GP Αυστρίας: Ο Kimi είναι εδώ (και τον κυνηγά ο Charles…)

Στα βουνά της Αυστρίας η Ferrari ήταν αναγκασμένη να κάνει ολομέτωπη αντεπίθεση στην Mercedes, την ώρα πο ο Kimi Raikkonen δέχεται τα πυρά μερίδας του τύπου, αλλά όχι της ομάδος η του team mate του, και ο νεαρός Charles Leclerc συνεχίζει να αποδεικνύει ότι δικαιούται να θεωρείται το επόμενο πουλέν της Ferrari.

Τι προηγήθηκε στη Γαλλία:
Οι Lewis Hamilton και Max Verstappen ήρθαν φορτσάτοι απο το GP της Γαλλίας όπου είχαν προηγηθεί του Kimi Raikkonen την ώρα που ο Sebastian Vettel τιμωρήθηκε για το ‘σπρώξιμο’ που κόστισε ουσιαστικά τον αγώνα του Valtteri Bottas και αρκέστηκε στην 5η θέση μπροστά απο τον Daniel Ricciardo. Στο σιρκουί του Le Castellet όμως έλαμψε ακόμα περισσότερο το αστέρι του Charles Leclerc της Alfa Romeo Sauber που κατάφερε για πρώτη φορά να προκριθεί στο Q3 και να κατακτήσει μια πειστική θέση στη σχάρα εκκίνησης ενώ στον αγώνα κατάφερε να τερματίσει πάλι στη βαθμολογούμενη 10άδα, επισκιάζοντας εκ νέου τον σαφέστατα πιο έμπειρο team mate του, και δίνοντας την έναρξη της …silly season και των άπειρων σεναρίων για μετεγκατάσταση του στο Maranello ακόμα και μεσούσης της σεζόν.
Ο ίδιος βέβαια αρνήθηκε τις όποιες φήμες και τόνισε πως πρόκεται απλώς για ένα όνειρο, αλλά η Gazzetta dello Sport ορκίζεται πως η Scuderia τον έχει ήδη καλέσει να αντικαταστήσει τον Kimi Raikkonen απο τη νέα σεζόν.

Αυστρία:
Έχοντας αυτά υπ’όψιν και με δεδομένο πως ο Kimi Raikkonen θέλει να αποδείξει πως στα 39 του είναι ακόμα ο Iceman που όλοι αγαπάμε το τσίρκο μεταφέρθηκε στο Red Bull Ring για το 9ο GP της χρονιάς.

Δοκιμαστικά:
Ήδη απο τα ελεύθερα δοκιμαστικά της παρασκευής ο Lewis Hamilton έδειξε πως θα αυτόν θα ήταν ο κυρίαρχος της διαδικασίας, επιβεβαιώνοντας την παντοκρατορία της Mercedes στο συγκεκριμένο GP για 5 συνεχόμενα χρόνια. Τελικά όμως ήταν η έταιρη Mercedes του Valtteri Bottas που έκλεψε την Pole Position, κάτι που ο Φινλανδός είχε πετύχει και πέρσι.
Πίσω απο τα δύο ασημένια βέλη κατετάγησαν οι δύο Ferrari των Vettel και Raikkonen ενώ πίσω απο τον Iceman βρέθηκε ένας ώριμος Max Verstappen που εκτόπισε για δεύτερη συνεχή φορά τον team mate του Daniel Ricciardo.
Ενυπωσιακή ήταν η απόδοση των Haas-Ferrari που με τον Romain Grosjean και τον Kevin Magnussen κατέκτησαν την και την θέση της εκκίνησης.

O Magnussen οδηγεί την Haas στα βουνά της Αυστρίας

Απο τις άλλες συμμετοχές Ιταλικού ενδιαφέροντος είχαμε τον Pierre Gasly της Toro Rosso-Honda στη 12η θέση μπροστά απο τον Charles Leclerc της Alfa Romeo Sauber ενώ οι team mates τους Brendon Hartley και Marcus Ericsson έκλεισαν τη σειρά εκκίνησης με την 19η και την 20η θέση αντίστοιχα.

O Charles Leclerc συνομιλεί με τον Frederic Vasseur

Ποινές για Sebastian Vettel και Charles Leclerc:
Μετά το τέλος των δοκιμαστικών ο Sebastian Vettel τιμωρήθηκε απο τους αγωνοδίκες για ‘αντιαθλητική καθυστέρηση του Carlos Sainz Jr. στο Q2′ με ποινή 3 θέσεων στη σειρά εκκίνησης. Ο Γερμανός πιλότος της Ferrari υπεραμύνθηκε δηλώνοντας πως δεν είχε κάποιο λόγο να εμποδίσει την προσπάθεια του Ισπανού της Renault και είπε ότι απλώς δεν τον είδε απο τους καθρέπτες του, ενώ και η ομάδα δεν τον ειδοποιήσε μέσω του ασυρμάτου. Όπως και να έχει η τιμωρία επιβλήθηκε και ο Seb εκκίνησε τελικά απο την θέση.
Και ο Charles Leclerc ομως δεν εκκίνησε απο την θέση του αλλά του επιβλήθηκε η ποινή 5 θέσεων γιατί προχώρησε σε έκτακτη αλλαγή κιβωτίου ταχυτήτων που παρουσίασε δυσλειτουργία στο τελευταίο λεπτό της διαδικασίας.

