Abarth 695 Biposto

Μετά από αρκετά χρόνια το Gruppo Fiat ξαπόλησε πλήρη επίθεση στο μέτωπο των σπορ αυτοκινήτων, ξεκίνησε με χαλαρούς ρυθμούς και την ανακοίνωση της ανανεωμένης, στα αναμενόμενα σημεία, Giulietta QV και την προσθήκη TCT στην Mito QV, πέρασε στα γκάζια με την 4C Spider, μας έδωσε τροφή για όνειρα με την Maserati Alfieri και τώρα μας αποτελειώνει με τον βενιαμίν, στο μάτι και μόνο, Abarth 695 Biposto.

Όπως καταλαβαίνεται και από το όνομα πρόκειται για μια διθέσια έκδοση του γνωστού 695 Tributo Ferrari γαρνιρισμένο με πολλά πικάντικα καλούδια. Η όρεξη να το ξεζουμίσεις σε πίστες και σε βουνά σου έρχεται μόνο που το βλέπεις, με το εντυπωσιακό bodykit κατασκευής Zender, το μοναδικό χρώμα και τις σκούρες ζάντες 18″ της OZ και τα μεγάλα φρένα της Brembo να τις γεμίζουν ασφυκτικά. Αν ανοίξεις την πόρτα ανακαλύπτεις ότι πρόκειται περί πολεμικής μηχανής τσέπης:

abarth-695-biposto_03

Μπάκετ της Sabelt με ζώνες 4 σημείων, roll cage, απουσία πίσω καθισμάτων και κλιματισμού, ψηφιακό data logger της MXL και κιβώτιο αγωνιστικού τύπου με εκτεθειμένο τον μηχανισμό δεν αφήνουν καμία αμφισβήτηση ότι τούτο το μικρό ήρθε για να εντυπωσιάσει και τους πλέον δύσπιστους. Αν είσαι δε και από τους τυχερούς που κρατάνε το κλειδί με το σκορπιό στο χέρι, θα απολαύσεις τους 190 ίππους του 1.4 T-Jet με την εξάτμιση της Akrapovic και Front mount intercooler όταν θα εκτοξεύεσαι από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 5.9δλ, και την πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση Extreme Shox, το μηχανικό μπλοκέ διαφορικό και τα μόλις 997 κιλά βάρους όταν θα σημαδέψεις το apex της πρώτης στροφής. 

Αυτός ο σκορπιός …..τσιμπάει και δέρνει!

Νίκος Κουμπής

 

 

Abarth-695-Biposto_02-700x391

 

abarth-695-biposto_01

Abarth-695-Biposto_04-700x391 Abarth-695-Biposto_05-700x467

Θέλεις να σχολιάσεις? κάνε sign up η log in στο forum μας: http://www.theitalianjob.gr/forum/viewtopic.php?p=81029#p81029


Tagged: , , ,


Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved