ΕΠΙΣΗΜΟ: Alfa Romeo Sauber F1 Team 2018

Ο Sergio Marchionne δήλωσε πολλάκις στο παρελθόν την πρόθεση του να επαναφέρει την Alfa Romeo στην κορυφαία διοργάνωση του μηχανοκίνητου αθλητισμού, και εμείς εδώ στο ItalianJob.gr τονίσαμε ότι η πιθανότερη εκδοχή θα ήταν μέσω της συνεργασίας με την Ελβετική Sauber.

Τελικά το σενάριο αυτό επιβεβαιώθηκε από την ανακοίνωση του Sergio Marchionne όπου αναφέρει:

Η συμφωνία με την Sauber F1 Team αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για την ανοικοδόμηση του brand Alfa Romeo που, επιστρέφοντας στην Formula 1 έπειτα από απουσία 30 ετών φέρνει στο Πρωτάθλημα μία από τις φίρμες που έχουν γράψει την ιστορία του σπορ και ενώνεται με άλλες σημαντικές αυτοκινητοβιομηχανίες που συμμετέχουν στην Formula 1.
Επίσης η ίδια η φίρμα μπορεί να επωφεληθεί από την ανταλλαγή τεχνικής και στρατηγικής τεχνογνωσίας με ένα παρτενέρ αδιαμφισβήτητης εμπειρίας όπως η Sauber F1 και οι μηχανολόγοι της Alfa Romeo, που απέδειξαν τις δυνατότητες τους με την εξέλιξη της Giulia και Stelvio, θα επεκτείνουν περεταίρω τις εμπειρίες τους μεταφέροντας στην Sauber F1 εξαιρετικά προηγμένες τεχνικές δεξιότητες. Ταυτόχρονα όλοι οι φίλοι της Alfa Romeo θα μπορούν να υποστηρίξουν ένα κατασκευαστή που είναι αποφασισμένος να γράψει ένα νέο κεφάλαιο στην λαμπρή του σταδιοδρομία στο σπορ‘.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση η ομάδα Alfa Romeo Sauber θα χρησιμοποιήσει Power Unit 2018 Specs της Ferrari, και μάλιστα θα μπορεί να επωφελείται από κάθε step προόδου του. Αυτή η διευκρίνηση έγινε για να κατευναστούν τα πνεύματα που θέτουν εν αμφιβόλω την ανταγωνιστικότητα της νέας προσπάθειας της Alfa Romeo βασιζόμενη στην πολύ απογοητευτική χρονιά της Ελβετικής ομάδας το 2017.

Σκοπός της FCA είναι να δημιουργηθούν δύο ομάδες στην F1 στα πρότυπα της συμμετοχής του VAG στο WEC με Audi και Porsche, απλώς θα μοιράζονται το κονδύλι του κινητήρα αφού, τουλάχιστον στις πρώτες σεζόν, θα είναι κοινός μεταξύ Alfa Romeo Sauber και Scuderia Ferrari.

Το νέο μονοθέσιο θα είναι διακοσμημένο σύμφωνα με τα χρώματα της Alfa Corse και με έντονη αναφορά στα σήματα του παρελθόντος. Μέχρι στιγμής στο τιμόνι του ενός αυτοκινήτου έχει επιβεβαιωθεί ο Charles Leclerc, πουλέν του προγράμματος νέων οδηγών της Ferrari, ενώ αναμένεται να δηλωθεί ο Antonio Giovinazzi σε αντικατάσταση του Ericsson.

Η Sauber διαθέτει μία από τις πλέον σύγχρονες αεροσύραγγες του Πρωταθλήματος και η τεχνογνωσία της στην κατασκευή σασί είναι κορυφαία. Έχοντας λυμένα τα οικονομικά προβλήματα χάρη στην κάλυψη των εξόδων της Power Unit από την FCA αλλά και νέους χορηγούς που θα φέρει η Alfa Romeo, και όντας ενισχυμένη με νέους μηχανολόγους, πολλοί εκ των οποίων θα έρθουν κατευθείαν από το Maranello και απλώς θα αλλάξουν φόρμες με άλλες της Alfa Romeo, θα μπορέσει να επικεντρωθεί στο σχεδιασμό ενός ανταγωνιστικού μονοθεσίου για να διεκδικήσει τουλάχιστον μια αξιοπρεπή παρουσία στην πρώτη 6άδα των κατασκευαστών και από εκεί και πέρα να χτίσουν για το μέλλον.

Η Alfa Romeo έχει μακρά ιστορία στην Formula 1, και προγενέστερα στα Grand Prix ανά την Ευρώπη, αφού κατέκτησε με τον Nino Farina και τον Juan Manuel Fangio τα δύο πρώτα Πρωταθλήματα του θεσμού το 1950 και το 1951. Επέστρεψε στα τέλη του 1970 σαν ανεξάρτητη ομάδα και έπειτα σαν προμηθευτής κινητήρων και ετοιμαζόταν να ρίξει στη μάχη τον πρώτο κινητήρα V10 στην ιστορία του θεσμού, πριν από Renault και Honda και ασφαλώς πριν την Ferrari, αλλά το όλο πλάνο μπήκε στο ψυγείο μετά την εξαγορά της από την Fiat που έριξε όλο το βάρος στην Scuderia Ferrari.

Η νέα προσπάθεια θα χαρακτηριστεί από την υποστήριξη της Ferrari και δύσκολα μπορούμε να φανταστούμε ότι η FCA θα αφήσει εντελώς ελεύθερη την νέα ομάδα να διεκδικήσει νίκες από την Scuderia αλλά απλώς θυμίζουμε πως την εποχή της Autodelta του Carlo Chiti και του V10 του D’Agostino ο πρώτος στόχος ήταν να περάσουν τη Ferrari και μετά όλα τα υπόλοιπα…..

Νίκος Κουμπής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved