373hp για την νέα έκδοση του 2.0 Turbo Benzina

Ήδη από την παρουσίαση της Giulia είχε ανακοινωθεί πως ανάμεσα στην έκδοση Veloce των 280 και την Quadrifoglio των 510 ίππων θα τοποθετούταν και μια ενδιάμεση εκδοχή του δίλιτρου κινητήρα με απόδοση 350 περίπου ίππων.

Αυτό θα επέτρεπε στην Alfa Romeo να συμπληρώσει τη γκάμα και να χτυπήσει και τις δυνατές εκδόσεις της ‘κανονικής’ γκάμας των Mercedes-Benz C Class, BMW 3/4 Series και Audi A4 και να διατίθεται στο κοινό άλλη μια Alfa Romeo πολύ δυνατών επιδόσεων χωρίς να πρέπει να καταφύγει κανείς στην ‘ειδική’ Quadrifoglio.

Τελικά φαίνεται πως η FCA μας επιφύλασσε μια έκπληξη καθώς στο φάκελο που κατέθεσε στην NHTSA για την έκδοση της ομολογκσιόν για το νέο Jeep Wrangler υπάρχει η λεπτομερής αναφορά για μια εκδοχή του δημοφιλούς οχήματος εκτός δρόμου που θα ονομαστεί ‘Hurricane‘ και θα εφοδιάζεται με υπερτροφοδοτούμενο δίλιτρο βενζινοκινητήρα απόδοσης 373 ίππων, 23 παραπάνω απο αυτά που αναμέναμε…

Και τι κάνει νίαου νίαου στα κεραμίδια?

Πρόκειται για την ίδια κινητήρια μονάδα που θα εξοπλίσει τις Giulia και Stelvio και θα αποτελέσει το νέο αντικείμενο ονειρώξεων για όσους θέλουν καταιγιστικές επιδόσεις χωρίς να θέλουν να καταφύγουν στις πανάκριβες εκδόσεις με τον 2.9 V6 καταβολής Ferrari. Βέβαια να θυμίσουμε πως και ο τετρακύλινδρος κινητήρας 2.0 λίτρων δεν είναι ξένος στην τεχνολογία της Scuderia αφού πρόκειται ουσιαστικά η μία ‘φέτα’ του υπερτροφοδοτούμενου V8 από το Maranello, με τις κατάλληλες διαφοροποιήσεις για να τοποθετηθεί σε αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής.

Ο ίδιος κινητήρας αναμένεται να τοποθετηθεί και στην έκδοση Quadrifloglio της αντικαταστάτριας της Giulietta για να αποτελέσει ένα ικανό αντίπαλο δέος για τις Mercedes A45 AMG και Audi RS3, αλλά αυτό που όλοι οι Alfisti παρακαλούν να συμβεί είναι να βρει το νέο θηρίο την θέση του πίσω από το κάθισμα του οδηγού στην Alfa Romeo 4C Quadrifoglio, αφού με περίπου 1 τόνο βάρος και σχεδόν 400 άλογα να σπρώχνουν τους πίσω τροχούς θα γίνει ένα πραγματικό mini supercar!

Νίκος Κουμπής

 



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved