Η FCA βράβευσε την Goodyear σαν Προμηθευτής της Χρονιάς

Στο ετήσιο συνέδριο προμηθευτών στο Αμφιθέατρο G. Agnelli Lingotto στο Torino, η Goodyear βραβεύτηκε απο την FCA ως“Chassis Supplier of the year”.

H Goodyear έχει επιδείξει πελατοκεντρική προσέγγιση σε πολλούς τομείς της συνεργασίας με τη FCA. Έδειξαν τη δέσμευσή τους στην κάλυψη των αναγκών μας συνδυάζοντας ευελιξία, διαφάνεια και αίσθηση του κατεπείγοντος. Ευχαριστούμε Goodyear» δήλωσε η FCA.

Ο Nick Harley, Διευθύνων Σύμβουλος Original Equipment, Consumer Tires EMEA, σχολίασε: “Είμαστε ενθουσιασμένοι με αυτό το σπουδαίο βραβείο. Είναι η πρώτη φορά που μια εταιρία κατασκευής ελαστικών βραβεύεται από τη FCA ως Προμηθευτής της χρονιάς συνολικά για όλο το τμήμα αμαξωμάτων. Πρόκειται για μια μεγάλη επιτυχία, που επιτύχαμε χάρη στη συνεργασία των ομάδων της Goodyear, που εργάζονται κάθε μέρα για να προσφέρουν στην FCA εξαιρετικά προϊόντα και υπηρεσίες, που καλύπτουν συγκεκριμένες ανάγκες της”.

Tο βραβείο απονεμήθηκε στο Nick Harley από τον Alfredo Altavilla, COO EMEA και μέλος του ΔΣ του Ομίλου, τη Monica Genovese, Επικεφαλής Purchasing EMEA και τον Edoardo Calarco, Επικεφαλής της ομάδας EMEA Chassis & Engine System.

Το 2017 η Goodyear ενίσχυσε τη συνεργασία της με την FCA και πρόσφατα  κέρδισε ένα σημαντικό συμβόλαιο ως Προμηθευτής Εξοπλισμού Εργοστασιακής Τοποθέτησης για τα νέα μοντέλα του Ιταλοαμερικανικού Ομίλου:

Το πρώτο SUV της Maserati, η Levante εξοπλίζεται με Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 SUV.
Το πρώτο SUV της Alfa Romeo, η Stelvio εξοπλίζεται με Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV.
Η Alfa Romeo Giulia εξοπλίζεται με Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ROF και EfficientGrip Performance.
Το Jeep Renegade εξοπλίζεται με EfficientGrip SUV και Vector 4Seasons.
Το Fiat 500X εξοπλίζεται με EfficientGrip Performance και Eagle F1 Asymmetric 2.

Η Goodyear προσβλέπει στη συνέχεια της στενής της συνεργασίας με τη FCA στο πλαίσιο της ανάπτυξης και κυκλοφορίας νέων τεχνολογιών και μοντέλων.



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved