Ανάκληση Giulia και Stelvio…. Τι γίνεται ρε παιδιά?

Προ-παραμονή πρωτοχρονιάς κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο η είδηση για την ανάκληση μικρού αριθμού Alfa Romeo Giulia και Stelvio που διατέθηκαν στην αγορά των ΗΠΑ γιατί ενδέχεται να παρουσιάσουν πρόβλημα κατά το φρενάρισμα γιατί τοποθετήθηκε λάθος υγρό φρένων.

Μιας και με την ασφάλεια δεν παίζει κανείς, και τα φρένα είναι το πρώτο και κυριότερο μέσω ασφάλειας ενός οχήματος, θορυβηθήκαμε και ψάξαμε λίγο περισσότερο το θέμα. Μάθαμε λοιπόν πως πρόκειται για μια παρτίδα 307 αυτοκινήτων Giulia και Stelvio που παρήχθησαν στο Cassino από τις 14 έως τις 23 Νοεμβρίου του 2017 και που είχαν προορισμό τις ΗΠΑ (US Spec δηλαδή).

Το πρόβλημα έγινε αντιληπτό όταν δύο αυτοκίνητα, σε δοκιμή προ-παράδοσηςδεν λειτούργησαν σύμφωνα με τα standards της FCA (το πεντάλ του φρένου βυθίστηκε περισσότερο από το κανονικό και υπήρξε πτώση στη πίεση του κυκλώματος του συμπλέκτη). Αμέσως η FCA ακινητοποίησε ΟΛΗ ΤΗ ΠΑΡΤΙΔΑ αυτοκινήτων και ξεκίνησε εσωτερική έρευνα. Από αυτή  προέκυψε πως εξ’αιτίας ανθρώπινου λάθους, αναμείχθηκαν στην ίδια παλέτα δοχεία με υγρά φρένων μαζί με άλλα που περιείχαν κάποιο άλλο έλαιο με αποτέλεσμα σε κάποια οχήματα να υπήρξε μόλυνση των υγρών φρένων με άλλο υγρό, κάτι που επηρεάζει την ικανότητα πέδησης του οχήματος.

Η FCA αντί να ελέγξει και τα εν λόγω 307 αυτοκίνητα αποφάσισε να τα ανακαλέσει όλα για πλήρης απάντληση των υγρών φρένων και συμπλέκτη και αντικατάσταση με καινούργια σωστών προδιαγραφών.

Τα αυτοκίνητα θα διορθωθούν προτού καν παραδοθούν, και η διαδικασία ανάκλησης είναι υποχρεωτική επειδή εισήλθαν στις ΗΠΑ και τα έγγραφα τους έχουν παραδοθεί στις τελωνειακές αρχές για την έκδοση των αδειών κυκλοφορίας. Επίσης είναι ήδη τιμολογημένα προς τους dealers οπότε θεωρούνται ως ‘πουλημένα’ και γι’αυτό το λόγο ο Κατασκευαστής, η FCA δηλαδή, ΟΦΕΙΛΕΙ να ενημερώσει την NHTSA για οποιαδήποτε αλλαγή στο καθεστώς τους. Αν η αποτυχημένη δοκιμή είχε γίνει στο Cassino, τότε η όλη επισκευή θα είχε γίνει εσωτερικά και δεν θα το μάθαινε κανείς…

Όμως το ελληνικό internet άρχισε πάλι τις θεωρίες συνωμοσίας και τα παραμύθια, αντίστοιχα με τα …μέταλλα των σκουριασμένων πλοίων της ΕΣΣΔ, οπότε θεωρούμε σκόπιμο την αποσαφήνιση του όλου θέματος.

Εμείς για του λόγου το αληθές σας παραθέτουμε το πλήρες έγγραφο που υπέβαλε η FCA US στην NHTSA για την ενημέρωση της ανάκλησης (πατήστε εδώ για να το δείτε) και στο οποίο φαίνεται η πλήρης χρονολογική σειρά των γεγονότων.

Κρατάμε ότι:
1- Σε ένα καίριο σύστημα ασφαλείας βρέθηκε ένα σφάλμα ΠΡΙΝ δημιουργηθεί πρόβλημα
2- Η εσωτερική έρευνα βρήκε τα ακριβή αίτια ΑΜΕΣΑ
3- Το πρόβλημα λύθηκε και έγιναν οι απαραίτητες αλλαγές στους κανονισμούς ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ.

Επίσης ακόμα και ο αριθμός των 307 οχημάτων δηλώθηκε με βάση την παρουσία στο εργοστάσιο της ένοχης παλέτας υγρών, δηλαδή ΟΛΑ τα αυτοκίνητα που παρήχθησαν από την ώρα που μπήκε στο χώρο του εργοστασίου μέχρι το αποτυχημένο test, αυτά όμως στα οποία μπήκε όντως η λάθος μίξη ενδέχεται αν είναι πολύ λιγότερα.

Bonus: θυμηθείτε εδώ την δοκιμή ενεργητικής ασφάλειας ισπανικής ιστοσελίδας και την εξαιρετική επίδοσης της Giulia 2.2 TurboDiesel

Νίκος Κουμπής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved