Μετά την εξαγο…εχμ συγχώνευση του PSA με την FCA και την αλλαγή ηγεσίας, αφού ο Carlos Tavares θα αναλάβει τις τύχες του νέου Ομίλου FCA-PSA, όλα τα σχέδια αμφότερων των μελών της νέας σύμπραξης μπήκαν για λίγο στο ψυγείο μέχρι να ξεκαθαρίσουν λεπτομέρειες και συνέργειες.
Σύμφωνα λοιπόν με ανακοίνωση της FCA το περίφημο ‘Piano Italia‘ που είχε εκπονηθεί πέρσι για την επένδυση 5 δισεκατομμυρίων ευρώ για την παραγωγή στην Ιταλία νέων κινητήρων και μοντέλων του Ομίλου δεν επηρεάζεται από την ένωση με την PSA, επιβεβαιώνεται και τίθεται σε άμεση εφαρμογή για να προλάβουν τον χαμένο χρόνο.
Εκμεταλλευόμενοι και την πρόσφατη επιχορήγηση του Ιταλικού Δημοσίου το πρώτο εργοστάσιο που θα εκμοντερνιστεί και θα προετοιμαστεί για την παραγωγή υβριδικών εκδόσεων των κινητήριων μονάδων της FCA θα είναι αυτό του Termoli. Οι εργασίες για την αλλαγή μηχανημάτων και προετοιμασιών των νέων γραμμών παραγωγής θα τελειώσουν περίπου σε ένα χρόνο και τότε το εργοστάσιο θα είναι έτοιμο για να παράξει την ατμοσφαιρική και την υβριδική έκδοση του κινητήρα Firefly 1.0 και 1.5 λίτρων.
Οι εργάτες του εργοστασίου έχουν ήδη ενημερωθεί μέσω του Συνδικάτου Μεταλλεργατών ότι στις 9/1/2020 θα πραγματοποιθεί Γενική Συνέλευση όπου η Διοίκηση της FCA θα παρουσιάσει το ακριβές χρονοδιάγραμμα και το πρόγραμμα μετεκπαίδευσης των εργατών για να ετοιμαστούν για τις νέες τεχνολογίες.
Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες οι Firefly νέας γενιάς θα αποτελέσουν και ραχοκοκκαλιά των εκδόσεων της νέας Alfa Romeo Tonale, που τελικά θα βασιστεί στο Jeep Compass και θα διαθέτει από το ξεκίνημα της και Plug-in Hybrid εκδόσεις με κίνηση σε δύο η τέσσερις τροχούς. To ‘αμερικανικό‘ (κατ’ όνομα αφού είναι 100% Fiat…) αδελφάκι της Tonale θα ανοίξει το δρόμο με την Plug-in-Hybrid έκδοση του που θα παρουσιαστεί την άνοιξη.
Πάντως οι κινητήρες αυτοί δεν αναμένεται να βρουν το δρόμο τους προς τις Giulia και Stelvio, παρά τις αρχικές ενδείξεις, και αυτό γιατί τα δύο αυτά μοντέλα της Alfa Romeo θα αποκτήσουν την Mild-Hybrid έκδοση τους με το προγραμματισμένο fl του 2021.
Πάντως το πρώτο δείγμα του υβριδικού μέλλοντος της FCA θα φανερωθεί πολύ σύντομα αφού στις αρχές του 2020 θα παρουσιαστεί το Fiat 500 και στη συνέχεια τα Panda και Lancia Ypsilon με το νέο κινητήρα 1.0 GSE N3 70 CV BSG (Belt-driven Starter Generator) που θα αντικαταστήσει τον παλιό ατμοσφαιρικό 1.2 λίτρων.
Νίκος Κουμπής
'Επιβεβαιώνονται οι επενδύσεις της FCA στην Ιταλία για υβριδικούς κινητήρες' has no comments
Be the first to comment this post!