Μεγαλώνουν τα Panda και 500

Στις 5 Μαρτίου, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, η Fiat θα παρουσιάσει το νέο Panda υπό τη μορφή Concept Car.

Αυτά που θα έχουν ιδιαίτερη σημασία όμως, είναι τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου πλαισίου στο οποίο θα βασίζεται το μικρό Fiat. Αυτό γιατί θα αποτελεί τη ραχοκοκαλιά της νέας γκάμας αυτοκινήτων από το Torino και πάνω σε αυτό θα χτιστεί και η νέα γκάμα του δημοφιλούς 500.

Φαίνεται πως η συγκεκριμένη κατηγορία ‘της πάει’ παραδοσιακά της Fiat, και είναι η μοναδική φίρμα που σημειώνει συνεχώς ρεκόρ πωλήσεων σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό που είτε παραμένει για λόγους γοήτρου καταγράφοντας απώλειες, είτε έχει ήδη ανακοινώσει την αποχώρηση του από το Segment A.

Είναι χαρακτηριστικό πως η Opel ανακοίνωσε ήδη το phase out, χωρίς αντικαταστάτη, των Adam και Karl, η PSA αποχωρεί από το σχήμα 108/C1/Aygo η Volkswagen δεν επενδύει πλέον στη πλατφόρμα Up!/Citigo/Mii και τα Smart/Twingo ‘μπαίνουν μέσα με τα μπούνια’ και έχουν αμφίβολο μέλλον, ενώ την ίδια ώρα το Panda δεν φαίνεται να σταματά πουθενά, και παρά τα χρονάκια του είναι ακόμα πρωταγωνιστής.

Με αυτά τα στοιχεία λοιπόν στο χέρι μάλλον η Fiat προσανατολίζεται να καλύψει την απώλεια του Punto μεγαλώνοντας λίγο το Panda, που θα ξεπεράσει μάλλον τα 3.65 μέτρα μήκους και θα γίνει ένα crossover μεταξύ Segment A και B, ικανοποιώντας την πελατεία που απομακρύνεται από τα παραδοσιακά ‘μικρά’.

Η κίνηση αυτή θα επιτρέψει στο 500 να μεγαλώσει λίγο και αυτό και να αποκτήσει επιτέλους 5θυρη έκδοση, που θα ονομαστεί μάλλον Giardiniera. Έτσι θα έχει καλυφθεί πλήρως το κενό στην αγορά που άφησε η συνταξιοδότηση του αγαπημένου μας Punto.

Άλλωστε το ‘ειδικό βάρος’ του ονόματος ‘500‘ και η εξαιρετική απήχηση που έχει στην αγορά των premium μικρών, σε σχέση με το πιο ‘λαϊκό’ Punto θα επιτρέψει στη Fiat να τιμολογήσει το νέο αυτοκίνητο της στο άνω άκρο της κατηγορίας, φέρνοντας έτσι χρήματα στο ταμείο, χωρίς να μπει στην διαδικασία πολέμου φθοράς και προσφορών με τον Κορεατικό ανταγωνισμό που ποντάρει στο πολύ μικρότερο κόστος κατασκευής.

Περισσότερα την ερχόμενη τρίτη στις 10.30 το πρωί, όταν και θα γίνει η παρουσίαση στο Stand της Fiat στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Photo Credit: Quattroruote

Νίκος Κουμπής


Tagged: , , ,


Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


'Μεγαλώνουν τα Panda και 500' has no comments

Be the first to comment this post!

Would you like to share your thoughts?

Your email address will not be published.

© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved