Πέρασε μόλις μια εβδομάδα από τότε που έγραφα για την φετινή σεζόν της Ferrari και το πως κινδυνεύει να σηματοδοτήσει μια στροφή προς το χειρότερο αντί για βελτίωση, και να που μόλις στον 6ο αγώνα φαίνεται πως η ομάδα βαράει διάλυση και δεν διαφαίνεται φως στον ορίζοντα.
Από σημείο αναφοράς πριν την αρχή του πρωταθλήματος η ‘Κόκκινη Αρμάδα‘ έχει γίνει η επιτομή του καφενείου… το ένα λάθος ακολουθεί το άλλο και πάντα το επόμενο είναι πιο ηλίθιο από το προηγούμενο. Ξεκινήσανε με το να έχουν πάει στην Αυστραλία με λάθος set up σε πλαίσιο και κινητήρα, συνέχισαν με το να κάνουν συνεχή λάθη στην επιλογή ελαστικών και στρατηγικής, παραδέχτηκαν ότι ακολούθησαν λάθος επιλογή στο σχεδιασμό του μονοθεσίου, δεν προχώρησαν στην εξέλιξη της ανάρτησης που τελικά έβαλε η Mercedes (με αποτέλεσμα φέτος να έχουν ουσιαστικά την περσινή) και έφτασαν στο σημείο στο Μονακό να …ξεχάσουν(!) τον Leclerc στα pits γιατί ‘αγχώθηκαν’ με τον Vettel και αν θα προλάβαινε να προκριθεί στο Q2.
Πάμε από την αρχή όμως γιατί στο τέλος οι Ιταλοί θα μας τρελάνουν…. Ο Charles Leclerc, είτε αρέσει είτε όχι στον Vettel και τον Binotto, αυτή τη στιγμή είναι πιο στοχοπροσηλωμένος και πεισμώνει σε κάθε αγώνα να αποδείξει πως αξίζει ίσες ευκαιρίες, ευκαιρίες που η ομάδα μέχρι τώρα του έχει στερήσει. O Leclerc είναι Μονεγάσκος και το Μονακό είναι μικρότερο από τον Πειραιά, αυτό σημαίνει πως κάποια σημεία της πίστας πρέπει να περνάνε δίπλα στο σπίτι του η δίπλα από το κομμωτήριο της μαμάς του (ναι η μαμά Leclerc είναι κομμώτρια και όχι τετραζάμπλουτη κληρονόμος… στο Μονακό υπάρχουν και φυσιολογικοί άνθρωποι). Ο Πρίγκηπας Αλβέρτος πήγε στο pit box της Ferrari για να χαιρετήσει τον Charles. Ο Charles έκανε τον καλύτερο χρόνο στο FP3. Τι σημαίνουν όλα αυτά?
ΜΑ ΟΤΙ ΣΤΟ ΜΟΝΑΚΟ ΑΥΤΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ, ΜΗΠΩΣ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΟ ΚΑΛΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
Και τι έκανε η Ferrari? ΤΟΝ ΞΕΧΑΣΕ ΣΤΑ PITS. Αυτό. Τόσο απλό και τόσο γελοίο.
Στο Q1 ο Leclerc κατέγραψε χρόνο κατά τι αργότερο από αυτό της πρωτιάς στο FP3, που σημαίνει ότι είχε σίγουρα λίγο ακόμα περιθώριο. Κάπου προς το τέλος του session τον καλούν οι αγωνοδίκες για ζύγισμα και εκεί στη Ferrari κάνουν το πρώτο λάθος (έεεεελα), και δεν τον ειδοποιούν με αποτέλεσμα να πρέπει να τον σπρώξουν πίσω στη ζυγαριά χάνοντας χρόνο.
Ok, ως εδώ δεν έγινε και τίποτα αλλά μετά ήρθε το αλαλούμ. Βάζουν το μονοθέσιο του Charles στα pits χωρίς να του αλλάξουν λάστιχα και τον έχουν να περιμένει και όλοι, μα ΟΛΟΙ ασχολούνται με το αν ο Vettel θα προλάβει να μπει μέσα να καταταγεί γιατί εκείνη την ώρα είναι εκτός Q2. Λες και αν έβγαζαν δύο μονοθέσια μέσα θα πάθαινε κοκομπλόκο η ομάδα….
Μέσα στον πανικό(?) ο Leclerc ζητά επίμονα, μέσω της ενδοσυνεννόησης, να τον βγάλουν έξω γιατί κινδυνεύει να μείνει εκτός, μιας και η πίστα γίνεται όλο και πιο γρήγορη και όλοι οι υπόλοιποι βελτιώνουν το χρόνο τους και απλώς δεν του απαντά κανένας.
Κάποια στιγμή του λένε, μάλλον αυτόματη απάντηση χωρίς να το έχει ελέγξει κανείς, πως δεν κινδυνεύει και μετά από λίγο, μόλις ένα λεπτό πριν το τέλος του Q1, του λένε ότι μάλλον θα μείνει εκτός.
‘Νταξ μωρέ…πως κάνεις έτσι? πάμε για φρέντο πάνω στη θάλασσα?’
Τελικά ο Vettel κατετάγη πρώτος στο Q1, δείγμα του ότι ο Leclerc που ήταν ταχύτερος του Γερμανού θα είχε περάσει με άνεση στις επόμενες φάσεις και ίσως διεκδικούσε μια θέση ανάμεσα στους πρώτους 3 των δοκιμαστικών, αν και οι πρώτες δύο είναι κατειλημμένες, δικαιωματικά, από τις άπιαστες Mercedes.
Συμπέρασμα: η παραγγελία στα παιδιά με τα κόκκινα που χαζεύουν τις γκόμενες στα κότερα παρακαλώ.
Για την ιστορία ο Lewis Hamilton έκανε γύρο θειικό και εκτόπισε τον Bottas από την πρώτη θέση κλειδώνοντας άλλο ένα 1-2 για τα ασημένια βέλη. Ο Max Verstappen απογείωσε την Red Bull στη τρίτη θέση και ο Vettel έκλεισε την τετράδα.
Οι άλλες ομάδες ‘ιταλικού ενδιαφέροντος’ τα πήγαν αρκετά καλά, εκτός της Alfa Romeo που περίμενε καλύτερο αποτέλεσμα.
Haas-Ferrari
Και οι δύο Haas τα πήγαν περίφημα στο Μονακό και δείχνουν πως επιστρέφουν στη θέση ‘best of the rest’ που κατέχουν, και κυνηγούν πάλι τη Renault με το υπερτριπλάσιο budget. Ο Romain Grosjean ήταν σταθερά ο ταχύτερος αλλά, όταν χρειάστηκε να κάνει τον καλό του χρόνο, έπεσε σε κίνηση με αποτέλεσμα να μείνει εκτός Q3 και να κολλήσει στη 13η θέση, ενώ ο team mate του Kevin Magnussen κατάφερε τελικά μια εντυπωσιακή 6η θέση στην εκκίνηση. Αν ο άτυχος Romain είχε περάσει δεν αποκλείεται η Haas να περνούσε την Red Bull του Gasly και να έμπαινε σφήνα ανάμεσα στους μεγάλους.
Toro Rosso-Honda
Για την ομάδα από τη Faenza ο Daniil Kvyat ήταν αυτός που έδωσε παράσταση σήμερα και έφερε το μονοθέσιο του στην 8η θέση, ακριβώς πίσω από την Renault του Daniel Ricciardo με τον οποίο είχε την περίεργη σύγκρουση στο Baku. Ο Alex Albon συνέχισε να κλέβει τις εντυπώσεις ανάμεσα στους rookies και έκλεισε την δεκάδα με τη δεύτερη Toro Rosso.
Alfa Romeo-Ferrari
Στην Alfa Romeo γιόρταζαν την 300η παρουσία του Kimi Raikkonen σε GP, αν και ο ίδιος δεν δίνει σημασία σε αυτά, και περίμεναν πολλά από τα δοκιμαστικά αφού ο Giovinazzi, που μάλλον επιτέλους ξύπνησε, έγραψε τον 60 χρόνο στο FP3. Τελικά όμως στη πορεία οι C38 ξεθύμαναν και, ενώ περάσαν αμφότερες στο Q2 δεν κατάφεραν να μπουν στη πρώτη δεκάδα με αποτέλεσμα να εκκινήσουν αύριο απο την 13η θέση με τον Kimi Raikkonen και την 14η με τον Antonio Giovinazzi.
Ελπίζουμε σε μια βροχή αύριο….
Νίκος Κουμπής
'GP Monaco: Cafe’ Bar ‘La Rossa’' has no comments
Be the first to comment this post!