Ο Φινλανδός της Mercedes το είχε πει από το χειμώνα ότι φέτος θα διεκδικήσει τον τίτλο αλλά ειλικρινά δεν το πίστεψε κανείς. Μέχρι σήμερα.
Ο Valtteri Bottas παρέδωσε σαφές μήνυμα υπενθύμισης των προθέσεων του ήδη από τα δοκιμαστικά όπου έχασε τον Pole Position από τον team mate του Lewis Hamilton την τελευταία στιγμή και με πολύ μικρή διαφορά και στον αγώνα φρόντισε να κάνει σαφές ότι δεν είναι πια ο βοηθός του Βρετανού.
Στην εκκίνηση του αγώνα ο Bottas εκτινάχτηκε μπροστά, πέρασε τον Hamilton και ….πάπαλα, αυτό ήταν! Ουσιαστικά δεν απειλήθηκε ποτέ από κανέναν αφού έγραφε ταχύτερο γύρο όποτε ήθελε. Μάλιστα σε ένα team radio, που σημαίνει πολλά για το πως βλέπει την συνεργασία του με την Mercedes για την φετινή χρονιά, ο Bottas δήλωσε με στόμφο ‘θέλω τους 26 βαθμούς‘, και τους πήρε με τσαμπουκά.
Νίκη και βαθμός ταχύτερου γύρου για τον Bottas, μια στεγνή δεύτερη θέση για τον Hamilton που άρχισε πάλι τα παράπονα του στυλ ‘γιατί με βάλατε στα Pits τόσο νωρίς?’ (για να σε βοηθήσουν να κάνεις undercat ρε μεγάλε…) και ‘δεν ξέρω αν θα φτάσω στο τέρμα με αυτά τα ελαστικά‘.
Στην τρίτη θέση ένας εξαιρετικός Max Verstappen που μάλιστα βρέθηκε εκεί με μία αντρίκια προσπέραση στον Sebastian Vettel, που όμως πρέπει να είχε κάποιο μηχανικό πρόβλημα στην power unit του μιας και έχασε ισχύς στις ευθείες.
Αφού είδαμε το βάθρο, να ρίξουμε μια ματιά στις συμμετοχές ιταλικού ενδιαφέροντος:
Scuderia Ferrari
Η ομάδα από το Maranello απλώς συμμετείχε στο GP της Αυστραλίας, αφού δεν έκανε τίποτα το ιδιαίτερο πέρα από το να σημειώσει κάποια στιγμή τον ταχύτερο γύρο ο Vettel, που μετά από τρεις γύρους κατέρριψε ο Bottas. Ο Γερμανός δεν ξεκόλλησε ποτέ από τον Verstappen και ο Charles Leclerc έχασε τα φρένα στο τέλος της ευθείας, ευτυχώς χωρίς δυσάρεστα αποτελέσματα. Στο τέλος του αγώνα ο Leclerc έφτασε τον Vettel στα 4δλ και θα μπορούσε να προσπαθήσει το προσπέρασμα αλλά μάλλον δόθηκε εντολή να παραμείνει η κατάταξη ως έχει και έτσι οι Ferrari τερμάτισαν στην 4η και 5η θέση σε σχηματισμό.
Haas-Ferrari:
Η Αμερικανική ομάδα φάνηκε πως, τουλάχιστον αυτή τη στιγμή, είναι η ταχύτερη των υπολοίπων και ηγείται της κατάταξης πίσω από τις Mercedes, Red Bull και Ferrari. Ο Romain Grosjean ήταν σταθερά ταχύς και με βρέθηκε στην 5η θέση πριν τα κάνουν μαντάρα στα pits και χάσει πολύ χρόνο. Την παρτίδα τελικά έσωσε ο Kevin Magnussen που τερμάτισε 6ος, πίσω από τις δύο Ferrari αν και την πολύ καλή εικόνα της ομάδας αμαύρωσε η εγκατάλειψη του Grosjean για τεχνικά προβλήματα.
Alfa Romeo Racing-Ferrari:
O Kimi Raikkonen κατατάχτηκε 9ος στα δοκιμαστικά και δήλωσε πως ‘το αυτοκίνητο έχει ακόμα πολλά να δώσει‘, προμηνύοντας έναν επιθετικό αγώνα. Τελικά η Alfa Romeo δεν φάνηκε πως θα μπορούσε να απειλήσει σοβαρά τις Haas αλλά τουλάχιστον βρέθηκε πολύ κοντά. Ο Φινλανδός τερμάτισε 8ος, και στο τέλος του αγώνα βρέθηκε πολύ κοντά στον Hulkenberg της Renault, τον οποίο ‘είχε’ αν ο αγώνας κρατούσε μερικούς γύρους ακόμα. Ο Antonio Giovinazzi έφτασε μέχρι την 8η θέση πριν τα pit stops αλλά με την αλλαγή ελαστικών και ένα μικρό λάθος του βρέθηκε τελικά στην 15η θέση.
Toro Rosso-Honda:
Στην μικρή ομάδα της Faenza οι ρόλοι αντιστράφηκαν σε σχέση με τα δοκιμαστικά και ο Daniil Kvyat ήταν αυτός που σήκωσε το βάρος της ομάδας και έφερε το μονοθέσιο του εντός βαθμολογούμενης 10άδας, στην 10η θέση. Ο Alex Albon, που θυμίζουμε πως δεν είχε οδηγήσει ποτέ του Formula 1 πριν τα δοκιμαστικά, έκανε ένα πολύ θετικό ντεμπούτο και έφερε την Toro Rosso του μπροστά από την Alfa Romeo του Giovinazzi, στην 14η θέση.
Γενική κατάταξη
1 V. Bottas Mercedes·#77
2 L. Hamilton Mercedes·#44
3 M. Verstappen Red Bull·#33
4 S. Vettel Ferrari·#5
5 C. Leclerc Ferrari·#16
6 K. Magnussen Haas·#20
7 N. Hulkenberg Renault·#27
8 K. Raikkonen Alfa Romeo·#7
9 L. Stroll Racing Point·#18
10 D. Kvyat Toro Rosso·#26
11 P. Gasly Red Bull·#10
12 L. Norris McLaren·#4
13 S. Perez Racing Point·#11
14 A. Albon Toro Rosso·#23
15 A. Giovinazzi Alfa Romeo·#99
16 G. Russell Williams·#63
17 R. Kubica Williams·#88
DNF
18 R. Grosjean Haas·#8
19 D. Ricciardo Renault·#3
20 C. Sainz Jr. McLaren·#55
Είναι σημαντικό όμως να έχουμε υπ όψιν πως το σιρκουί της Μελβούρνης δεν είναι ενδεικτικό της δυναμικότητας των ομάδων, αφού έχει πολλές ιδιαιτερότητες, μια σαφής ένδειξη της πορείας του Πρωταθλήματος θα μπορέσουμε να έχουμε μετά το τρίτο GP, οπότε ναι μεν η Ferrari και η Alfa Romeo έχουν να κάνουν αρκετό fine tuning αλλά είναι νωρίς για ασφαλής συμπεράσματα.
Μείνετε συντονισμένοι!
Νίκος Κουμπής
'Bottas: ο απόλυτος άρχοντας της Αυστραλίας' has no comments
Be the first to comment this post!