Πήραν τα χεράκια τους και…..

Η Scuderia Ferrari κατάφερε αυτό το οποίο φέτος δεν είχε πετύχει ακόμα και πέρσι έκανε τόσο καλά: να βγάλει τα μάτια της και να χαρίσει όχι απλώς τη νίκη αλλά το 1-2 στην ανύπαρκτη Mercedes, με μοναδική παρηγοριά τη τρίτη θέση ενός άκρως αδικημένου και απογοητευμένου Kimi Raikkonen.
Ας τα πάρουμε απο την αρχή:

Δοκιμές:
Στα δοκιμαστικά ήδη φάνηκε πως η Ferrari είχε την ταχύτητα που απαιτείται για να κυριαρχήσει στο Γερμανικό GP, αφού ο Sebastian Vettel εκτόπισε τον Valtteri Bottas και πήρε μια πειστική pole position που συνοδεύτικε απο ρεκόρ πίστας.
Ο Kimi Raikkonen ήταν τρίτος, και πολύ κοντά τους, και ο Lewis Hamilton φρόντησε να μοιράσει χαμόγελα στους tifosi με την εγκατάλειψη του και τον περιορισμό του στη 14η θέση της εκκίνησης.


Πιο πίσω οι υπόλοιποι ‘ιταλοί’ έκαναν αισθητή τη παρουσία τους με τον Kevin Magnussen και τον Romain Grosjean της Haas-Ferrari να εκκινούν 5ος και 6ος αντίστοιχα, ο Charles Leclerc της Alfa Romeo Sauber να κάνει άλλη μια εντυπωσιακή εμφάνιση και να κατατάσσεται 9ος, ο team mate του Marcus Ericsson 13ος και οι Toro Rosso-Honda πιο πίσω στη 17η και 18η θέση με τους Pierre Gasly και Brendan Hartley.

Αγώνας:
Όλα ξεκίνησαν ομαλά και προβλέψιμα… ο Sebastian Vettel έφυγε ξεκάθαρα μπροστά και τον ακολουθησε ο Valtteri Bottas ενώ πιο πίσω ο Raikkonen φάνηκε προς στιγμή να απειλείται απο τον Max Verstappen αλλά τελικά κράτησε τη θέση του. Στα μετόπισθεν ο Lewis Hamilton είχε party mode έναντι όλων των άλλων, και τους περνούσε σαν να μην υπάρχουν (κάτι που δείχνει πόσο μακριά έχουν φτάσει Ferrari και Mercedes έναντι του ανταγωνισμού). Τα ομαλά άρχισαν να γίνονται ανώμαλα όταν, μετά το πρώτο Pit Stop ο Kimi Raikkonen βρέθηκε να οδηγεί τον αγώνα μπροστά απο τον Sebastian Vettel, και μάλιστα με ικανοποιητικό ρυθμό παρά τα πιο παλιά ελαστικά.

O Kimi Raikkonen μπροστά απο τον Sebastian Vettel

Τότε ήταν που ο Maurizio Arrivabene έκανε το παράπτωμα του, όταν έβαλε τον μηχανικό αγώνα να γ@μ…, εχμ να χαλάσει, τη ψυχολογία του Kimi με τη διφορούμενη επικοινωνία στην οποία του ζήτησαν να κάνει στην άκρη …χωρίς να το πουν ξεκάθαρα. Είναι χαρακτηριστική η αντίδραση του Iceman με τα αμήχανα ‘What do you want me to do?‘ και ‘Just tell me what to do‘ που απάντησε.
Με τα πολλά πολλά ο Kimi άφησε τον Sebastian να περάσει, την ίδια ώρα που ο Θεός έκανε πλάκα με τη βροχή που έριχνε επιλεκτικά, κυρίως στη στροφή 6 και στο Στάδιο.
Οι ομάδες δεν ήξεραν τι να κάνουν, άλλοι έβαλαν ενδιάμεσα, άλλοι βρόχινα και άλλοι έμειναν μέσα με τα slicks και έκαναν πατινάζ…
Στη Ferrari έπαιξαν το χαρτί του πειραματόζωου με τον Leclerc, που έβαλε βρόχινα μόνο και μόνο για να καταστραφεί εντελώς ο αγώνας του, και τελικά αποφάσισαν να συνεχίσουν με τα slicks. To ίδιο έκανε και η Mercedes.
Και επειδή Karma is a bitch, o Sebastian Vettel έχασε τη πρόσφυση στο Στάδιο και έπεσε αργά και βασανιστικά στα προσατευτικά ελαστικά, εγκαταλείποντας και αφήνοντας τη Mercedes να αλωνίζει και να είναι πλέον στο 1-2 με Hamilton και Bottas, και τον Kimi μόνο του στη θέση χωρίς καμία διάθεση για μάχη.

Έτσι η διοργάνωση έστειλε το πνεύμα του Αγγελόπουλου να μαζέψει ένα και μόνο μονοθέσιο και έκανε μια αιωνιότητα και μια μέρα με το safety car, και αφού ο Hamilton προφανώς δικαιούται να κόβει τη πίστα κατά το δοκούν και όπως γουστάρει, για να μπει η να μην μπει στα Pits οποτε του αρέσει, o αγώνας ξανάρχισε με τις Mercedes να θριαμβέυουν απο το πουθενά.
Κάτι πήγε να κάνει ο Bottas αλλά η ομάδα που –τάχαμ– δεν δίνει team orders φρόντισε να αποκαταστήσει τη τάξη και να μην ενοχληθεί ο Lewis Hamilton στο δρόμο για τη νίκη.
Οι υπόλοιπες συμμετοχές ιταλικού ενδιαφέροντως κατετάγησαν ως εξής: ο Romain Grosjean της Haas-Ferrari 6ος, o Marcus Ericsson της Alfa Romeo Sauber 9ος και πίσω του ο Brendan Hartley της Toro Rosso-Honda ενώ ακολούθησε ο Kevin Magnussen με τη δεύτερη Haas-Ferrari. Pierre Gasly και Charles Leclerc με Toro Rosso και Alfa Romeo Sauber έκλεισαν τη κατάταξη με τη 14η και 15η θέση.

Συμπέρασμα?
Στη Ferrari πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβουν ότι ΚΑΝΕΝΑΣ οδηγός δεν είναι πάνω απο την ομάδα, αυτό που ενδιαφέρει τους μετόχους αλλά και τους Tifosi είναι το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, οι πιλότοι πάνε και έρχονται… η ομάδα μετράει!
Όταν έχεις το 1-2 (και ας είναι 2-1 που και που, δεν μας πειράζει) δεν το διακινδυνέυεις για να προμοτάρεις το πουλέν. Ίσως, αν δεν τον έβαζαν να κόψει φόρα για να περάσει ο Vettel, ο Raikkonen να είχε καταφέρει να κρατηθεί αρκετά μπροστά απο τις Mercedes για να αντέξει στο τέλος … ίσως, μετά την εγκατάλειψη του Γερμανού, να είχε και το σθένος να παλέψει, αλλά μετά απο αυτό το team radio τι?
Κύριε Arrivabene το 1-2 και το 2-1 δίνουν στην ομάδα τους ίδιους βαθμούς, και απο τη στιγμή που ο Hamilton ήταν πίσω δεν κάνεις damage control, αλλά απολαμβάνεις τη κυριαρχία σου!
Και κάτι άλλο…. το σπρώξιμο της Mercedes έχει κατανήσει εκνευριστικό. Ο γερανός έκανε τόση ώρα να μαζέψει τη πληγωμένη Ferrari που στο Discovery στον ίδιο χρόνο μαζεύουν 3 νταλίκες και ανοίγουν μια λεωφόρο στους πάγους.
Και απο που και ως που ένα μονοθέσιο μπορεί, λίγα μέτρα πριν μπει στα Pits, να αλλάξει γνώμη και να κόψει απο τα χωράφια για να βγει στη πίστα και να συνεχίσει σαν να μην έγινε τίποτα?
Αν ήταν μια Ferrari θα είχε φάει κάνα μισάωορο stop & go:

Ποινή στον Raikkonen το 2016 γιατί πάτησε τη γραμμή χωρίς να μπει στα Pits

Τέλος πάντων…. πάμε για το επόμενο.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ:
Τελικά η FIA κάλεσε σε απολογία τον Hamilton για το συμβάν με τα pits

Νίκος Κουμπής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved