8. Η τιμή του για 1.799 δολάρια.
Επισκεφθείτε το κανάλι JohnnyQ90 στο YouTube . Έχει πολλές πληροφορίες σχετικά με την κατασκευή μικροκινητήρων κάθε διάταξης, και του εν λόγω κιτ, μερικές τροποποιήσεις και βελτιώσεις, συστήματα μετάδοσης και άλλα πολλά.
Επίσης έχει πολλά βίντεο της λειτουργίας των κινητήρων τόσο στον πάγκο όσο και σε μινιατούρες οχημάτων.
Ο κατασκευαστής ισχυρίζεται ότι ο κινητήρας μπορεί να ανεβάσει 12.500 σ.α.λ. και μπορεί να παράγει πάνω από τέσσερις ίππους. Το συνολικό μέγεθος του επιτρέπει να χωρέσει εύκολα σε οχήματα κλίμακας 1:10 έως 1:7.
Στο παραπάνω βίντεο, προς το τέλος βλέπουμε τον κινητήρα να λειτουργεί, ακούγοντάς τον να ανεβαίνει ψηλά στην κλίμακα και τις οκτάβες. Και ακούγεται υπέροχο!
tij tip: Το μικροσκοπικό μοτέρ είναι υδρόψυκτο με αντλία που παίρνει κίνηση από τον στροφαλοφόρο άξονα, και συνδυάζεται με ψυγείο και βαντιλατέρ.
Δεν διαθέτει σύστημα λίπανσης. Κατά τον κατασκευαστή αρκεί η ύπαρξη γράσου στον στρόφαλο και τις κεφαλές . Για τα υπόλοιπα φροντίζει το καύσιμο μίγμα [20-25% nitro fuel] και η κατασκευαστική ακρίβεια στις ανοχές.
Στο επόμενο αρθράκι θα σας παρουσιάσω το όνειρο κάθε …χαζοθείου.
με στοιχεία από το επίσημο site
'Toyan V8 : Υψηλή απόδοση με αγωνιστικό καύσιμο και 12.500 σαλ' has no comments
Be the first to comment this post!