Αγώνας:
Η αλήθεια είναι ότι όλοι περίμεναν τον Max Verstappen να προκαλέσει κάποιο φαντασμαγορικό ατύχημα στη προσπάθεια του να χωθεί ανάμεσα στους πρώτους αλλά η εκκίνηση του αγώνα τους διέψευσε, όπως και διέψευσε όσους αμφισβητούν την θέληση και την ταχύτητα του Kimi Raikkonen.
Ο δεύτερος οδηγός της Ferrari εκμεταλλεύτηκε την ελκτική πρόσφυση των ελαστικών του και την υψηλή απόδοση της Power Unit του και εκτοξεύτηκε απο την τρίτη θέση ανάμεσα στους δύο πρωτοπόρους και πέρασε πειστικά στη θέση. Μάλιστα μετά απο μερικές στροφές προσπάθησε και ένα (υπερ αισιόδοξο) προσπέρασμα στον Hamilton που ήταν στην πρωτοπορεία, αλλά δεν του βγήκε με αποτέλεσμα να βρεθεί εκτός πίστας, να χάσει φόρα και να να οπισθοδρομήσει στην 3η θέση.
Μάλιστα και ο Max Verstappen, με μια αμφιλεγόμενη κίνηση-σπρώξιμο, πέρασε τον Φινλανδό την ώρα που ο Vettel απο πίσω είχε αφηνιάσει και προσπερνούσε το ένα μονοθέσιο μετά το άλλο στην πορεία του προς την κορυφή.
Στο πρώτο κομμάτι του αγώνα η Mercedes καταδίκασε και την προσπάθεια του Hamilton όταν δεν εκμεταλλεύτηκε το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας και δεν τον κάλεσε για αλλαγή ελαστικών με αποτέλεσμα, όταν ήρθε η σειρά του για το Pit stop, να βρεθεί τελικά στη θέση ανάμεσα στις δύο Ferrari.
O Max Verstappen μετά τις στάσεις στα pits ήταν μόνος και ανανόχλητος στην κορυφή αλλά πίσω ο Vettel έκανε το προσπέρασμα της χρονιάς, ως τώρα, για την κατάκτηση της 3ης θέσης απο τον μεγάλο του αντίπαλο Lewis Hamilton, που παραπονιόταν για μειωμένη απόδοση (την ώρα που έγραφε ταχύτερους γύρους…τέλος πάντων…).

Η απόδοση των Ferrari με την γόμα soft ήταν κορυφαία και οι δύο οδηγοί της έκαναν επληκτική διαχείρηση των ελαστικώνς με αποτέλεσμα προς το τέλος του αγώνα ο Kimi Raikkonen να γράφει συνεχώς ταχύτερους γύρους, κταρρίπτωντας και το ρεκόρ πίστας σε ρυθμό αγώνα, και να φτάσει σε απόσταση βολής τον Max Verstappen που όμως απέδειξε ότι ωρίμασε πολύ τον τελευταίο καιρό και δεν έκανε κάποιο λάθος παρά τα πολύ φθαρμένα ελαστικά παραμένωντας στη πρώτη θέση στο πέσιμο της καρό σημαίας.

Ο Iceman Kimi Raikkonen με το τρόπαιο της 2ης θέσης

Το Karma, όπως θα έλεγε ο Fernando Alonso, χτύπησε την Mercedes που είδε για πρώτη φορά απο το 2016 να εγκαταλείπουν τον αγώνα και τα δύο μονοθέσια της, του Bottas απο κιβώτιο ταχυτήτων και του Hamilton απο αντλία καυσίμων.
Οι υπόλοιπες συμμετοχές Ιταλικού ενδιαφέροντος κατετάγησαν ως εξής: Οι Romain Grosjean και Kevin Magnussen επιβεβαίωσαν τη μεγάλη φόρμα της Haas-Ferrari με την και θέση αντίστοιχα ενώ πιο πίσω οι Charles Leclerc και Marcus Ericsson έφεραν σε σχηματισμό στις δύο τελευταίες βαθμολογούμενες θέσεις, την και τη 10η, τις δύο Alfa Romeo Sauber C37 τους μπροστά απο τον Perre Gasly που έφτασε 11ος με την Toro Rosso-Honda του.

Το τσίρκο μεταφέρεται στο Βρετανικό GP του Silverstone, με την Scuderia Ferrari να έχει προβάδισμα 10 βαθμών στο Πρωτάθλημα κατασκευαστών και τον Sebastian Vettel να προηγείται με την πολύ μικρή διαφορά του ενός βαθμού έναντι του κύριου διεκδικητή του τίτλου, του Lewis Hamilton.

Νίκος Κουμπής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved