Φαίνεται πως τελικά η Lancia είναι όντως πολύ σκληρή για να πεθάνει και ότι η απήχηση που έχει ακόμα, έστω και στην εγχώρια στην αγορά το, όχι δα και τελευταίας τεχνολογίας, Ypsilon οδηγούν την FCA στο να προγραμματίσουν μία ελαφρά ανανέωση στο υπάρχον μοντέλο και να έχει δρομολογήσει την αντικατάσταση του με ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο που θα βασίζεται στο νέο δάπεδο που θα δούμε για πρώτη φορά στο Panda IV.
Προς το παρόν το Ypsilon θα αποκτήσει τον ατμοσφαιρικό Firefly 1.0 λίτρου και 70 ίππων, νέα gadgets στον εξοπλισμό με οθόνη U-Connect 7″ και φώτα τεχνολογίας Led για να παραμείνει στην αγορά μέχρι το 2021 όποτε και θα έρθει η νέα γενιά που θα είναι ελαφρώς μεγαλύτερη και θα έχει όλη την γκάμα των Firefly, εκτός μάλλον του 1.33 180 ίππων, αλλά και υβριδικές λύσεις ενώ δεν αποκλείεται να διατεθεί και σε αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση.
Αυτό γίνεται βέβαια και για άλλο λόγο καθώς πριν από λίγα χρόνια η Ferrari έχασε τα αποκλειστικά δικαιώματα για την ονομασία Testarossa από μια γερμανική εταιρία ρούχων καθώς δεν είχε χρησιμοποιήσει την εν λόγω ονομασία σε κανένα προϊόν για τουλάχιστον 25 χρόνια, και επειδή η Lancia είναι πλέον ένα brand και όχι ένα αυτόνομο εργοστάσιο αν η FCA δεν θέλει να την πατήσει ξανά, όπως έγινε στο παρελθόν τα ονόματα ‘Autodelta‘ και ‘Stratos‘ πχ, θα πρέπει να διατηρεί στην αγορά ένα προϊόν με την ονομασία Lancia.
Αυτό δείχνει ότι μάλλον υπάρχουν κάποια σχέδια για το μέλλον της στο συρτάρι….
Νίκος Κουμπής
'Ανανεώνεται το Ypsilon εν όψει εντελώς νέου μοντέλου' has no comments
Be the first to comment this post!