Αρχή με το …αριστερό για την Scuderia Ferrari

Το μονοθέσιο της Ferrari ακόμα δεν έκανε ούτε ένα μέτρο στην πίστα και ήδη κυκλοφορούν έντονες φήμες ότι το σασί της είναι …σκέτη καταστροφή!

 

Άνθρωποι που γνωρίζουν καλά τα καθέκαστα στη Scuderia ισχυρίζονται ότι, όταν δοκιμάστηκε το μονοθέσιο στην αεροδυναμική σήραγγα στην τελική του μορφή, διαπιστώθηκαν σοβαρά αεροδυναμικά προβλήματα και μια έντονη αστάθεια σε συνθήκες μεσαίου αεροδυναμικού φορτίου.

 

Τα κακά μαντάτα άρχισαν με το ατύχημα του Vettel όταν δοκίμασε τα νέα ελαστικά της Pirelli, και συνεχίζονται με την ανάγκη να επανασχεδιαστούν. και μάλιστα την τελευταία στιγμή. αρκετά σημεία του μονοθεσίου που επιμελήθηκε ο James Allison.

 

Η ίδιες φωνές λένε πως και η σαιζόν του 2017 θα πάει στράφι και ότι η διαφορά από την κορυφαία Mercedes όχι μόνο δεν θα μειωθεί αλλά ενδέχεται να αυξηθεί κιόλας. Μάλιστα αναφέρουν και ότι ο Sergio Marchionne σκέφτεται να επιταχύνει την επιστροφή της Alfa Romeo στην F1 ώστε να μπορεί να …διπλασιάσει τις πιθανότητες επιτυχίας με το να εξελίξει ένα νέο μονοθέσιο που δεν θα φέρει τα σφάλματα αυτού της Ferrari.

 

Αν ισχύουν αυτά τα κακά μαντάτα η Scuderia θα παρουσιάσει στις 24/2 μια αρχική έκδοση του νέου μονοθεσίου, που θα είναι ουσιαστικά μια εκσυγχρονισμένη έκδοση του περσινού, ενώ το νέο σασί θα παρουσιαστεί το καλοκαίρι και αφού θα έχει λύσει τα όποια προβλήματα του.

 

Ο κινητήρας από την άλλη δεν φαίνεται να υστερεί σε σχέση με τις αναμενόμενες επιδόσεις του ανταγωνισμού, αλλά κανείς δεν ξέρει που βρίσκονται οι ανταγωνιστές μέχρι να βρεθούν στην ίδια πίστα για δοκιμές η, ακόμα καλύτερα, για πραγματικό αγώνα.

 

Σε δέκα μέρες θα μάθουμε….

 

Νίκος Κουμπής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved